Organix Brazilian Keratin Şampuan

Merhaba, bloguma hoşgeldiniz. Bugün keratin özellikli organix şampuanı anlatmak istiyorum. Bu şampuanı saç diplerimin aşırı kaşınmaya başladığı bir dönemde almıştım. Markanın en güzel özelliği, saç derimiz ve saçlarımız için çok zararlı olan paraben ve sülfat içermemesi. Sürekli kullanmasam bile ara ara saç diplerimin nefes alması ve sülfattan temizlenmesi için sülfatsız şampuanları mutlaka kullanıyorum.


Bir dönem saçlarıma brezilya fönü yaptırmıştım. O dönemde sülfatsız şampuan kullanmak biliyorsunuz ki şart. Ben yine bu şampuandan destek almıştım. Gerçekten fönümün daha uzun süre kalmasını sağladı. Organix şampuanın sürekli brezilya keratin olan çeşidini kullanıyorum. Organix şampuan çeşidi konusunda baya geniş bir yelpazeye sahip. Her saç sorununa çözüm odaklı çalışan bir marka.


Tombul kısa ambalajı çok sevimli😊 385 ml gramajında. Organix brazilya keratin şampuan daima düz saçlar vaat ediyor. Şampuanın saçları düzleştirmesini beklemek yanlış olur. Benim saçlarım dalgalı. Bu şampuanla yıkadığım zaman en azından kabarmıyor ve yumuşacık oluyor. Kokusu çok güzel ve diğer bir yıkamaya kadar bu kokuyu saçlarımda hissediyorum.
Organix keratin şampuanın diğer bir özelliği ise,  içerdiği keratin ve diğer özel içerikleriyle saç tellerini sararak güçlendiriyor. Bunu yapıyor mu? diye soracaksınız. Bence bu konuda tek yıkamada etki gösteriyor. Bunu da şu şekilde açıklayayım. Benim saçlarım kuru ve kırılgan. Her taramada çıt çıt kırılıyor. Bu şampuanla yıkadıktan sonra bu kırılmalar olmuyor.


Sülfat içermeyen şampuanlar genelde az köpürür. Organix köpürme konusunda sorun yaratmadı. Bence gayet ideal bir orta sevide bir köpürmesi var. Yıkama esnasında saçları sertleştirmiyor. Aksine harika bir yumuşaklık sağlıyor. Bu yumuşaklık yıkama sonrası da devam ediyor. Aşırı parlaklık vermese de benim saçlarımda sağlıklı bir bitiş bıraktı. Severek kullandığım ve bittikçe aldığım sülfatsız şampuanım oldu. Kimlere tavsiye ederim!
Saçlarınız çok sert ve kuruysa, mat ve sağlıksız bir görüntüye sahipse, dalgalı ve kabarma problemi varsa mutlaka şans verin.
Ben Organix Brazilian Keratin Şampuan'ı indirim döneminde 33 tl ye almıştım. Okuduğunuz için teşekkürler. Blogumu izlemeye almayı unutmayın:)
Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek dileğiyle şimdilik hoşça kalın ^^ ^^

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Organix Brazilian Keratin Şampuan
Organix Brazilian Keratin Şampuan
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj1AHqBEyn6FNBIaVocGZF3srXDU4hytgwJbHIUg7yPpH2B-ErLnYtIl4BNMpVVyqNpFv42vEgKrkshJiKfExJZRf94fM0b9lj1pKXsJ_RSKt9wB6FnVdQshw02JCs9hyphenhyphenvnFzHj78sM18Rn/s640/IMG_5910.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj1AHqBEyn6FNBIaVocGZF3srXDU4hytgwJbHIUg7yPpH2B-ErLnYtIl4BNMpVVyqNpFv42vEgKrkshJiKfExJZRf94fM0b9lj1pKXsJ_RSKt9wB6FnVdQshw02JCs9hyphenhyphenvnFzHj78sM18Rn/s72-c/IMG_5910.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/07/organix-brazilian-keratin-sampuan.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/07/organix-brazilian-keratin-sampuan.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)