Nivea Creme Care Yüz/Makyaj Temizleme Sütü

Merhabalar, kış aylarının gelmesiyle beraber kuruyan cildime nem veren, kurutmayan ve gerginlik hissi yaratmayan bir makyaj temizleme ürünü arayışına girmiştim. Tercihimi nivea markasından yana kullandım. Çünkü daha önce Niveanın nemlendirici kremlerini kullanıp nem verme konusunda çok başarılı bulmuştum.


Nivea yakın zamanda bu mavi ambalaja sahip Creme Care yüz temizleme serisini çıkardı. Bu seri içerisinde;
Yüz Temizleme Sütü
Makyaj Temizleme Mendilleri
Yüz Temizleme Kremi
bulunuyor.
Bu seri derinlemesine temizlik ve bakımı bir arada sunmayı amaçlıyor. Koyu mavi ambalajlarıyla çok şık duruyorlar. Bu seriyi zaten çok merak ediyordum.


Nivea Creme Care Yüz&Makyaj Temizleme Sütü 200 ml. Kokusu bildiğimiz klasik nivea kokusu. Ben bu kokuyu çok seviyorum. Yapısı beyaz ve tam losyon kıvamında. Tüm ciltlerin kullanımına uygun. Yüz, göz ve dudak makyajınızı temizleyebilirsiniz. Hatta suya dayanıklı mascarayı bile kolayca çıkarmayı vaat ediyor.
Ben daha çok günlük olarak cilt makyajımı silmek için aldım. Fakat göz makyajını kolay çıkaracak mı diye merak edip denedim. Cilt makyajımı cildimi incitmeden kolayca temizledi. Tek bir hareketle tüm fondöten pamuğa yapıştı. Bunu yaparken de cildimi nemlendirdi ve gerilmesini önledi. Yüzüm yumuşacık, pamuk gibi oldu. Zaten benim istediğimde buydu :)


Göz makyajımı temizlemek için denediğimde beni şaşırttı. Bu kadarını beklemiyordum dedim. Rimeli bile kolayca söktü yerinden. Gözlerimde yanma, tahriş, kızarıklık ve kaşıntı gibi bir duruma sebep olmadı. Nivea Creme Care tüm cilt tiplerine uygun olsa da yağlı ve karma ciltlerde yağlanmaya sebep olabilir. Bu yüzden makyaj temizliğinden sonra cildi temizleyici jelle yıkamak daha doğru olur diye düşünüyorum. Kuru cilde sahipseniz verdiği nem ve parlaklık çok hoşunuza gidecektir. Sizde aşırı kuruluk ve pul pul dökülme problemi yaşıyorsanız makyaj temizliğinizde bu ürüne şans verebilirsiniz. Yağlı ve karma cilde sahipseniz ama temizleme sütü kullanmayı seviyorsanız yukarıda belirttiğim gibi sonrasında yıkayarak kullanıp güzel sonuç alabilirsiniz. Nivea Creme Care Yüz/Makyaj Temizleme Sütü Fiyatı 18.50 TL.

Umarım faydalı olabilmişimdir. Sonraki blog yazılarımdan haberdar olmak için blogumu izlemeye almayı ve beni instagram hesabımdan takip etmeyi unutmayın ^^ ^^

YORUMLAR

BLOGGER: 3
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Nivea Creme Care Yüz/Makyaj Temizleme Sütü
Nivea Creme Care Yüz/Makyaj Temizleme Sütü
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEifU9h5ejQKPjYCyPhbMT9tzIvqbjA_TtETrQ7_mcNk6AWOi9Z9EmiX7IWlXNOXuVPODFp-X2F7SewYxbaORxS-xTWZRA1o_HujfkUEzU9xiIqzVenjYPIEB5F7gBoZayPgVUBgo5LljEk_/s640/IMG_3724.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEifU9h5ejQKPjYCyPhbMT9tzIvqbjA_TtETrQ7_mcNk6AWOi9Z9EmiX7IWlXNOXuVPODFp-X2F7SewYxbaORxS-xTWZRA1o_HujfkUEzU9xiIqzVenjYPIEB5F7gBoZayPgVUBgo5LljEk_/s72-c/IMG_3724.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/02/nivea-creme-care-yuzmakyaj-temizleme.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/02/nivea-creme-care-yuzmakyaj-temizleme.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)