DALİN JEL BEBE YAĞI


                            Merhabalar😊
Bebek ürünleriyle aşk yaşıyorum desem ne dersiniz. Galiba sevmeyen yoktur. İçerikleri daha temiz oluyor ve misss gibi bebekler gibi kokuyor. Dalin bebek şampuanı makyaj temizliginde, makyaj fırçalarımın temizliginde kullanıyorum hatta bebek losyonlarını yüzüme kullanıp bebek poposu yumuşaklıgı ve mis gibi koku saglıyorum. Bebe yağını kullananınız çok fazla gebelik çatlaklarında bile kullanılıyor.  Saç bakımında kurulugunda harikalar yaratıyor. Bebeksi bir cilt için tüm vücut için nemlendirme amaçlı kullanılabilir. Ben bebe yagında jel olanı tercih ettim sebebi ise roucutane sivilce tedavisi sebebiyle cildim çok fazla kuru. Jel formda olan bebe yağı daha yogun nemlendirme sağlıyor. Normal bebe yağına göre daha kıvamlı bir yapısı var. Anneler bebeklerine masaj yapmak için bu yagı tercih edip aynı zamanda kendileri içinde tercih edebilirler. Peki ben bu jel bebe yagını nasıl mı kullanıyorum. Banyodan sonra tüm vücuduma nemlendirici olarak kullanmakla beraber kuruluktan çöle dönmüs yüzüm içinde yatmadan önce kullanıyorum.


Gratislerden aldıgım bu pompalı kabın içerisine koyarak daha kullanışlı hale getiriyorum. Hemde miktarını daha iyi ayarlıyorum . Yüzüm için 2 pompa yeterli oluyor. Tabiki gündüz sürmüyorum yüzüme aşırı derecede parlıyor çünkü. Ilacın sebep olduğu kurulugu anında alıyor ve yumuşacık yapıyor. Sabah uyandıgımda nemli yumuşak ve dinlenmiş bir ciltler uyanıyorum. Cildiniz aşırı derecede kuruysa  pul pul dökülüyorsa bu yöntemi denemenizi tavsiye ederim.Nemlendirici kremlerden daha etkili sonuç elde edeceksiniz. Başka bir yazımda görüşmek dilegiyle hoşça kalın😊 

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: DALİN JEL BEBE YAĞI
DALİN JEL BEBE YAĞI
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiarnv0dOZIgFT8KAB9T3zMdVeWc1kBDVSEyAtdQ-p3epCfYHUzIHv-HYSHIykaYmbmCJwMKYWEA5Kudcaui8YJiSawYVm3PfUs8fW1Tn6gVDuzpE4IcjVaJ1nop9obIMp2d3ptdDADA2Zf/s320/IMG_20160910_131622.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiarnv0dOZIgFT8KAB9T3zMdVeWc1kBDVSEyAtdQ-p3epCfYHUzIHv-HYSHIykaYmbmCJwMKYWEA5Kudcaui8YJiSawYVm3PfUs8fW1Tn6gVDuzpE4IcjVaJ1nop9obIMp2d3ptdDADA2Zf/s72-c/IMG_20160910_131622.jpg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2016/09/dalin-jel-bebe-yagi.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2016/09/dalin-jel-bebe-yagi.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)