Zigavus Isolde Beyaz Kil Maskesi

Merhaba bakım severler, bugün bloguma yine bir cilt bakım ürunü konuk edeceğim. Ben cildime düzenli olarak bakım yapanlardanım. Bakım yapmadığım zamanlarda cildim mat ve donuk görünüyor. Cilt bakımında maske çoğu zaman atlanıyor. Vakit gerekiyor olması buna sebep olan en önemli faktör bence. Ama alışkanlık haline getirince hiçte zor olmadı bana. Çünkü ben banyo sonrası, buharın etkisiyle açılmış gözeneklerime daha iyi etki edeceği için mutlaka maske uyguluyorum. Sizlerde bunu rutin haline getirebilirsiniz. Maske yapmayı çok seviyorum fakat kil maskeleri her zaman beni korkutmuştur. Çünkü cilt tipime uygun değil ve benim cildimi acayip kurutuyor. Ufak bir araştırma sonucu kilin bir çok çeşidi olduğunu ögrendim. Beyaz kilin ise cildi kurutmadığını aksine nem sağladığını öğrendim. Daha sonra Zigavus markasına ait anti-aging beyaz kil maskesiyle tanıştım.


Daha önce yeşil kil maskesi deneyip hiç sevmemiştim. Yeşil kil yağlı ciltler için çok çok iyi fakat benim normalden kuruya dönük bir cildim var. Yeşil kil maskesi yüzümü kıpkırmızı yaptı. Ve cildim çok kaşındı. Bir daha hiç kil maskesi denemedim. Takii Zigavus beyaz kil maskesi ile tanışana kadar. Zigavus markası ile saç bakım yağını kullanarak tanışmıştım. Oldukça memnun kalmıştım. Alman menşeli ve ürünlerinin kalitesi belgelerle ispatlanmıştır. Bu marka zaten eczanelerde satılıyor. Gözü kapalı güvenip alabilirsiniz. Bu maske neler vaat ediyor öncelikle bundan bahsetmek istiyorum.

  • Bitkisel kompleks ve beyaz kil mineralleriyle cildi nemlendirir ve ferahlık sağlar.
  • Gözenekleri sıkılaştırır ve cilt üzerindeki fazla yağı alır. 
  • Derinlemesine temizlik ve bakım sağlar.
 "İnce bir tabaka halinde, göz çevresine yaklaştırılmadan, temizlenmiş cilde uygulanmalı ve 15 dakika sonunda yıkanmalı"şeklinde kullanım önerisi var.


200 ml kocaman kavanoz ambalaja sahip. Mentol ferahlığında çok temiz bir kokusu var. Kıvamı biraz katı. Ama asla uygulamada zorluk yaratmıyor. Çok kolay bir şekilde fırça veya parmaklarımla uygulayabildim. Az miktarda ürün tüm yüzüme yeterli geliyor. Tüm yüzüme sürdükten sonra 15 dakika bekleme süresini beklemeye başlıyorum. Cildimde harika bir ferahlık hissi oluşturuyor. Bu sırada sanki cildim nefes alıyor. Daha sonra maske kurumaya geçiyor ve cildim gerilip toparlanıyor. Maskeleri uygulamadan önce cildinizin temiz olması gerektiğini sakın unutmayın. Bekleme süresi sonunda cildimi önce ılık su ile yıkayıp maskenin kolay arınmasını sağlıyorum. Maske arındıktan sonra ise soğuk suyla durulayıp gözeneklerimi sıkılaştırıyorum.


Maskenin cildime canlı ve dinlenmiş bir cilt görünümü verdiğini gözlemledim. Ve bu etki 2 gün boyunca devam etti. Uygulama sonrası tertemiz bir cilt bırakıyor. Yağdan ve kirden arınmış tertemiz gözenekler düşünün. Gözenekler üzerinde kesinlikle etkisi var! Boyut olarak küçüldüğünü belirtmeden geçmeyeyim.
Vee gelelim en önemli etkisine; son zamanlarda hormonal sebeplerden dolayı çenemde sivilceler oluşmuştu. Kilin sivilceleri kurutma özelliğini duymuştum fakat bu kadar hızlı olduğunu bilmiyordum. Gece maskeyi uyguladım sabah uyandığımda sivilce büyük ölçüde küçülmüş ve kurumuştu. Kısa süre içerisinde yok oldu. Şimdilerde ne zaman çenemde sivilce çıkacak olsa bu Zigavus Isolde Beyaz Kil Maskesine koşuyorum. İyi ki tanışmışım. Sizlere de tavsiye ederim. Bitecek bir ürüne benzemiyor ama bittiği an tekrar alacağım bir maske.
Okuduğunuz için teşekkürler. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek dileğiyle şimdilik hoşça kalın😊


YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Zigavus Isolde Beyaz Kil Maskesi
Zigavus Isolde Beyaz Kil Maskesi
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjig4vfcdLKQyamtg9FpuL4o1eR8cXfY5GVJC9hH2qWv2IXcUWtit_WKpfeMxu_IjPIWkxsHc0zFVz-GG0hgXQokGD6TFKo-bYtTpDQwUR2-Rv5efK7-4mJWwnTYDsmw457c_F4bGyh02Sv/s640/IMG_7290-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjig4vfcdLKQyamtg9FpuL4o1eR8cXfY5GVJC9hH2qWv2IXcUWtit_WKpfeMxu_IjPIWkxsHc0zFVz-GG0hgXQokGD6TFKo-bYtTpDQwUR2-Rv5efK7-4mJWwnTYDsmw457c_F4bGyh02Sv/s72-c/IMG_7290-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2018/04/zigavus-isolde-beyaz-kil-maskesi.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2018/04/zigavus-isolde-beyaz-kil-maskesi.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)