Nivea Yatıştırıcı (Kuru Ciltler) Yüz Yıkama Köpüğü

Herkese yeniden merhaba, Nivea'nın kuru ciltler için üretilen yüz temizleme köpüğünü ele almak istiyorum bugün. Kuru ciltlerin en büyük problemlerinden biri, yıkama jellerinin kir ve kalıntılarla birlikte cildin nemini de yok etmesi. Benim özellikle yanaklarım geriliyor, kuruyor hatta kuruluktan kaşıntılar başlıyor. Bu sikayetlerim sebebiyle Nivea kuru ciltler için(yatıştırıcı) temizleme yüz köpüğünü çok başarılı buldum.


150 ml ve pembe şişe ambalaja sahip. Pompa başlığa basılınca köpük şeklinde çıkış sağlanıyor. Nivea'nın bildiğimiz mis kokusu yayılıyor etrafa. Ben 2 pompa köpükle yüz temizliğimi sorunsuz yaptım. Yıkama esnasında cildimde harika bir rahatlama hissi yarattı. Sanki dinlendirme etkisi var. Abartmıyorum! Bunu gerçekten hissettim. Özellikle cildimin hassas olduğu dönemlerde bunu daha iyi anladım. Cildi temizlerken yormuyor diyebilirim.


Peki cildi iyi temizliyor mu? Sorularınızı duyar gibi oluyorum. Bu sorunun cevabını şöyle anlatayım. Ben cilt temizliğim sonrası mutlaka tonik kullanıyorum. Tonik makyaj kalıntısı kalmışsa mutlaka pamuğa çekiyor. Makyajımı temizledikten sonra Nivea Ýüz Temizleme Köpüğüyle cildimi temizledim. Daha sonra tonikle cildimi güzelce sildim ve pamuğa baktım. Tek bir makyaj kalıntısı göremedim. Yani bu konuda da benden geçer not aldı.


İçerisinde badem yağı mevcut,bu sayede cildi temilerken kurutma, gerginlik gibi problemler yaratmıyor. Yüz temizleme işleminden sonra hemen nemlendirici kullanmak istersiniz ya! Nivea köpükte böyle bir durum oluşmuyor. Yıkama sonrasi cildim nemli ve doğal bir parlaklığa kavuşmuştu. Nazikçe temizliyor ve yumuşacık oluyor yüzüm.


Yüz temizleme köpüklerini özellikle sabahları çok pratik buluyorum. Denemediyseniz bence hemen alın kendinize. Nivea'nın normal ve karmaya dönük olan mavi ambalajlı çeşidi de var. İndirim donemlerinde 12-15 tl gibi fiyat aralıklarına düşüyor.
Benim bu ürün hakkında deneyimlerim bu şekildeydi. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Blogumu izlemeye almayı unutmayın. Sağlıkla kalın ^^ ^^

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Nivea Yatıştırıcı (Kuru Ciltler) Yüz Yıkama Köpüğü
Nivea Yatıştırıcı (Kuru Ciltler) Yüz Yıkama Köpüğü
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhrTgExbLTHCYIZoKV6Vwasl8AwnA8B15GldhY6IgFvriYwQQdKN7XOts5669gurBV1NkebwKuOQUwN7MzDFTJc3sqYhg-knR8rg971s_LgSOR6hrHKkLckMw2mEmHS6nq4wM434w7CJUrX/s640/IMG_5836.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhrTgExbLTHCYIZoKV6Vwasl8AwnA8B15GldhY6IgFvriYwQQdKN7XOts5669gurBV1NkebwKuOQUwN7MzDFTJc3sqYhg-knR8rg971s_LgSOR6hrHKkLckMw2mEmHS6nq4wM434w7CJUrX/s72-c/IMG_5836.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/07/nivea-yatstrc-yuz-ykama-kopugu.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/07/nivea-yatstrc-yuz-ykama-kopugu.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)