Bee Beauty Besleyici/Kolajen Sıvı Saç Kremi(Kolay Tarama Spreyi)

Merhaba canım blog ailem, kaç gündür sağlık problemlerim sebebiyle uğrayamadım buralara. Yazmak için günlerdir beni bekleyen bir sıvı saç kremi var elimde. Sadece gratislerde satılan Bee Beauty markasını hepimiz biliyoruz artık. Uygun fiyatlı bir marka. Uygun fiyatına rağmen bence bir çok ürünü fiyatının üzerinde performans gösteriyor. Sıvı saç kremini kasa arkası indirimden 10 tl ye kapmıştım. Hadi birlikte incelemeye başlayalım.

Bee beauty sıvı saç kremi kullananlar
Ben besleyici özellik vaadi olduğu için pembe olanını denemek istedim. Bundan başka 2 çeşidi daha mevcut. Aslında bu spreylerin mavi olanı çok beğeniliyormuş sonradan öğrendim. Ürünün diğer vaatlerine bakacak olursak;

Anında kolay tarama
Elektriklenme karşıtı
Parlak ve pürüzsüz görünüm
Kolajen içeriği ile nem ve hacim sağlama.

Bee beauty kolay tarama spreyi kullananlar
Benim saçlarım sarı ve sık işlem gördüğü için tararken mutlaka sıvı saç kremlerine ihtiyacım oluyor. Aksi halde saçlarım çok zor açılıyor bu da saçlarımın kırılarak dökülmesine sebep oluyor. Genelde Gliss markasının sıvı saç kremlerini kullanıyorum. Ve bu konuda oldukça başarılı gliss. Bee Beauty sıvı saç kremi kolay tarama yapmamı sağladı evet ama ben gliss markasına alıştığımdan olsa gerek bu ürün bana yetersiz geldi. Evet saçlarımı kolay taradım fakat istediğim nem ve bakım etkisini alamadım. Aslında bu üründen memnun kalıp kalmama beklentinize göre değişiklik gösterir. Sadece saçımın dolaşığını kolay açsın bana yeter diyorsanız evet o zaman bu ürün sizin için başarılı olur. Ama benim gibi işlem görmüş, kabarık, sert saçlarınız var ise ve onarım, uzun süren yumuşaklık etkisi istiyorsanız bu ürün yetersiz kalacaktır. 

Bee beauty ürün yorumları
Ürünün kabarıklığı alma gibi bir etkisini saçlarım kuruyken tararsam bir tık alabiliyorum. Ama banyodan çıkıp ıslak saçlarıma sıkıp kuruttuğumda  saçlarım yine deli gibi kabarıyor. Bu sıvı saç kreminde en sevdiğim özellik kokusu oldu. Öyle mis bir kokusu var ki! Son zamanlarda saç parfümü niyetine sıkıyorum desem ne kadar sevdiğimi anlatabilmiş olurum. Hafif bir yapısı olduğu için saçlarda ağırlaşma yapmıyor. İşlem görmemiş ve ince telli saçlarınız var ise bu saç kremini çok sevebilirsiniz. Kupkuru saçlar için öyle güzel bir sıvı saç kremi buldum ki. Harika! O ürünü ilerleyen günlerde anlatacağım. Takipte kalın. Beni instagram hesabımdan takip ederek yeni blog yazılarımı takip edebilirsiniz. 
Başka bir blog yazısında görüşmek dileğiyle hoşça kalın😚

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Bee Beauty Besleyici/Kolajen Sıvı Saç Kremi(Kolay Tarama Spreyi)
Bee Beauty Besleyici/Kolajen Sıvı Saç Kremi(Kolay Tarama Spreyi)
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjxWdAaxRnEmHo4X0iei_5-AAIDBX1AhWhfkqZe3tVcCAxwDKc3cuCaiVcUUH-9_bDy3F5r2itiBv0hh_Y7FBYvXc3nb16tbmPTI5WkyBUvPj0NOWWiltNCUgL3A9CLKArERrbbSPA4s7bm/w400-h266/IMG_8675-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjxWdAaxRnEmHo4X0iei_5-AAIDBX1AhWhfkqZe3tVcCAxwDKc3cuCaiVcUUH-9_bDy3F5r2itiBv0hh_Y7FBYvXc3nb16tbmPTI5WkyBUvPj0NOWWiltNCUgL3A9CLKArERrbbSPA4s7bm/s72-w400-c-h266/IMG_8675-01.jpeg
Bakımsal Notlar
https://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/03/bee-beauty-besleyici-sv-sac-kremi.html
https://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/03/bee-beauty-besleyici-sv-sac-kremi.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)