LR Aloe Vera Peeling

Yeni bir blog yazısıyla herkese merhaba, Cilt bakım rutinimin vazgeçilmez parçası olan pleelingleri hafta da 2 yada 3 kez uyguluyorum. Bir çok pleeling deneme şansı buldum. LR ürünleriyle en yakın arkadaşım sayesinde tanıştım. Bu peelingi onun denememi istemesi ısrarıyla sipariş verdim; ama bu kadar seveceğimi pek düşünmemiştim. Lr peeling %50 oranında aloe vera içeriyor. Pareben vb. zararlı içerikler bulundurmuyor. İçerisinde bol miktarda yeşil tanecikler var.


3 ayı aşkın süredir kullandığım için sizlere etkilerinden rahatça bahsedebilirim. Öncelikle nasıl kullandığımdan bahsetmek istiyorum. Genelde duş sonrası uyguluyorum sebebi; duştan sonra gözeneklerin açılması ve daha derinlemesine peeling etkisi sağlamak. Onun dışında yüzümün ihtiyacı olduğunu hissettiğimde, makyaj sonrası kalıntıları temizlemek için nazikçe uygulama yapıyorum. LR aloe vera pleengi ilk aldığımdan beri çok severek kullanıyorum. Tanecikleri ne çok büyük ne çok küçük tam kıvamında tasarlanmış. Ve tanecikler çok sert değil hassas yüzümü asla çizmiyor. Çok aşırı yumuşak tanecikli pleeling etkisi yetersiz kalan peelinglerden asla değil.


Eğer ki makyaj öncesi bu peelingi uygularsam cildim daha canlı ve aydınlık görünüyor. Makyaj cildim de daha hoş görünüyor ve çevremdekilerden övgü olarak geri dönüş alıyorum. Cildimde ki ölü hücreleri çok güzel temizliyor. Yüzümü yumuşacık pamuk gibi yapıyor. Bende çok fazla siyah nokta yok sadece burun üzerimde çok az vardı. LR peeling kullanmaya başladığımdan beri önemli ölçüde azaldığını farkettim. Uyguladıktan sonra cildimde kuruluk ve gerilme hissi asla yapmıyor. Şu sıralar cildimin kuru olmasına rağmen extra kuruluk hissi vermeyip aksine çok güzel nem ve doğal bir ışıltı sağladı.


LR aloe vera peeling harika bir kokuya sahip. Uygularken kokusu beni etkisi altına alıyor. Buram buram temizlik kokuyor:) Cildimde yarattığı etkiden çok memnun kaldım bittikçe tekrar tekrar satın alacağım bir ürün. Katalog fiyatı: 31 TL.Umarım bu ürünü merak edenlere yardımcı olabilmişimdir. Siz hangi peelingleri kullanıyorsunuz memnun musunuz yorum olarak bırakırsanız sevinirim. Sonraki yazımlarından haberdar olabilmek için blogumu ve instagram hesabımı takibe almayı unutmayın. Şimdilik hoşça kalın ^^ ^^

YORUMLAR

BLOGGER: 2
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: LR Aloe Vera Peeling
LR Aloe Vera Peeling
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg7ecZTNQAP19ZweFMu0A62xZbd5REsvsJhm8-ua10bY6qrSYhrF85LLMaJ3Nn-QOVBYvYWuKfr1kWzSw3jCZXuVO2pxPk0NIPzj6n9dmbjdtWz5LPBbhru5F65mTH7byzYpwDedYnt2zhi/s640/IMG_3578.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg7ecZTNQAP19ZweFMu0A62xZbd5REsvsJhm8-ua10bY6qrSYhrF85LLMaJ3Nn-QOVBYvYWuKfr1kWzSw3jCZXuVO2pxPk0NIPzj6n9dmbjdtWz5LPBbhru5F65mTH7byzYpwDedYnt2zhi/s72-c/IMG_3578.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/01/lr-aloe-vera-face-scrub.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/01/lr-aloe-vera-face-scrub.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)