Morfose Keratin Serum

Herkese yeniden merhaba, bloguma hoşgeldiniz. Morfose markasının çok övülen siyah ambalajlı keratin serumunu inceleyeceğiz bugün. Saçlarım sarı ve keratin içerikli ürünlere saç bakımımda çok sık yer veriyorum. Aksi halde banyo sonrası saçlarım aşırı esnemeye başlıyor ve taramak çok zor oluyor.  İşlem görmüş sarı saçlılar çok iyi bilir bu durumu. Bu konuda size tavsiye edebileceğim en iyi şey keratin içerikli ürünleri mutlaka kullanmanız olur. Keratin yerine farklı nem verici ürünler kullanıldığında saç yumuşuyor, fakat saç kendini iyice bırakıp esneme yapıyor.  Ben saçlarım sert olduğu için hem nem verici ürünler hemde keratin uygulayarak dengelemeye çalışıyorum. 
Ufak bir tavsiyede yaptıktan sonra ürünü incelemeye başlıyorum.😉

Morfose Keratin Serum Kullananlar
75 ml siyah,cam ve pompalı ambalaja sahip. Ambalajını ben sevmedim. Pompası biraz zor basılıyor. Cam olduğu için düşmelere karşı dikkat etmek gerekiyor. Siyah renkli olduğu için, içinde ne kadar ürün kaldığını göremiyorum. 
Serum şeffaf renge sahip. Orta akışkanlıkta bir kıvamı var. Kokusunu ne sevdim ne sevmedim. Yani ohh mis gibi kokuyor diyebileceğim bir kokuya sahip değil. 

Morfose keratin serum yorumları
Banyo sonrası havluyla ıslaklığını aldığım saç boy ve uçlarıma uyguluyorum. Taramayı kolaylaştırıyor.  İçerisindeki keratin sayesinde saç uçlarımda ki esnemeyi bir miktar kontrol altına alıyor. Bu şekilde kurumaya bırakıyorum saçlarımı. Saçlarım kabarık ve sert. Yıpranık olduğunu zaten belirtmiştim. Saçlarımın kabarıklığına bu şekilde kullanımda bir etkisi olmadı. Saçlarım kuruduğunda görebildiğim tek etki parlaklıktı.
Kuru saçlarıma denediğimde ise elektiriklenmeyi aldı. İstediğim yumuşaklık etkisini sağlayamadı. 
Fön sonrası kullanımda yine parlaklık etkisi ve elektirikli görünümü alma etkisi sağladı. 

Morfose serum kullananlar
Açıkçası neden bu kadar övülen bir serum olduğunu anlayamadım. Bunu kuaförlerden yada online olarak satın alana kadar Pantene saç bakım yağını alırım. Veya keratin bakımı olarak Urban Care'nin İntense Keratin Serumunu alırım. Emin olun bu üründen kat kat daha fazla verim alırsınız.

Morfose Kullananlar
İçerik bilgisi merak eden okuyucularım için görsel bırakıyorum. Trendyol'dan 30 tl civarı bir fiyata temin ettim. Bitince yeniden satın almayı düşünmüyorum. Bunun yerine Urban Care İntense Keratin serumu tercih ederim. Çok sevdiğim başka bir keratin yağı daha var.  Bu iki bahsettiğim ürünüde aşağıya link olarak bırakacağım. 
Morfose Keratin Serumu saçlarınız çok yıpranmamışsa, saç uçlarınıza hafif bir bakım ürünü olarak kullanabilirsiniz. Benim gibi sert, kabarık,delirmiş ve işlem görmüş saçlarınız varsa yetersiz kalacaktır.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek dileğiyle şimdilik hoşça kalın.😊 
                             👇





YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Morfose Keratin Serum
Morfose Keratin Serum
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhGijK1AvKdZNnmefQOes1PvXrKpwt0b19384vlTO0WLWdj7zWooWz0LGTLQK0BaU5JoxVI9rFedrIaY2pYcmXxTgWOZhNWzIe-vHfWqe9tkC33YOKhy1cMWTvQHqqKNLej_H_qSPJFo9rZ/w400-h266/IMG_9785-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhGijK1AvKdZNnmefQOes1PvXrKpwt0b19384vlTO0WLWdj7zWooWz0LGTLQK0BaU5JoxVI9rFedrIaY2pYcmXxTgWOZhNWzIe-vHfWqe9tkC33YOKhy1cMWTvQHqqKNLej_H_qSPJFo9rZ/s72-w400-c-h266/IMG_9785-01.jpeg
Bakımsal Notlar
https://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/07/morfose-keratin-serum.html
https://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/07/morfose-keratin-serum.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)