Loreal True Match Fondöten

Herkese merhabaa, Bugünkü konuğum Loreal True Match fondöten. Son zamanlarda elim çok fazla gitti bu ürüne epey bi deneyimledim ve sizlere anlatma vakti geldi. Loreal True Match fondöten serisi epey geniş renk skalasına sahip. Loreal renk konusunda çok başarılı herkesin kendi rengini kolayca bulabileceği geniş renk seçenekleri sunuyor. Ben beyaz tenliyim ve Loreal fondötenlerin en açık rengi her zaman benim tenimle uyumlu oluyor.


Loreal True Match SPF 17 içeriyor. Yaz ayları için altına mutlaka güneş kremi uyguluyorum. Kış için koruma faktörü bence gayet yeterli . Ürün cam şişede ve pompalı ambalaja sahip. Pompasi tam ayarında bastığımda çok fazla ürün akmasına sebep olmuyor. Fondöten yapısı akıcı. Yüzüme sürdükten bir kaç dakika sonra pudralaşmaya başlıyor.


Yağlı ciltler için daha uygun bir fondöten olduğunu düşünüyorum. Kuru ciltlerde pul pul görünüme sebep olabilir. Mimik çizgilerine dolma problemi yaratabilir.(Ben kışın kuruyan cildime uyguladığımda mimik çizgilerime dolmuşken yakaladım)


Loreal True Match ince yapılı ama kapatıcılığı yüksek bir fondöten. Bende ki rose ivory en açık rengi.Yapısından dolayı yaz aylarında karmaya dönük olan cildimde kullanmayı daha çok seviyorum. Kırmızı sivilce lekelerimi çok güzel yok ediyor. Yüzümün çok pürüzsüz görünmesini istediğim zamanlarda elim bu fondötene çok fazla gidiyor.


Genellikle makyaj süngeriyle uygulamayı seviyorum daha dogal sonuç veriyor. Loreal true match mat bitişe sahip. Kalıcılığından ise ayrıca memnun kaldım . Sabah yaptığım makyajım akşam saatine kadar yerinden oynamıyor. Son olarak yağlı veya karma cilt tipiniz varsa bu fondöteni çok seversiniz ama günün ilerleyen saatlerinde az da olsa parlama yapabilir. Transparan pudranızı yanınızda taşımayı unutmayın😊 Kuru ciltler bence yaklaşmasın illa da denemek istiyorum diyorsanız öncesinde cildinize yoğun nemlendirme yapın derim. Bu fondötenin indirimli fiyatı 30 TL. Sonraki yazılarımdan haberdar olmak için blogumu izlemeye almayı ve beni instagram hesabımdan takip etmeyi unutmayın. Şimdilik hoşça kalın^^ ^^

YORUMLAR

BLOGGER: 7
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Loreal True Match Fondöten
Loreal True Match Fondöten
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg5Pw7i-hCXPpSQD0NEju_4zR6LmtM8xGJfwzNtQaTMkRH65U-4_KQ8wqVakMY9EiSdfq9lSZBT23qwjgWk-yJOhsvd-YER2eYPn61I18spdBElTztmvH28sTDqJDh0FndC1YnABSKUSniB/s640/IMG_3640.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg5Pw7i-hCXPpSQD0NEju_4zR6LmtM8xGJfwzNtQaTMkRH65U-4_KQ8wqVakMY9EiSdfq9lSZBT23qwjgWk-yJOhsvd-YER2eYPn61I18spdBElTztmvH28sTDqJDh0FndC1YnABSKUSniB/s72-c/IMG_3640.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/02/loreal-true-match-fondoten.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/02/loreal-true-match-fondoten.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)