Morfose Milk Therapy Saç Maskesi

Merhaba blog ailem, bugün bloguma uzun zamandır severek kullandığım saç maskesini konuk edeceğim.  Saç bakımında maske asla vazgeçemediğim bir aşama. Çünkü saçlarım çok sert ve kırılgan. Kuaförde saçlarım yandığı için çok daha etkili ürünlere ihtiyaç duyuyorum. Ve bir çok maskeyi sevemiyorum. Morfose Milk Therapy saç maskesi, bir maskeden beklediğim en önemli özellik olan yumuşaklık etkisini çok güzel başarıyor.


Maske Kuru ve kırılgan saçlar için üretilmiş. Tam da benim saçlarım için aradığım özellikte. İçerisinde süt proteini ve saçlarımızın temel ihtiyacı olan 12 çeşit amino asit barındırıyor.
Daha yumuşak, ipeksi ve pürüzsüz saçlar vaat ediyor.
Morfose markasını ilk defa kuaförde görmüştüm. Saçlarım sertliğinden dolayı kolay taranmadığı için kuaförüm kolay tarama spreyini sıktı ve tarak saçlarımdan kayıp gitmişti. Ama kuaforden satın almak istemedim. Çünkü morfose baya uygun bir marka ve kuaförler kat kat fark koyarak satıyorlar.
Online olarak çok uygun fiyatlara alabiliyorsunuz.


İçeriği hakkında temiz olduğunu söyleyemeyeceğim. Ama benim için önemli olan bir maske olarak görevini yapması. Vaat ettiği yumaşaklık ve pürüzsüzlük etkisi harika. Çok temiz içerikli ürünler de kullandım ama yanmış saçlarıma istediğim etkiyi alamadığım için bir köşede bekletiyorum. Aynı şekilde içeriği pek temiz olmayıp yine istediğim etkiyi alamadığım ürünler de var. Yani anlayacağınız bu maskeyi sadece saçlarımda ki etkisi için anlatmak istedim sizlere.
Morfose Milk Therapy maskeyi n11 den 23 TL ye aldım. Fiyatına göre çok yüksek bir gramaja sahip. 500  ml.


Kokusu çok güzel krem santi gibi kokuyor. Yenir mi acaba? diye düşünmekten kendinizi alamayacağınıza eminim. Saçlarıma az bir miktari yeterli geliyor çünkü oldukça etkili. 5-10 dakika arası bekletiyorum. Bol suyla duruluyorum. Saçlarımda kokusu günlerde kalıyor. Ve yumusaklık etkisi anlık değil bir sonraki banyo günüme kadar yumuşacık kalıyor saçlarım.
Bittikçe satın alacağım, hem bereketli hem de uygun fiyatlı bir ürün. Denemenizi tavsiye ederim.
Başka bir ürün yorumunda görüşmek dileğiyle şimdilik hoşça kalın😊

YORUMLAR

BLOGGER: 2
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Morfose Milk Therapy Saç Maskesi
Morfose Milk Therapy Saç Maskesi
https://3.bp.blogspot.com/-IqJB4xu-WHU/WvP3s4dyCqI/AAAAAAAACGw/KyLuxtZyEvMY37ywfJgdC72G54kFbloOgCLcBGAs/s640/IMG_7348-01.jpeg
https://3.bp.blogspot.com/-IqJB4xu-WHU/WvP3s4dyCqI/AAAAAAAACGw/KyLuxtZyEvMY37ywfJgdC72G54kFbloOgCLcBGAs/s72-c/IMG_7348-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2018/05/morfose-mlk-therapy-sac-maskesi.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2018/05/morfose-mlk-therapy-sac-maskesi.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)