LR Aloe Vera Acil Durum Spreyi

Merhaba bakım severler, bugünkü yazımın konuğu Alman menşeli LR markasına ait acil durum spreyi. LR ürünlerini incelediyseniz bu ürünü mutlaka görmüşsünüzdür. Box set içerisinde yer alıyor. Büyük boyunu ise ayrı ve tek olarak satın alabiliyorsunuz.


LR aloe vera acil durum spreyinin vaatlerine bakacak olursak; -Ani kanamalar -Yanıklar -Morarma, Kızarıklık -Cilde Nem -Antibakteriyel -Çarpma, Burkulma -Ağda sonrası tahrişi azaltma -Ayak mantarları vs. gibi sorunlara çözüm sağlama.


Peki ben bu üründen memnun kaldım mı? Yukarıda saydığım özellikler doğru mu? Öncelikle söylemem gerekiyor ki ben bu üründen 2 şişe bitirdim. Box set içerisinde alırsanız 150 ml. Ayrı ve tek olarak almayı tercih ederseniz 500 ml gramaja sahip. Sivilce(roaccutane) tedavim sırasında bana çok yardımı oldu. Biliyorsunuz ki cilt bu tedavi sırasında inanılmaz kuruyor. Cildime hangi nemlendiriciyi sürersem süreyim 1 saat sonra tekrar eski kuru haline dönüyordu. Temiz içerikli olması sebebiyle bu tedavim sırasında bir zararı olmayacağını düşünerek denemeye koyuldum. Yüzümü sabun içermeyen temizleme jeliyle temizledikten sonra LR acil durum spreyini yüzüme sıktım. Dairesel hareketlerle masaj yaparak cildimin iyice emmesini sağladım. Vee sonuç harika. Saatler geçmesine rağmen cildim hala neme doymuş halde kaldı. Bu tedavim sırasında yüzümde pul pul dökülme, yanma, tahriş hissi yaşıyordum. LR acil durum spreyi bunlara son verdi ve rahat bir tedavi süreci geçirmemi sağladı.


Kuru bir cilde sahipseniz bu ürün verdiği uzun süren nemle sizi çok memnun edecektir. Cilde hoş, canlı bir ışıltı katıyor. Cildi anında rahatlatıyor. Yaz aylarında karmaya dönük cildimde denemiştim. Extra yağlanma ve parlama sorunu yaratmadı. Herhangi bir kokusu yok. Nemlendiricilerin altına çok rahat bir şekilde uygulanabilir. Ben cildime sağladığı nem sebebiyle sürekli kullanmak ister hale geldim. Bunun dışında herhangi bir etkisini test edemedim. Mesela yüzümde sivilcelerden kalan mor-kırmızı lekeler üzerinde bir etki göremedim. Ben LR Aloe Vera Acil durum spreyini bu şekilde deneyimledim. Severek kullanmaya hala devam ediyorum. Merak edenlere umarım faydalı olabilmişimdir. Sonraki yazılarımdan haberdar olabilmek için blogumu izlemeye almayı ve beni instagram hesabımdan takip etmeyi unutmayın. Sevgiyle kalın ^^ ^^

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: LR Aloe Vera Acil Durum Spreyi
LR Aloe Vera Acil Durum Spreyi
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjCSmOuESBZa-tn27teq3xvfCZPxUY-zwDUwICMMNLm1sgb-70r4v-xt-_ziG9itg646iNVEaBot0KXDmWbUJT7nVN4SMDNka8L-7lusPqTDRG-yZ05DHKnDzfhZB24uLQWyzZjb12_IG9C/s640/Screenshot_2017-01-06-11-07-02-1.png
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjCSmOuESBZa-tn27teq3xvfCZPxUY-zwDUwICMMNLm1sgb-70r4v-xt-_ziG9itg646iNVEaBot0KXDmWbUJT7nVN4SMDNka8L-7lusPqTDRG-yZ05DHKnDzfhZB24uLQWyzZjb12_IG9C/s72-c/Screenshot_2017-01-06-11-07-02-1.png
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/01/lr-aloe-vera-acil-durum-spreyi.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/01/lr-aloe-vera-acil-durum-spreyi.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)