Snp Prep Peptaronic Serum

Herkese yeniden merhaba, bloguma hoşgeldiniz!
Bu yaz elimden hiç düşmeyen bir serum inceleyeceğiz sizinle. Watsons mağazalarında satılan Snp Prep Peptaronic serumu bu yaz hergün kullandım. Ben yaz aylarında cildime çok hafif yapılı nemlendiriciler kullanıyorum. Hatta çoğu zaman nemlendirici sürmüyorum. Hergün güneş kremi kullanıyorum. Sıcak havalarda kat kat ürün uygulamak beni rahatsız ediyor. Cildimde ağırlık hissi oluşuyor. Bu ürünü neden sevdim? Etkileri ve daha fazlası için sizi yazımın devamına bekliyorum. 

Snp Prep Peptaronic serum kullananlar
Öncelikle 220 ml ambalaja sahip olması çok güzel. Bolca kullanım imkanı sunuyor. Bu serinin yüz kremi ve toniği de mevcuttu. Seri halinde kullanmak daha etkili oluyor tabiki. Bu serum 6 çeşit peptit ve 5 farklı hyluronik asit içeren bir formüle sahip.
  • Bu sayede kurumuş cildi nemlendiriyor.
  • Ciltte nem bariyeri oluşturarak dış etkenlere karşı koruma sağlıyor.
  • Cilt bakım kremleri öncesi, cilde güzel bir hazırlık zemini oluşturuyor.
Snp Prep Peptaronic yorumları
Çok sevimli bir ambalaj tasarımına sahip. Şişesi biraz sert. Ama sıkmadan da ürün çıkışı sağlanıyor. Aşağı doğru çevirince avucunuza ürün damlıyor kolayca. Serumun aloe vera jelden bir tık daha akışkan bir kıvamı var. Kokusu çok hafif ve güzel. Ben cilt bakım ürünlerinde koku,parfüm sevmem. Ama bu ürünün minimum tutulmuş floral tarzda, mis gibi hoş kokusunu sevdim. Ayrıca bu koku ciltte kalıcı değil. Sürünce uçup gidiyor.  

Peptaronic serum kullananlar

Cildimi uygun bir temizleme jeliyle yıkayıp kir ve kalıntılardan iyice arındırdıktan sonra Peptaronic serumu uyguluyorum. Cilt tarafından hızlıca emilen bir yapısı var. Kurumuş ve gerginleşmiş cildimi anında sakinleştirip nem sağlıyor. Verdiği bu nem bana yaz aylarında yeterli geliyor. Zaten yüzüme hiçbir şey sürmek istemediğim için bu serum bana ilaç gibi geldi. Dolaba koyup soğuk şekilde uygulama yapmaya başladım. Bu şekilde gözenekleride küçültüyor, tabi anlık olarak. Kısa süreli de olsa o ferahlama hissini seviyorum.
Yapısı yağsız, cilt tarafından hızlıca emilip yokmuş gibi bir bitişe dönüşüyor. Bu ürünü sevmemim en baş sebeplerinden biri bu zaten. 

Snp Prep Peptaronic serum blog
Eğer yağlı ciltliyseniz ve yaz aylarında cildinize nemlendirici sürmek bile işkence haline geliyorsa bu seruma mutlaka şans verin derim. Bu ürüne Watsons mağazalarından ulaşabilirsiniz. Ben indirimli olarak 55 tl ye temin ettim. Aslında Kore markası olduğunu ve gramajının büyüklüğünü düşünecek olursanız gayet uyguna geliyor. 


Benim aldığım ürüne yanlış etiket basılmış. Serum yerine tonik etiketi basılı olduğu için sizlere içerik bilgisi aktaramıyorum. Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek dileğiyle şimdilik hoşça kalın.🖐

Düzenli olarak yayınladığım blog yazılarımdan haberdar olmak için beni instagram hesabımdan takip etmeyi ve bu sayfanın sonunda yer alan blogu izle butonuna tıklamayı unutmayın ^^ ^^

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Snp Prep Peptaronic Serum
Snp Prep Peptaronic Serum
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiiOSJyFKmxZZirO03zC0HOdPsaSlUavkG_Vpo9zP5FecAWqt1Q1Dcrho9Tn556qZCLAZ6wbucnw-nWooVPPNt2p2U1JJ9NnxKaMJC5m-P-nYWdfCHl1IfGC8ypXixdHpOIk6KunyI38Vyb/w400-h266/IMG_0058-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiiOSJyFKmxZZirO03zC0HOdPsaSlUavkG_Vpo9zP5FecAWqt1Q1Dcrho9Tn556qZCLAZ6wbucnw-nWooVPPNt2p2U1JJ9NnxKaMJC5m-P-nYWdfCHl1IfGC8ypXixdHpOIk6KunyI38Vyb/s72-w400-c-h266/IMG_0058-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/07/snp-prep-peptaronic-serum.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/07/snp-prep-peptaronic-serum.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)