Alterra Kayısı Ve Buğday İçerikli Doğal Şampuan

Merhabalar, bugün Rossmann mağazalarında satılan, doğal içerikli ürünler barındıran Alterra markasının kullanmış olduğum şampuanından bahsedeceğim. Öncelikle saç yapımdan biraz bahsedeyim. Genetik olarak çok yumuşak olmayan, çok kuru ve sürekli kırılgan. Hal böyle olunca etkili saç bakımı olmazsa olmazım. Üstüne birde saçlarımı kuaförün oryelle yakmasına ne dersiniz. Saçlarım banyoda lastik gibi sünüyordu. O sıralarda saçlarıma sürekli yumurta ve zeytin yağı maskesi yaparak önemli ölçüde toparladım. Fakat daha doğal içerikli saç bakım ürünlerine yönelmem gerektiğini de biliyordum. Rossmann'da gezinirken bu şampuanı gördüm. Acaba saçlarımı iyi temizleyip, aynı zamanda bakım yapar mı diye düşünürken attım sepete:) O halde inceleyelim mi?


200 ml ambalaja sahip. Çok bereketli olmadığını söylemem lazım. Ancak temiz içerikli bir ürün olduğunu düşünecek olursak fiyatı gayet makul. İndirimli olarak 7 tl civarı bir fiyata almıştım. Başlıktan da anlayacağınız üzere içeriğinde doğal kayısı, buğday ve üzüm ekstresi bulunuyor. Bu içeriklerle saçlara yoğun nem sağlamayı amaçlıyor. Ve saç ve saç derisini besliyor.


Şampuan renksiz şeffaf görünümünde zaten içeriğine şöyle bir göz attığımızda;

  • Sentetik boyalar, koku ve koruyucu maddeler içermiyor.
  • Silikon, parafin ve diğer mineral yağları içermez.
  • Dermatolojik testlerden geçirilmiştir.
  • Hayvanlar üzerinde deney yapılmamıştır(vegan)


Şampuanın doğal olduğunu ilk kullanırken kokusundan anlayabildim. Mis gibi kayısı kokuyor. Bu koku baya kalıcı ve çok seviyorum.Köpürmesi gayet yerinde. Saçlarımı tertemiz yaptığını hissediyorum. Saçlarıma sanki şampuan değil de saç kremi sürüyormuşum gibi yumuşacık bir his verdi. Duruladıktan sonra bu yumuşaklık devam edecek mi diye korkuyla yıkadım. Gerçekten bu yumuşaklık aynen devam ediyor. Hatta kuruladıktan sonra bile önemli ölçüde yumuşamış saçlar elde ettim. Oryel'den sonra saçlarımı kurulayınca sanki çalı gibi sertleşiyordu. Sonra da taramaya korktuğum ve sürekli boylarından kırılan saç düşünün. Alterra şampuan bu süreci atlatmamda bana en büyük yardımcı ürünlerden oldu. Diğer çeşitleri denemedim. Denemeyi de düşünmüyorum. Bunun kadar etkililer mi bilemiyorum.


Yumuşak saçlar elde etmemim yanı sıra düzenli kullanımla ve diğer kullandığım bakım ürünleriyle yanan saçlarıma bir miktar da olsa ışıltı getirebildim. Saçlarım o kadar mat ve cansızdı ki ışıltı görünce dünyalar benim oluyor sanki.

Hala saçlarım eskisi gibi olmasa da onları hayata döndürmenin sevincini yaşıyorum. Sürekli az az kestirip bol bakım yapıyorum. Böyle bir problem yaşıyorsanız bu şampuan size destek sağlayabilir. Ama yumurta ve zeytin yağı maskesini de unutmayın:) Ha bir şey daha var. Keratin, argan, avakado içerikli bakım yağlarını da yanan saçtan eksik etmeyiniz.

Bugün çok dertlendim değil mi:)
Yazıma burada son veriyorum. Daha çok ürün inceleme yazısı için blogumu izlemeye almayı unutmayın ^^ ^^





YORUMLAR

BLOGGER: 2
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Alterra Kayısı Ve Buğday İçerikli Doğal Şampuan
Alterra Kayısı Ve Buğday İçerikli Doğal Şampuan
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjJ772QMq0SpT6fJA4ChWO-HM4eUTgkWmoYgxyNhwuOLNKyrkSpLgBvHQmZc-3k788OdEkpxv_wcRNT1IHRjrHBb3Gv_DQGliB7EIL3aURB7LJESF0FE4ovrbZjN8h2VJeBC7_BspsxybbP/s640/IMG_6284.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjJ772QMq0SpT6fJA4ChWO-HM4eUTgkWmoYgxyNhwuOLNKyrkSpLgBvHQmZc-3k788OdEkpxv_wcRNT1IHRjrHBb3Gv_DQGliB7EIL3aURB7LJESF0FE4ovrbZjN8h2VJeBC7_BspsxybbP/s72-c/IMG_6284.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2018/02/alterra-kays-ve-bugday-icerikli-dogal.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2018/02/alterra-kays-ve-bugday-icerikli-dogal.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)