Cosmed Spf 50 Yağlı/Akneli Ciltler İçin Güneş Kremi

Merhaba blog ailem. Bu yaz size güneş kremi önerisi yapmadığımı fark ettim. Tabi ki deneyimleme aşamasındaydım. Bol bol yeni ürünler denedim. Bugün Cosmed markasının akneye meyilli ciltler için ürettiği güneş kremini inceleyeceğiz. O halde lafı fazla uzatmadan başlayalım😊


50 ml tüp ambalaja sahip. Losyon kıvamında bir yapısı var. İçerisinde parfüm ve renklendirici gibi maddeler bulundurmuyor. Spf 50 UVA ve UVB koruma faktörü içeriyor. Ayrıca suya dayanıklı ve makyaj altına baz olarak kullanılabilir özelliği var.


Yaz kış demeden güneş kremi kullanmam gerektiğini bilsem de kışın nedense es geçiyorum. Ama yaz aylarında mutlaka kullanıyorum. Beyaz tenli olduğum için SPF 50 olan güneş kremlerini tercih ediyorum. Yaz aylarında çok fazla terliyorum. Hatta yüzümden ter aktığını bilirim. Birçok güneş kremi bende iyi sonuç vermedi. Cildimden akıp gidiyor. Bölgesel yağlanmalar ve isilik tarzı şeyler oluşuyor. Cildimin sevmediği güneş kremlerinde bunun daha fazla olduğunu fark ettim. Güneş kremleri yazın cildimde çok ağırlık yaratıyor diye bir süre kullanmamak bile istedim. Yağsız, ince yapılı, sivilce yapmayan, yağlandırmayan ve aynı zamanda etkili koruyabilen(ne kadar çok şey istemişim) bir güneş kremine ihtiyacım var diye düşünürken Cosmed güneş kremiyle tanıştım.


Kokusuz bir ürün olması beni daha bir memnun etti. İnce ve kolayca dağılan bir yapısı var. Dağıtırken hızla emiliyor ve beyaz kalıntı bırakmıyor. Cildimde doğal bir ışıltı bırakıyor. Ama asla yağlı ve vıcık vıcık parlayan bir görüntü değil. Uyguladıktan sonra gözenek görünümü hızla minimize olmaya başlıyor. Zaten ürünün vaatleri arasında bu özellikte yazıyor. Bu da beni aşırı memnun eden bir özellik oldu. Cildimi güzelleştirdiğini fark ettim ve makyaj yapmasam da olur diyorum çoğu zaman. Ancak makyaj altında da güzel sonuç verdiğini belirtmem gerekiyor. Makyajımın gün içerisinde dağılmasına sebep olmuyor.


Korumasını da gayet güzel. Güneş cildimde kızarıklığa sebep olmuyor. Başka güneş kremlerinde yaşadığım isilik tarzı cilt yaralarım artık oluşmuyor.  Ayrıca paraben içermemesi de güzel bir avantaj. Elimden düşürmediğim bir güneş kremi oldu benim için. Özellikle temmuz ve ağustos aylarında yaşadığım cilt problemleri için artık her yaz bu ürünü tercih edeceğim. Yağlı ciltler için olsa da benim yaz aylarında normalden karmaya dönük olan cildim de harika sonuç verdi. Ciltte nemsiz ve kuru bir his bırakmıyor. Aksine nem özelliği de var. Siz de güneş kremi kullanırken problem yaşıyorsanız bu ürüne de bakmanızı tavsiye ederim.  Son olarak ürünü watsons mağazalarından temin edebiliyorsunuz. Ben indirimli dönemlerde 50 tl gibi bir fiyata almıştım.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek dileğiyle şimdilik hoşça kalın  ^^  ^^






YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Cosmed Spf 50 Yağlı/Akneli Ciltler İçin Güneş Kremi
Cosmed Spf 50 Yağlı/Akneli Ciltler İçin Güneş Kremi
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh9OLhd9PC_pbpiWIJafJbDZfzjrWu6eglzLRv3ssqGqWjnesQ0Dn6DQxR4MrgLqM5DpCbePoTI73k3dLd4ZSumQppOkZElwqtEFVGRhNFLr8dpw_EDDS51BYj-S6IM0sG2jQ5a-Kiar0IE/s640/IMG_7377-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh9OLhd9PC_pbpiWIJafJbDZfzjrWu6eglzLRv3ssqGqWjnesQ0Dn6DQxR4MrgLqM5DpCbePoTI73k3dLd4ZSumQppOkZElwqtEFVGRhNFLr8dpw_EDDS51BYj-S6IM0sG2jQ5a-Kiar0IE/s72-c/IMG_7377-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2018/07/cosmed-spf-50-yaglakneli-ciltler-icin.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2018/07/cosmed-spf-50-yaglakneli-ciltler-icin.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)