Dicora Boyalı Saçlar İçin Şampuan

Herkese yeniden merhaba, bakım ve güzellik bloguma hoşgeldiniz. Watsons mağazalarında satılan Dicora markasının şampuanını inceleyeceğiz bugün. Markaya ait kullandığım ilk ürün henüz bu. Watsons indirim dönemlerinde baya uyguna düşen bir marka. Duş jellerini,parfümleri ve farklı saç sorunlarına yönelik şampuanları mevcut. Ayrıca erkeklere özel şampuanları da var. Ben şampuandan memnun kaldım mı? Hadi incelemeye başlayalım. 

Dicora şampuan kullananlar
Saçlarım boyalı olduğu için boyalı saçlar için olanını tercih ettim. Ambalaj tasarımı ve rengi çok şirine olmuş. 400 ml gramaja sahip, indirim dönemlerinde veya kasa arkası indirimlerde 9 tl ye kadar düşüyor fiyatı. 
İçerisinde keratin barındırıyor. Bu sayede boyalı saçları onarmayı vaat ediyor.
Ayrıca saçları nemlendirip, beslemeye yönelik olarak argan yağı ve kırmızı meyve özleri de içeriğe eklenmiş. 
Temiz içerikli bir şampuan değil. İçeriğinde sülfat var. Ama ben bunu sorun etmiyorum. Güzel formüle edilmiş ve tuz-sülfat miktarı abartılmamış şampuanlar benim saçlarımda çok daha güzel sonuç sağlayabiliyor. 

Dicora boyalı saçlar için şampuan kullananlar
Meyvemsi güzel bir kokuya sahip.  Fakat bu koku bana biraz ağır geliyor. Şampuanda daha hafif kokuları seviyorum. 
Banyo sonrası yoğun bir koku kalmıyor.  Saçlarım kirliyse ilk şampuanlamada neredeyse hiç köpürmüyor. 2. Şampuanlama da gayet güzel köpürüyor. Kremli bir şampuan gibi saçları yıkama esnasında yumuşacık yapıyor. 
Benim aşırı sert ve yıpranmış saçlarımı bile sertleştirmediyse, yıpranmamış boyalı bir saçı baya yumuşak yapacaktır. 
Şampuanı bitirmeye yaklaştım. Ekstra bir dökülmeye sebebiyet vermedi. Saç uç ve boylarıma iyi geldi. Nem sağladı. Fakat bir sorunum var!
Saç derim kolay kolay her şampuanla anlaşamıyor. 

Dicora şampuan yorumları
Dicora Şampuanla saçlarımı yıkadığımın ertesi gününde kafa derimde hafif kaşıntılar başlıyor. 2. gün ise bu kaşıntılar iyice artıyor. Fakat bu sorun benim yaşadığım bir durum. Bu durumu yaşadığım ilk şampuan bu değil. Çok nadirdir bu duruma sebep olmayan şampuan bende. O yüzden bu şampuan sizde aynı soruna sebep olacak diye bir durum yok. Herkesin cilt yapısı, saç tipi farklı sonuçta. 
Şimdi yaz aylarında olduğumuz için gayet sorunsuz kullanıyorum. Malum hergün duş alıyorum.😊(kaşınma başlamadan hop banyoya)
Dicora şampuan yorumlarım bu şekildeydi. İndirimde yakalarsanız şans verebilirsiniz. Ben farklı ürünler denemeyi sevdiğim için ve kaşıntı sorunu sebebiyle tekrar satın almayacağım. Belki başka bir şampuan çeşidini deneyebilirim markanın. 
Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek dileğiyle şimdilik hoşça kalın.🤗

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Dicora Boyalı Saçlar İçin Şampuan
Dicora Boyalı Saçlar İçin Şampuan
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhwqlnOu_JvSRORDFvVWDpdj1o7i7O-7T9M9RqRVxdJ2E1MlDryAZ5AGbyAOKdbinHVi0Inbx1sGMS4gegz5USECCwlxNG_28GPwhAHU0KxBiGVE78Qz66duV09oF_VeadzjvU_QlIlFYuy/w400-h266/IMG_8853-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhwqlnOu_JvSRORDFvVWDpdj1o7i7O-7T9M9RqRVxdJ2E1MlDryAZ5AGbyAOKdbinHVi0Inbx1sGMS4gegz5USECCwlxNG_28GPwhAHU0KxBiGVE78Qz66duV09oF_VeadzjvU_QlIlFYuy/s72-w400-c-h266/IMG_8853-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/07/dicora-boyal-saclar-icin-sampuan.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/07/dicora-boyal-saclar-icin-sampuan.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)