Pure Beauty BB Krem Kullananlar

Merhaba benim güzel blog ailem, bugün uzun zamandır çok severek kullandığım bir ten ürününü anlatacağım sizlere. Başlıktan da anlayacağınız üzere Kore menşeli bir marka olan Pure Beauty BB kremini mercek altına almak istedim. O halde hemen başlayalım !


Şirin mi şirin pembe bir ambalajı var. 30 ml ve tüp şeklinde. Bu ambalajın bu kadar güzel görünmesine karşın sanki içinde çok fazla hava var. Ürünü bir süre kullandıktan sonra bereketsiz mi? hemen bitecek mi? gibi sorular geçiyor aklımdan. Çünkü ürünü içinden almak için baya sıkıyorum. Ama yine de çok hızlı bitirdim! Hemen bitti! Birdaha almam şeklinde bir sonuç elde etmedim.


En sevdiğim özelliği SPF 42 güneş koruma faktörü içeriyor. Bir BB krem için oldukça yüksek bir koruma. Zaten Koreliler ciltlerini güneşten koruma konusunda çok başarılı. Altından herhangi bir güneş kremi uygulamıyorum. Bu da pratik kullanım sunuyor. Ürün dermatolojik testlerden geçirilmiştir şeklinde ibare ile karşımıza çıkıyor. Yine güzel bir özelliği, içerisinde pareben ve alkol barındırmıyor. Günlük kullanım için sizce de çok ideal özellikler değil mi?


Pure Beauty BB krem ülkemize ilk geldiğinde tek renk olarak raflarda yerini aldı. Bu arada bu marka sadece Watsonslar'da satılıyor. Tek renk olması  dezavantaj; çünkü ürünün rengi baya açık ton. Esmerler sürünce ruh gibi olabilir. Ama son zamanlarda raflara baktığımda koyu renginin geldiğini gördüm. Esmerler adına sevindim😊 Kesinlikle denenmesi gereken bir BB krem.
Ayrıca ürünün çok güzel bir kokusu var. Ama öyle ağır ve rahatsız edici bir koku değil. Benim gibi ten ürünlerinde koku sevmeyen biri rahatsız olmadıysa herkes sever. Ne kokuyor derseniz! Miss gibi hafif çiçek notaları hakim.


Gelelim kapatıcılığına: Birçok fondötene taş çıkarır. Yoğun lekeleriniz yoksa size fazla bile gelebilir. Kesinlikle bu konuda başarılı. Nemli bir bitişe sahip. Ben kuru ciltli olduğum için bu bitişi çok seviyorum. Bu ürün hakkında yağlı ciltlere uygun diye duymuştum. Ama bence yoğun parlama yapabilir. Üzerinden transparan pudra geçerek güzel sonuç alabilirler. Cildimde sivilcelenme, siyah nokta ve pütürlenme gibi bir soruna neden olmadı.


Yüzüme bir şey sürdüm diye bağırmıyor. Oldukça doğal bir bitişi var. Günün ilerleyen saatlerinde ise en sevmediğim problem olan pul pul durma görünümünü yaratmadı.
Benim bu ürün hakkında yorumlarım bu şekilde. Tavsiye ettiğim ve benim de bittikçe satın aldığım bir ürün. indirim dönemlerinde 23 tl civarı bir fiyata düşüyor.
Başka bir ürün yorumunda görüşmek üzere😊 Blogumu takip etmeyi unutmayın. ^^ ^^

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Pure Beauty BB Krem Kullananlar
Pure Beauty BB Krem Kullananlar
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiz9mKoqnWpZx8YYFc1ejR0VpWf9YTclTPaXa4aPfBbxSgrUbOJTYZ5Z_nZt7OBrjPiYCIDH5CfK6F7nsGHcIa_6kQJeD65qkq1pKgDiVRDVJv7rs2oOpYbBZ8ZBnPiJUijFD3UFLBRS4DU/s640/IMG_7298-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiz9mKoqnWpZx8YYFc1ejR0VpWf9YTclTPaXa4aPfBbxSgrUbOJTYZ5Z_nZt7OBrjPiYCIDH5CfK6F7nsGHcIa_6kQJeD65qkq1pKgDiVRDVJv7rs2oOpYbBZ8ZBnPiJUijFD3UFLBRS4DU/s72-c/IMG_7298-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2018/06/pure-beauty-bb-krem.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2018/06/pure-beauty-bb-krem.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)