Beauty Belender- HM/Makyaj Süngeri

Merhabalar,son zamanlarda makyaj süngerleri makyajımızın vazgeçilmez parçası haline geldi. Neden makyaj süngeri sorusuna benim tek cevabım; doğal görünüm ve makyajımın yüzümde yokmuş gibi durmasıdır. Bu güzel özelliğinin yanında makyaj süngerlerinin eksi yanları da tabi ki var. Ürün emmesi sebebiyle daha fazla ürün kullanıma sebep oluyor. Çok sevdiğim fondötenlerimi makyaj süngeri kullanmaya başladığımdan beri daha çabuk bitirdiğimi fark ettim. Yine de doğal görünümü sevdiğim için günlük makyajlarımda makyaj süngerinden vazgeçemem.


Bu blog yazımda sizlere Beauty Belender ve HM makyaj süngerinden bahsedeceğim.

BEAUTY BELENDER

Bu sünger hakkında o kadar güzel yorumlar duyuyordum ki almamak için kendimi zor tutuyordum. İlk makyaj süngerim eklips markasına ait gayet uygun fiyatlı bir makyaj süngeri ve severek kullanıyordum. Makyaj süngerine fazla para vermek bana pek mantıklı gelmiyordu. Ama merakıma yenilip daha fazla dayanamayıp Beauty Belender satın aldım.


En fazla ne olabilir ki derken ilk kullanımda farkını görüp sen daha önce neredeydin dedim. Diğer süngerlere göre ne farkı var;

1. Çok az ürün emiyor.
2. Daha yüksek kapatıcılık sağlıyor.
3. Az ürün emmesi ve sünger yapısı sebebiyle temizlenmesi çok daha kolay.



Beauty Belender yumurta şeklinde ve üzerinde gözenekleri var. Sivri ucu sayesinde göz altlarıma çok güzel oturuyor. Kuru hali minicik görünürken suyla ıslanınca devasa boyuta ulaşıyor. Yumuşacık bir sünger. Küflenme problemi yaşayanları duydum ama ben böyle bir problem yaşamadım. Temizliğine dikkat ettiğiniz sürece sorun yaşayacağınızı sanmıyorum.

HM MAKYAJ SÜNGERİ

BB bu kadar yüksek fiyatlı olunca muadil arayışları içerisine giriyoruz. HM makyaj süngerinin BB' ye muadil olduğunu duymuştum. Denemek istedim ama hep kara borsa stoklar hep tüketiliyor. Son çıkan sevimli ambalajlara sahip süngerlerden alabildim eni sonu ve deneme şansı buldum.


Peki Beauty Belendere benziyor mu? Evet bazı özelliklerini çok benzettim. Bunlar;

1. Islanınca şişerek yeterli büyüklüğe ulaşması.
2. Yumuşacık olması.
3. Beauty Belender kadar olmasa da hafif gözenekli yapıya sahip.


Beauty Belender daha az ürün emmesi ve daha yoğun kapatıcılık sağlamasıyla benim için açık ara önde. HM makyaj süngeri BB' den sonra alabileceğim ilk sünger olur. Performans açısından piyasadaki diğer süngerlere oranla Beauty Belendere en yakın sünger diyebilirim. Yves Rocher makyaj süngeri de muadil denemeleriniz arasında olabilir.


Son olarak makyaj süngerlerinin temizliğinden bahsetmek istiyorum. En etkili temizlik beyaz kalıp sabunlarla oluyor. Seri şekilde sür sık tekniğiyle lekesiz temizlik sağlıyorum. Ben süngerlerimin temizliği için farmasi kalıp sabunlarından alıyorum. Daha yumuşak ve mis kokulu bitiş sağlıyor. Süngerin küflenmemesi için ıslakken kapalı yere bırakmamak, havalı ortamda kurumasını sağlamak ve her kullanım sonrası temizlemek gerekiyor. Bu hem cilt hijyenimiz hem de süngerimizin ömrünün uzaması açısından çok önemli.

Başka bir blog yazımda görüşmek dileğiyle hoşça kalın:) Daha fazla ürün yorumu için blogumu izlemeye almayı ve beni instagram hesabımdan takip etmeyi unutmayın ^^ ^^






YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Beauty Belender- HM/Makyaj Süngeri
Beauty Belender- HM/Makyaj Süngeri
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjTPgtFvRnAnkrJYK2mU9tPXQGcjmdo8jzZskqp1btxGWWkb4-6JGcu1DratY_Cb8nVYzOAYS9U4wyf_ZsCW40JkXJbGAmq-8N5IssGW8kvmRvg5hEYwJguZJNSpaM82xD7POLVaqE2_4CQ/s640/IMG_20170110_120638.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjTPgtFvRnAnkrJYK2mU9tPXQGcjmdo8jzZskqp1btxGWWkb4-6JGcu1DratY_Cb8nVYzOAYS9U4wyf_ZsCW40JkXJbGAmq-8N5IssGW8kvmRvg5hEYwJguZJNSpaM82xD7POLVaqE2_4CQ/s72-c/IMG_20170110_120638.jpg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/01/beauty-belender-hmmakyaj-sungeri.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/01/beauty-belender-hmmakyaj-sungeri.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)