Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara

Merhabalar, bugün blogumda uzun zamandır arayıp bulamadığım bir mascara var. Ne zaman gitsem yok cevabını aldığım bu mascara hakkında çok güzel yorumlar duyuyordum. Uzun süre bulamayınca artık aramaktan vazgeçmiştim. Fakat geçen yaptığım rossmann ziyaretimde bir sürü bu mascaradan geldiğini gördüm. Gözlerimden kalp çıkıyordu resmen😊 Hemen satın aldım ve aldığım ilk gün kullanmaya başladım. Merak edenler için incelemeye başlayalım o halde!


Öncelikle pembe ambalajını çok sevimli buldum. Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara 12 ml ki zaten normal mascara gramajı da bu şekilde. Ürünün arkasında 6 ayda bitirilmesi gerektiği yazıyor. Ben her gün rimel kullandığım için problem değil. 2 ay olmadan bu rimeli bitireceğim kesin😊


Fırçası çok fazla büyük değil uygularken oraya buraya bulaşma sorunu yaratmıyor.Fırça yapısı silikon ve bol tarakları var. Ben bu rimeli uygularken hiç zorlanmadım. Çok kolay sürülüyor. Kirpiklerimi birbirine yapıştırmayıp tek tek ayırıyor. Uzatma etkisi harika ve yeterli hacimi sağlıyor. Uyguladıktan sonra hızlı bir şekilde kurudu. Kirpiklerimi çalı gibi aşırı sert yapmadı ve bu çok hoşuma gitti.


Gün içerisinde akma, dökülme gibi problemler yaşamadım. Bazen üzerine maybelline lash sensational rimelden geçiyorum ve takma kirpik etkisi elde ediyorum. Bu arada ben mascaraları birlikte kullanmayı da çok seviyorum😊 Temizlerken hiç zorlanmadım. Makyaj temizleme suyuyla kolayca çıkıyor. Benim beklentilerimi fazlasıyla karşıladı. Fiyat-performans açısından bakıldığında alınabilecek en güzel mascaralardan diyebilirim.
I Love Extreme Crazy Volume Mascara fiyatı 12 TL. Essence markasının gratislerden kaldırılması sebebiyle ben sadece rossmann magazalarından ulaşabiliyorum.

Okuduğunuz için teşekkürler. Sonraki blog yazılarımdan haberdar olmak için blogumu izlemeye almayı ve beni instagram hesabımdan takip etmeyi unutmayın. Sevgiyle kalın ^^ ^^

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara
Essence I Love Extreme Crazy Volume Mascara
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhhywwm-XQFJuaAXgGlILSVGCqWyIxQhfNHsddROfpWg_yZb-VkH4P0swzf67oYmvZAy32w-8ZI263hITA0a-gFKe0XpNRYbDxDPO3UzKR9lRaAghPVUrNCnufjNMYDziVHeJzvEPCOQkoP/s640/IMG_3703.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhhywwm-XQFJuaAXgGlILSVGCqWyIxQhfNHsddROfpWg_yZb-VkH4P0swzf67oYmvZAy32w-8ZI263hITA0a-gFKe0XpNRYbDxDPO3UzKR9lRaAghPVUrNCnufjNMYDziVHeJzvEPCOQkoP/s72-c/IMG_3703.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/02/essence-i-love-extreme-crazy-volume.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/02/essence-i-love-extreme-crazy-volume.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)