MAYBELLİNE AGE REWİND KAPATICI

Merhaba, bugün bloguma ülkemize giriş yaptığından beri çok ses getiren bir kapatıcı konuk oluyor. Ben bir çok yabancı vlogger'den görüp aşırı merak etmem sebebiyle yurt dışından sipariş verip deneyimlemiştim. Kullanınca çok sevdim gerçekten övüldüğü kadar varmış. Ülkemize gelmesini çok istiyordum. Watsons ve gratis geleceğini duyurduğunda çok mutlu oldum. Artık daha uygun fiyata ve kolayca ulaşabilecektim:)
O halde hemen incelemeye başlayalım;


Sünger aplikatörlü ve çok şık bir ambalaja sahip. Maybelline age rewind kapatıcının vaadi göz altlarını silmek. Yani kapatıcılığım yüksek diyor:) İçerisince Goji Berry bulunuyor. Bu sayede yaşlanma karşıtı ve göz altlarına bakım yapmayı amaçlıyor. Süngerin altındaki renli bölge döner başlık ve çevirince ürün çıkışı gerçekleşiyor. Ucundaki süngeri pek hijyenik bulmasam da Maybelline anti-bakteriyel olduğunu belirtmiş.


Ülkemize Light ve Nude olmak üzere iki rengi geldi. Bende ki light rengi. Açık tenliyim ve rengi bana birebir uyum sağladı. Göz altı rengimi çok güzel nötrledi. Hafif göz altı problemim var ve gerçekten tamamen sildi. Kapatma etkisini başarılı buldum. Yoğun göz altı morluklarında bir tık yetersiz kalabilir. Gün içerisinde çizgilerime dolma yapmadı ki ben bu sorunu çok fazla yaşıyorum göz altı kapatıcılarında. Nemli bitişe sahip ve kuruluk yaratmıyor. Göz altlarıma canlı ve sağlıklı bir görünüm sağladı. Yapısı incecik ve bu sayede çok doğal görünüyor.


Sünger aplikatörü uygulama kolaylığı sağlasa da ben ürün emmesin diye ve hijyen konusundaki endişelerim sebebiyle çıkardım ve bu şekilde kullanıyorum. Sizinde kafanızda kafanızda soru işareti kalıyorsa bu şekilde kullanabilirsiniz. Ayrıca süngeri yıkayıp tekrar yerine takabilirsiniz de:)
Maybelline Age Rewind kapatıcının eksi yanları ise; içerisinde paraben bulunduruyor ve diğer kapatıcılarıma göre çok daha çabuk bittiğini farkettim. Bunların dışında bu kapatıcıya gerçekten bayıldım.
Watsons, Gratis ve Rossmann mağazalarından indirim zamanlarında 15 TL gibi bir fiyata temin edebilirsiniz. Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Sonraki blog yazılarımda görüşmek dileğiyle Güzel kalın ^^ ^^

YORUMLAR

BLOGGER: 2
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: MAYBELLİNE AGE REWİND KAPATICI
MAYBELLİNE AGE REWİND KAPATICI
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh3o8Y8OvFwhaRk1NaVChECajXbSsx42qmllGjwDbN-gPtYt1u1jshdajHHt3XBLcWVlLGccMaWw48MdhEZOa9zzEIu9TzKb-wpqcZqSC4BWPGiq7sINjPl1CZIIy4vZkxNjpVR_LoGF9Qp/s640/IMG_3651.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh3o8Y8OvFwhaRk1NaVChECajXbSsx42qmllGjwDbN-gPtYt1u1jshdajHHt3XBLcWVlLGccMaWw48MdhEZOa9zzEIu9TzKb-wpqcZqSC4BWPGiq7sINjPl1CZIIy4vZkxNjpVR_LoGF9Qp/s72-c/IMG_3651.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/03/maybelline-age-rewind-kapatici.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/03/maybelline-age-rewind-kapatici.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)