Loreal Siyah Nokta Karşıtı Şeker Peeling

Merhaba Sevgili blog ailem,Loreal önce yeni çıkardığı kavanoz maskeleriyle ilgimizi topladı. Şimdi ise peelingleriyle. Merak ettiğim kivi parçacıklı yeşil renkteki peelingi indirimde kaptım. Sevgililer günü indirimiydi. Anlayacağız deneyimlerimi sizlerle paylaşabilecek kadar kullandım. O halde inlemeye başlıyorum:)


İçerisinde özenle seçilmiş 3 çeşit şeker(esmer,sarı,beyaz) barındırıyormuş. Ve bu 3 şeker kivi tohumlarıyla birleştirilmiş. Vaatleri şu şekilde;

  • Cildi kurutmadan anında arındırır.
  • Canlı görünüm ve bebeksi yumuşaklık sağlar.
  • Cildi pürüzsüzleştirir ve siyah noktaları giderir.
  • Nane yağı içeriyle cildi yatıştırır.
  • Limon yağı ile cildi arındırır.

Loreal bu peelingleri 3 seri olarak çıkardı. Ben ilk olarak kivi görünümlü olanı denemek istedim.Siyah nokta problemi yaşadığımı söyleyemem ama görüntüsü beni cezbetti. Peeling etkisinin güzel olması, yani derinlemesine temizlik yapması benim için yeterli gelecekti.

Eveet gelelim peeling deneyimlerime. Bu peeling misler gibi kokuyor.Kavanoz ambalajda olması hijyenik olmasa da, temiz bir maske fırçası yardımıyla kullandığım için benim için sorun oluşturmadı. İçerisinde şeker ve kivi parçacıkları var. Bu bileşimin cildime yaptığı peeling etkisi çok keyifli ve oldukça etkili.


Peeling yaparken şeker tanecikleri yavaş yavaş eriyip yok oluyor. Tabi eriyene kadar cilde yeterince peeling etkisini sağlamış oluyor. Eridikten sonra ise şekerler cildi besliyor ve sanki cildim içten,kendiliğinden parlıyormuş gibi sağlıklı bir görünüm kazanıyor. Bu görünüm ise gün boyu cildim de devam ediyor. Bu etkiye bayıldım.Bence harika düşünülmüş..
Şeker eridikten sonra peeling etkisi bitmiyor tabiki, geriye kivi tohumları kalıyor. Bu tohumlarda mükemmel peeling etkisi sağlıyor. Ölü hücreleri tamamen söküyor ciltten diyebilirim. Kivi tohumları dışardan bakınca boyut olarak büyük görünüyor. Cildimi çizmesini istemiyordum elbette. Ancak kullanınca böyle bir probleme sebep olmadı. Çünkü bu kivi parçacıkları taş gibi sert değil. Cildi yormayacak ve ciltte hassasiyet yaratmayacak bir şekilde sertlik kıvamı ayarlanmış.


Durulama sonrası cildim yumuşacık oluyor. Yağ,kir ve makyaj kalıntılarından tamamen arınıyor. Cildime rahatlama ve nefes alma hissi verdi. En ufak bir kaşıntı,tahriş ve yanma gibi problemlere sebep olmadı.
Yani özet olarak çok ama çok sevdim. Kesinlikle denemelisiniz.
Ayrıca dudakları pürüzsüzleştirmek içinde kullanılabiliyor. Bu kullanım özelliğini ben henüz ihtiyaç duyup deneyemedim. Rossmann mağazasından indirimli fiyatı ile 19.90 tl ye aldım.

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Blogumu takip etmeyi unutmayın. Yeni blog yazılarımda görüşmek dileğiyle şimdilik hoşça kalın:)




YORUMLAR

BLOGGER: 1
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Loreal Siyah Nokta Karşıtı Şeker Peeling
Loreal Siyah Nokta Karşıtı Şeker Peeling
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh_B7DpeUSls0G79fN8VukVkm5HkiEeXhKKy5OHbQuLUNDehCeIpLPx0ufcKw_DS9f_Jg5fjiwHzzyxumY4uEiZj46UtvFtVrXKoYKf3CbxRh7fgw2HyOwgIVovNKgIoBngXrJGTUxrRJ2G/s640/IMG_7261-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh_B7DpeUSls0G79fN8VukVkm5HkiEeXhKKy5OHbQuLUNDehCeIpLPx0ufcKw_DS9f_Jg5fjiwHzzyxumY4uEiZj46UtvFtVrXKoYKf3CbxRh7fgw2HyOwgIVovNKgIoBngXrJGTUxrRJ2G/s72-c/IMG_7261-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2018/04/loreal-siyah-nokta-karst-seker-peeling.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2018/04/loreal-siyah-nokta-karst-seker-peeling.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)