Rosense Sıkılaştırıcı Tonik

Merhaba blog ailem, bugün bir cilt bakım ürünü inceleyeceğiz. Başlıktan anlayacağınız üzere rosense markasına ait gül toniğini anlatacağım. Rosense markasına ait bir ürün denemedim daha önce. Açıkçası gül suyu, gül kokulu ürünleri çok seven birisi değilim. Hoşlanmıyorum. Peki neden aldın derseniz; Çok yoğun, rahatsız edecek şekilde gül kokmuyor şeklinde yorumlar okudum bu marka hakkında.  Alkol içermiyor  ve sıkılaştırıcı ibaresi beni cezbetti. Peki sevdim mi? Hadi o zaman birlikte inceleyelim.


200 ml ve tepesinde delikli tıpa bulunan bir ambalaja sahip. Ambalajla ilgili herhangi bir dezavantaj yaşamadım. Kokusu, yoğun gül kokusuna sahip değil. İçerisinde başka bir koku daha hakim
Evet bu koku gerçekten kötü geldi bana. Hoşlanmadım.
İçeriğine şöyle bir göz atacak olursak; Gül suyu, gül yağı ve amino asit kompleksi barıdırıyor.


Kokusundan nefret ederek kullandığım bu toniğin yüzümde aman aman bir etkisini de gördüğümü söyleyemem. Benim tonikten beklentim; gözenekleri küçültmesi ve daha sıkı bir cilt oluşturması. Fakat bunları göremedim. Bu sebeple yarıya bile ulaşamadan kullanımı kestim. Sevmediğim kokusuna tahammül edeceğim bir etki göstermedi. Daha önce yüzüme bir kaç defa gül suyu denedim. Hatta gül suyu kokusunu sevmediğim için tonik yerine doğal maskeler yaparak kullandım. Gerçekten güzel sonuçlar veriyordu.


Rosense Sıkılaştırıcı tonigin cildime bir miktar nem sağladığını ve sakinlik kattığını söyleyebilirim. Fakat dediğim gibi benim beklentim bu değil. Eğer gül kokusu sizi rahatsız etmiyorsa direk orjinal gül suyunu tonik olarak kullanmanız bence daha etkili olur. Watsons mağazasından 15 TL gibi bir fiyata almıştım. Markanın gül suyu hakkında güzel yorumlar duymuştum onu almadığıma pişman oldum.
Bu ürün hakkında ki yorumlarım bu şekilde başka bir blog yazısında görüşmek dileğiyle şimdilik hoşça kalın😊


YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Rosense Sıkılaştırıcı Tonik
Rosense Sıkılaştırıcı Tonik
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh_u0p7YVhkCXtQLoVS_t6sWGrnZAnTZ9fixm-MDq6p7uO5E5lr2vQSD5Cd-lJgNBaGsX-QQZh49D7pPz-WrHYfWppxEayrZO9k38haRLR3845ILeE6GmrrPVVV8jEVr1SwwyUODrpdrB-y/s640/IMG_7313-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh_u0p7YVhkCXtQLoVS_t6sWGrnZAnTZ9fixm-MDq6p7uO5E5lr2vQSD5Cd-lJgNBaGsX-QQZh49D7pPz-WrHYfWppxEayrZO9k38haRLR3845ILeE6GmrrPVVV8jEVr1SwwyUODrpdrB-y/s72-c/IMG_7313-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2018/06/rosense-sklastrc-tonik.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2018/06/rosense-sklastrc-tonik.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)