Mac Pro Longwear Concealer

Herkese yeniden merhaba. Bugün bloguma çok başarılı bir kapatıcı olan Mac Pro Longwearı konuk ediyorum. Hakkında çok güzel yorumlar duymuştum. Mac mağazasına gittiğimde denemek istedim. Yoğun bir kapatıcı olması sebebiyle, çizgilerime dolma yapıyor mu diye test edip öyle almak istedim. Çizgilere dolma problemi, hatta olmayan çizgiler oluşması benim göz altı kapatıcıların da yaşadığım en büyük problem! Sevdim mi? Hemen incelemeye başlayalım:)


9 ml ve göz altı kapatıcıların da alışık olmadığımız şekilde pompalı ambalaja sahip. 1 pompa sıkıldığında fazla ürün çıkıyor. Zaten az miktarı çok yeterli olan bir ürün. Ancak zamanla pompanın ayarını kendiniz ayarlayabiliyorsunuz. Pompaya hafif baskı uygulayarak istediğim miktarda ürün almaya bir kaç kullanım sonrasında alıştım. Mac Pro Longwear kapatıcı baya akışkan bir kıvamda. Dokusu kalın değil asla! Ben ilk duyduğumda yüksek kapatıcı acaba çok mu kalın bir yapısı var diye düşünmüştüm.


Göz altlarıma sürdükten sonra hızla sabitleniyor. Bu yüzden zaman kaybetmeden dağıtmak gerekiyor. Hatta önce bir göz altıma sürüp dağıtıyorum. Daha sonra diğer göz altına geçiyorum. Buradan anlayacağınız gibi sabitlenip yerinden kıpırdamayan bir kapatıcı. Oldukça kalıcı sabah sürüyorum ve akşam eve geldiğimde hala ilk sürdüğüm gibi duruyor.
Kalın bir dokusu olmamasına rağmen kapatıcılığı mükemmel. Yorgunluk dönemlerimde göz altlarım da oluşan mor halkaları siliyor. Yoğun göz altı morluklarınız var ise gri-yeşil renk oluşumunun önüne geçmek için corrector geçmenizde fayda var.


Ben NW20 rengini denemiştim ve bu renk bana cuk oturdu. Sıcak alt ton grubunun en açık rengi bu. Kapatıcılığı bu kadar yüksek olmasına rağmen asla çizgilerime birikme yapmadı. Ancak mat bitişli ve sabitlenme özelliği olan bir kapatıcı olduğundan bir miktar kuruluk yapabiliyor. Kuru göz çevresine sahipseniz öncesinde bol nemlendirme yapmanız gerekiyor. Göz altlarında o kadar güzel, pürüzsüz bir duruşa sahip ki! Sen daha önce neredeydin ey kapatıcı dedim. Keşke daha önceden alsaymışım.


Sadece göz altlarım için değil yüzümde aydınlatmak istediğim bölgelere de uyguluyorum. Hatta yüzüme ilk denediğimde bir müddet şaşkınlık geçirdim. Pütürlü bir görüntü yaratmadan harika bir bitiş bıraktı. Yüzümde ki duruşunu o kadar çok seviyorum ki tüm yüzüme uygulamamak için zor tutuyorum kendimi:) Bazen fondötenle bir miktar karıştırıp kullanıyorum bu şekilde de muazzam sonuç veriyor. Fondötenin hem kapatıcılığı hem de kalıcılığını arttırıyor. Bu şekilde kullanarak çok çabuk bitireceğe benziyorum:(


En güzel sonucu beauty belender makyaj süngeriyle alıyorum. Çok daha doğal bir bitiş ve canlı duruş elde ediyorum. Mac Pro Longwear  hiçbir noksanı olmadığını düşündüğüm ve bittikçe koşarak alacağım bir kapatıcı oldu. Daha başarılısını şu ana kadar kullanmadım. Mac mağazalarından veya Mac online satış sitesinden alabilirsiniz. Fiyatı 89 tl. Verdiğim parayı kuruşuna kadar hak eden bir ürün.
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek dileğiyle şimdilik hoşça kalın ^^ ^^










YORUMLAR

BLOGGER: 3
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Mac Pro Longwear Concealer
Mac Pro Longwear Concealer
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi4I9ojRltgVKeQuTVkwqa3JGBA6QFxkvyCyqdmNi0QCLc5RITrwDzV4JESaKhjr6Nh8BQkXQ2JEt-QdE61ZkEkNADRWjAjKTYulZTBORx9xvrH3ipI5Kh5bddvMPfHQ5KZYHOeK3oJYR8e/s640/IMG_5560.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi4I9ojRltgVKeQuTVkwqa3JGBA6QFxkvyCyqdmNi0QCLc5RITrwDzV4JESaKhjr6Nh8BQkXQ2JEt-QdE61ZkEkNADRWjAjKTYulZTBORx9xvrH3ipI5Kh5bddvMPfHQ5KZYHOeK3oJYR8e/s72-c/IMG_5560.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/06/mac-pro-longwear-concealer.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/06/mac-pro-longwear-concealer.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)