MAC ALIŞVERİŞİM


Merhaba benim güzellerim. Bugün ufak mac alışverişimle karşınızdayım. Mac magazaların da dolaşmayı ürünlerini çok seviyorum. Eminim siz de öylesiniz. Ama tabi bütçemiz mac ürünlerine pek te uygun olmuyor. Ben o yüzden ara ara kendimi çok zorlamayacak şekilde gözüme kestirdiğim ürünlerini alıyorum. Birden yüklenmiyorum kendime 😊 Bakalım neler almışım tek tek inceleyelim.


İlk olarak 186 numaralı fırça dan bahsedeyim. Ben bu fırçaya her mac'a gittigim de bakıp, uygulama yapıp her seferinde vuruluyordum. Sonun da aldım şükür kavuşturana😊 128 TL fiyatı var. Çok amaçlı olarak kullanılabilir bir fırça. Harika allık ve yanak kontürü uygulaması yapıyor. Ürünü eşit ve kolayca dagıtıyor.

Diger aldığım fırça 221 nolu crease far fırçası. Göz makyajında crease ve karıştırma fırçaları olmazsa olmaz. Daha profesyonel sonuç için mutlaka lazım olduğunu düşünüyorum. 221 beyaz ve yumuşacık kıllara sahip mac fırçaların kalitesini düşünecek olursak uzun seneler benimle olacak 😊 fiyatı 89 TL


Ve mac honeylove ruj da mac alışverişimin prensesi😁 Honeylove mac'ın havalı ve popüler nude rujlarından. Koyu renk göz makyajlarım da vazgeçilmez olacağa benziyor. Mac rujların fiyatı son gelen zamla 60 TL



Son olarak mac farlarından Jest rengi. Rengi tam gördüğünüz gibi filtre kullanmadım. Hafif pembemsi göz makyajına aydınlık görünüm katmak için ideal bir renge sahip. Fiyatı 58 TL.

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: MAC ALIŞVERİŞİM
MAC ALIŞVERİŞİM
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi-zmDZVFWP1acKME3s5jiQzCQcqBE197Gqn6u9-Lo2jxI1DynIQ8apYs0mn7aW9lJ0mIvfNlyiABbz5s6celFxHs172bXw_ATXOPnjVPm_gapAbMV92MVj1IqZYCnAUsRZ4t0Jsphr3GgN/s320/IMG_20161006_142539.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi-zmDZVFWP1acKME3s5jiQzCQcqBE197Gqn6u9-Lo2jxI1DynIQ8apYs0mn7aW9lJ0mIvfNlyiABbz5s6celFxHs172bXw_ATXOPnjVPm_gapAbMV92MVj1IqZYCnAUsRZ4t0Jsphr3GgN/s72-c/IMG_20161006_142539.jpg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2016/10/mac-alisverisim.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2016/10/mac-alisverisim.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)