SON ZAMANLARDA KULLANDIĞIM FAVORİ ÜRÜNLER

Merhaba bugün sizlere son zamanlarda elimin çok fazla gittiği indirim zamanlarında çok uygun fiyatlı favori ürünlerimden bahsedeceğim. Çok sevdiğim ürünlere bazen takıyorum kafayı onun dışındakiler bekliyor bir köşede aslında bu huyumu hiç sevmiyorum:) Son aylarda elimden düşmeyen ürünlerimin görselini aşağıya hemen bırakıyorum.


NOTE BB CONCEALER; Bu kapatıcı aldığımdan beri elimden düşmüyor. İncecik yapısı ve çizgilerime dolmaması sebebiyle çok seviyorum. Kapatıcılığı orta seviyede. Yorgun olduğum zamanlarda göz altlarım da morarma ve çökme oluşuyor. Note bb concealer çok güzel kapatıp aydınlık görünüm sağlıyor. Göz altlarımda kuruluğa sebep olmadı Ucundaki metal başlık uygularken serinlik veriyor. Bu özelliği sabahları çok hoşuma gidiyor :) Ben kapatıcılar da göz altı çizgilerime dolma problemini çok fazla yaşıyorum. O yüzden note bb concealer bittikçe satın alacağım bir ürün.

DIRTY WORKS GÖZ ÇEVRESİ KREMİ; Bu göz çevresi kremi içerisinde kafein bulundurduğu için daha uyanık bir görüntü sağlıyor. Benim sabahları uyandığımda gözlerimde şişlikler olabiliyor. O yüzden bu kremi sabahları uygulamayı daha çok seviyorum. Çok güzel nem veriyor. Bu yüzden kapatıcıların altında mükemmel sonuç veriyor. Yani kısacası sabahları makyajımı yapmadan önce kullandığım vazgeçilmez ürün diyebilirim. Ayrıca uzun zamandır kullanıyorum ve bittikçe alıyorum göz altlarım da yağ bezesi oluşumuna sebep olmadı.


GOSH FOUNDATION PRİMER CREAM ; Bu makyaj bazını abartısız her gün kullanıyorum. Çok hafif ve krem yapıda. Yüzümde ağırlık yapmıyor. Temiz içerikli ve silikon içermiyor. Gözenek gizleyen makyaj bazları genelde silikon içeriyor. Gosh silikon içermiyor ve gözeneklerimi anında minimize ediyor. Biterse koşa koşa gidip alacağım bir ürün. 2 pompası tüm yüze yetiyor. Makyajın cilde güzel tutunmasını sağlıyor. En sevdiğim özelliği ise makyajım cildimde pürüzsüz ve sağlıklı görünüyor. Ambalajı pistonlu kullandıkça yukarıya doğru çıkıyor. Ürün israfı ve dibinde ürün kalması sorununa da çözüm üretmişler. Bravo diyorum:)

RİMMEL LONDON WAKE ME UP FONDÖTEN; İşte hayatımın fondöteni, kuru ciltlerin prensesi. Ben kışın kuruyan cildimde bundan başka fondöten kullanmak istemiyorum. Ne kadar nemlendirici sürsem de fondötenler cildim de pul pul görünüyor. Ama wake me up asla öyle değil parlak bitişe sahip. Cilde yoğun nem sağlıyor.İçerisindeki C vitamini ile cildi besliyor sağlıklı bir ifade katıyor. 3. şişeye geçtim bu fondöten de vazgeçemiyorum. Kapatıcılığı orta seviye, sivilcelerimden kalan lekeleri güzelce kapatabiliyor. Yağlı ciltlere tavsiye etmem.


EKLİPS KONTÖR FIRÇASI ; indirim zamanlarında Gratisler'de çok komik fiytlara denk geliyor. Ben 6 TL gibi bir fiyata almıştım. Yumuşacık kılları var. Uzun zamandır kullanıyorum ve dökülme yapmadı. Yanaklarıma, alnıma kontör yaparken çok başarılı buluyorum. Allık sürmeyi de denedim ve allık fırçalarına taş çıkardı:) Çok amaçlı güzel bir fırça olduğunu düşünüyorum. Uygun fiyatlı kontör fırçası arayışında olanlara şiddetle tavsiye ederim.

Bugünkü yazımında sonuna geldik daha çok ürün incelemesi için blogumu izlemeye almayı ve beni instagram hesabımdan takip etmeyi unutmayın şimdilik hoşça kalın ^^ ^^















YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: SON ZAMANLARDA KULLANDIĞIM FAVORİ ÜRÜNLER
SON ZAMANLARDA KULLANDIĞIM FAVORİ ÜRÜNLER
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj2wm77X7OLN6IhrbPaPw40hbU4HfBQNX_NqR5DTrr2ySHarHamf6XAIMjsRr42jYgWSTV1aZK0xFRfIoFvyGpGpGldD_q2aJ5QZ2NY7FlFHPeFFQxceNIdFbQm140C0SsGfYohu8l88S4p/s640/IMG_20170108_113459.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj2wm77X7OLN6IhrbPaPw40hbU4HfBQNX_NqR5DTrr2ySHarHamf6XAIMjsRr42jYgWSTV1aZK0xFRfIoFvyGpGpGldD_q2aJ5QZ2NY7FlFHPeFFQxceNIdFbQm140C0SsGfYohu8l88S4p/s72-c/IMG_20170108_113459.jpg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/02/son-zamanlarda-kullandigim-favori.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/02/son-zamanlarda-kullandigim-favori.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)