Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem

Herkese selam. Bugün saç bakım rutinimin parçası haline gelen bir üründen bahsedeceğim. Elseve mucizevi bakım yağı ile başladığım mucizevi seriye, saç güzelleştirici kremle devam ediyorum şu sıralar. Bakım yağını da çok severek kullandım. Fakat bu ürünün daha etkili olduğunu düşünüyorum. Daha önce 1 adet bitirdim ve çok sevdiğim için ikinci kez satın aldım.


Neler Vaat Ediyor;
6 değerli çiçek özü yağı ile zenginleştirilmiş hafif ve ince formülü sayesinde saçı besler. Yağlı his bırakmayan dokusu saçı agırlaştırmaz. Saçlara yumuşaklık ve parlaklık kazandırken, şekillendirmeyi kolaylaştırır.


Kullanım Şekli;
Islak saçın tamamına uygulayarak saçı yoğun beslemek
Kurutmadan önce saç boy ve uçlarına uygulayarak 230 dereceye kadar ısıya karşı koruma sağlamak
Son dokunuşta saç boy ve uçlarına uygulanarak parlaklık ve yumuşaklık sağlamak.


Ben Nasıl Kullanıyorum?

Banyo sonrası havluyla iyice ıslaklığını aldığım saçlarımın uç ve boylarına bolca sürüp iyice dağıtıyorum. Daha sonra iyi emilmesi için saçlarımı sıcak havluya sarıp 15 dakika kadar bekliyorum. Havluya sardıktan sonra saç kurutma makinasıyla da ısı sağladığım oluyor. Bu şekilde saç tellerine daha iyi nüfuz ediyor. Son olarak düşük ısıda(daha parlak olmasını sağlıyor) saçlarımı kurutuyorum.


Saç güzelleştirici krem 150 ml. tüp şeklinde şık bir ambalaja sahip. Gösterişli ambalaj rengine bakınca bile alası geliyor insanın:) Yapısı losyon kıvamında ve akışkan. Kullanırken ambalajdan fazla ürün çıkmaması için dikkat etmekte fayda var. Kokusu mucizevi bakım yağının kokusuyla birebir aynı ve ben bu kokuya bayılıyorum. Saçlarımı yumuşacık ve parlak yapıyor. Saç diplerime çok yakın uygulamamaya dikkat ediyorum. Saçlarımı ağırlaştırmıyor ve yağlı his bırakmıyor. Saçların elektriklenmesini ve kabarmasını yok ediyor. Mis kokulu ve söz dinleyen saçlar elde ediyorum. Bittiğinde elim hep bu ürünü aradı. Ne kadar sevdiğimi daha iyi anlamış oldum:-) Elseve Mucizevi Yağ Saç güzelleştirici Kremin fiyatı 15 TL. indirimlerde çok daha uygun fiyatlara geliyor.

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Sonraki yazılarımdan haberdar olmak için blogumu izlemeye almayı ve beni instagram hesabımdan takip etmeyi unutmayın. Şimdilik hoşça kalın ^^ ^^






YORUMLAR

BLOGGER: 1
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem
Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgzL3sjY04IaaCeupz7NBx_jWg_L8UHxrhTY62syKcp4rDmL7nzeKY-xPrVsUwk7aeYIzwWyFalQ0v7vOVK4WVYHCKNwroCyISAlUxZXbdaitk4ECg00stSDn0XDJOOtHdvopIdw6f6386x/s640/IMG_3714.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgzL3sjY04IaaCeupz7NBx_jWg_L8UHxrhTY62syKcp4rDmL7nzeKY-xPrVsUwk7aeYIzwWyFalQ0v7vOVK4WVYHCKNwroCyISAlUxZXbdaitk4ECg00stSDn0XDJOOtHdvopIdw6f6386x/s72-c/IMG_3714.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/03/elseve-mucizevi-yag-sac-guzellestirici.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/03/elseve-mucizevi-yag-sac-guzellestirici.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)