Missha all-around Safe Block Güneş Kremi Kullananlar

Herkese yeniden merhaba, Missha markasının daha önce güneş kremi testerlerini deneyip çok sevmiştim. Hepsinde genel olarak şu özellik var. Yoğun nem sağlama ve incecik yapılı olmaları. Missha güneş kremi konusunda oldukça geniş bir yelpazeye sahip. Sipariş vermeden önce çok zorlandığımı belirtmem gerek. Ancak bugün size anlatacağım güneş sütü gözenekleri gizleme etkisi vaat ediyordu. Bu sebeple bu üründe karar kıldım. Sizlere anlatmak için bolca kullandım. Neredeyse her gün...

Missha güneş kremi kullananlar

"Günlük kullanıma uygun, cilt tonunu eşitleyerek cilde kadifemsi görünüm vermeye yardımcı güneş koruyucu sütü" şeklinde tanımlanan bu ürün gerçekten vaatlerini yerine getiren bir ürün.
Süt olmasıyla tahmin edebilirsiniz ki oldukça akışkan bir kıvamı var. Cilt tarafından hızlıca emilerek kullanım kolaylığı sağlıyor.

Missha güneş kremi yorumları
SPF 50/PA++++  güneş koruma faktörü içeriyor. Peki ambalajının tatlılığına ne demeli? Bu sevimli ambalaj 40 ml. Ürünün akışkan olması ambalaj tasarımı sayesinde sorun yaratmıyor. İstenilen miktarda ürünü kolayca akmadan, fışkırmadan alabiliyorum. Kokusu çok hafif, rahatsız etmiyor. Ben ten ürünlerinde koku sevmem. Ama bu ürünün hafif,kremsi mis kokusunu çok sevdim.


Ürün vaat ettiği gibi cilde renk eşitliği sağlıyor. Hatta sür çık bir ürün diyebilirim. Nem etkisi sayesinde nemlendirici ihtiyacını bile ortadan kaldırıyor. Bu ürünü sürdükten sonra cildime herhangi bir kapatıcı sürmek istemedim. Cilt rengini açıyor bir miktar. Benim gibi beyaz tenliyseniz size sorun yaratmaz. Ancak esmer tenliler için boyun ve yüz arasında renk sorunu yaratabilir diye düşünüyorum. Çok sağlıklı ve canlı bir bitiş bırakıyor. Ciltte ağırlık ve yapış yapış bi his bırakmıyor. Gercekten gözenekleri ciddi anlamda küçültüyor. Bu bakımdan harika bir makyaj bazı olabiliyor. Makyaj altına deneyip çok başarılı bulduğumu belirtmem gerekir.


Cildim çok yağlı ben tamamen mat bitiş bırakan bir güneş kremi istiyorum! diyorsanız Mıssha sebum dengeleyici güneş kremine bakmanız daha doğru olacaktır. Benim cildim kışın  çok kuru, yaz aylarında normalden karmaya dönük. Ben cildime verdiği hafif ve sağlıklı ışıltıyı sevdim. Bu ışıltı kesinlikle yağlı bir görüntü değil. Sivilcelenme ve siyah noktalanmaya sebep olmadi. Pek çok güneş kremi denedim ve sivilcelenme problemini çok yaşadım. Ama bu ürün beni yarı yolda bırakmadı. Yaz aylarında makyaj yapmadan,sağlıklı bir cilt görünümü elde etmek için gayet güzel bir güneş kremi. Bittikçe alabilirim.
Bu ürüne Mıssha online satış sayfasından ulaşabilirsiniz. İndirim dönemlerinde sipariş vermenizi tavsiye ederim. Uygun fiyatlı bir ürün olduğunu söyleyemesem de verdiğim paraya acımadım😊
Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Başka bir ürün yorumunda görüşmek dileğiyle şimdilik hoşça kalın ^^ ^^

YORUMLAR

BLOGGER: 2
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Missha all-around Safe Block Güneş Kremi Kullananlar
Missha all-around Safe Block Güneş Kremi Kullananlar
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjSzKBJHwOmi24Sy1TuNHEPVZoaBYj8apJLQK71CrQkWt3xFdiPElfZUBKbm6nV41sAgd65ZU9W_aVBlkFdRBoDrcwgtWakN5dCMpeRcMEnNIOFNXi57GWB6zl5huh5x9-e_Xdb_LOf4jkW/s640/IMG_7384-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjSzKBJHwOmi24Sy1TuNHEPVZoaBYj8apJLQK71CrQkWt3xFdiPElfZUBKbm6nV41sAgd65ZU9W_aVBlkFdRBoDrcwgtWakN5dCMpeRcMEnNIOFNXi57GWB6zl5huh5x9-e_Xdb_LOf4jkW/s72-c/IMG_7384-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2018/09/mssha-all-around-safe-block-velvet.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2018/09/mssha-all-around-safe-block-velvet.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)