The Pink Ellys Makyaj Ürünleri

Herkese yeniden merhaba, geçen günlerde Türkiye pazarına yeni giren the pink ellys markasıyla tanıştım. Çok cici makyaj malzemeleri var.
Ambalajları çok hoşuma gitti. The balm markasından biraz fikir alınmış gibi. Asansörlü rujlar, nude far paleti,stick allık ve aydınlatıcıları ayrıca makyaj fırçaları da markaya ait ürünler arasında yer alıyor. Hemen sizler için kurcalamaya başlıyorum ürünleri😊
Nude far paleti tam günlük makyaja uygun renklerden oluşuyor. Pigmentasyonları çok başarılı.10 adet renkten oluşuyor.
En baştaki tonlar normal paletlerden alıştığımız tarzda daha açık tonlar. Işıltıları tam kıvamında abartı durmayacak şekilde tasarlanmış.
Sonlara doğru daha koyu renkler yer alıyor. Swatchta gördüğünüz en baştaki rose rengine bayıldım. Farların kalıcılıkları çok iyi. Sabah yaptığım makyaj akşama kadar oynamadı yerinden.
Rujların renklerinin güzelliğine bakın. O kadar pigmentli ve kalıcılar ki bu zamana kadar kullandıgım en kalıcı rujlar diyebilirim. Hemen renklerin swatchına geçiyorum.
Daha önce hiç açık tonda bir kırmızı ruj kullanmasam da bu rengi kendime çok yakıştırdım. Rujun ismi apple olarak geçiyor. Mat yapıda ve sürümleri kremsi.
Plum rengi ruj ise sonbara oldukça uygun. Bordo ama içerisinde kahve karışımı da var sanki. Tarif edemedim ama bu tonu da sevdim. Hazır kış aylarına da girmişken elimden düşmeyeceğe benziyor😊
İsmi Fig olan bu ruj içerisinde şeftali tonları barındıran, dudaklarda silik durmayan harika bir nude. Koyu renk göz makyajlarında güzel bir seçenek olabilir. Kalıcılığıyla gönlümü şimdiden çaldı bu rujlar. Diger mat rujlar gibi dudak çizgilerime dolma yaparak kötü görüntüye sebep olmadılar.
Stick şeklindeki aydınlatıcı ve allık kullanmayı pek sevemiyorum. Sanki altına yaptığım ten makyajımı yerinden oynatıyor. Bir kaç deneme sonrası sonuç hüsran olmuştu. O yüzden bu ürünleri de pek kullanmayı düşünmüyorum.
Bir tarafı aydınlatıcı diger tarafı ise kapatıcı olarak kullanmak için çok amaçlı tasarlanmış. Aydınlatıcı kısmının rengi harika degil mi sizce de. Kapatıcı kısmının kapatıcılığını çok begendim. Stick şekkinde ki ürünleri kullanmayı seviyorsanız bu ürünü tavsiye edebilirim sizlere.
Son olarak allık ve aydınlatma şeklinde ayrılan bu stickten bahsedeyim. Allık kısmın rengi çok tatlı bir pembeye sahip. Biraz yapısı sert swatch yapmakta bile zorlandım bence yüze uygulamak daha zor olacaktır. Pek tavsiye edebilceğim bir ürün değil. Ben daha çok rujlarına ve far paletine bayıldım. Sizlere ürünler hakkında ki ilk yorumlarımdan bahsetmek istedim umarım faydalı olabilmişimdir. Sevgiyle kalın😊

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: The Pink Ellys Makyaj Ürünleri
The Pink Ellys Makyaj Ürünleri
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhKEkoTjSdjFG_7eTve0Vzx7tCaVy7-RfCkwFJcXFaWBB5l_a_9XWFB-cBUDVCkTkqQn43JP6lQeDcrTVRK2ERZ3nMUb4LFifwhZkBWH8XHyP9Zjqre2c-y-MzxXyDjfdXBv-IhnyrIVEcu/s320/IMG_20161113_113410.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhKEkoTjSdjFG_7eTve0Vzx7tCaVy7-RfCkwFJcXFaWBB5l_a_9XWFB-cBUDVCkTkqQn43JP6lQeDcrTVRK2ERZ3nMUb4LFifwhZkBWH8XHyP9Zjqre2c-y-MzxXyDjfdXBv-IhnyrIVEcu/s72-c/IMG_20161113_113410.jpg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2016/11/the-pink-ellys-makyaj-urunleri.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2016/11/the-pink-ellys-makyaj-urunleri.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)