Rimmel London Fresher Skın Fondöten Yorumlarım

Herkese merhaba, yine bir fondöten inceleme yazısıyla karşınızdayım😊 Konuğum başlıktan da anlayacağınız üzere Rimmel London markasına ait Fresher Skın Fondöten! Oldukça ince yapılı ve yokmuş gibi ten makyajı vaat etmesi sebebiyle merak edip fondöten koleksiyonuma dahil ettim. Koleksiyon diyorum çünkü o kadar çok fondöten var ki elimde.Çok seviyorum ten makyaji yapmayı. Kendimi daha iyi hissediyorum diyebilirim😊 Lafı çok uzatmayayım hadi başlayalım incelemeye🙈

Krem kutu ambalaja sahip ve 25 ml gramajında bir fondöten. SPF 15 güneş koruma faktörü içeriyor. Genellikle, kıvamı yoğun veya köpük yapıda ki fondötenler bu krem kutulu ambalajlarla kombinleniyor. Ancak Rimmel London Fresher Skın baya akışkan kıvama sahip! Neden bu fondöteni bu kaba koydun Rimmel London sorarım sana😊 Ayrıca hijyenik olmaması da ayrı bir konu.
Kıvamını görüyorsunuz değil mi:-( Pompalı ambalajlık bir kıvam işte😊 Bendeki 100 ivory yani ülkemize gelen en açık ton. Daha açık renkleri neden gelmiyor onu hiç anlamıyorum. Bu fondötenin rengini fotoğraflarda bir türlü tam yansıtamadım. Aslında gri alt tonlu gibi yani pembelik yok. Fotoğraflarda biraz daha pembemsi çıktı. Ben fondötenlerde pembe alt ton sevmiyorum. Çok beyaz olduğum için maske gibi oluyor. Boynumla yüzüm arasında renk farkı oluşuyor.Bu fondötende renkle ilgili bir problem olmadı. Yüzümle bütünleşti ve pembelik oluşmadı. Şuan yaz aylarındayız ten rengim biraz kırıldı. Onun da etkisi olabilir. Kışın bir tık koyu kalabilir
Kapatıcılığı azdan ortaya doğru. Sivilce lekeleri,güneş lekeleri, koyu halkalar vs. Cilt problemleriniz varsa yeterli gelmeyecektir. Cilde renk eşitliği ve hafif bir kapatıcı etki sağlıyor. Evet yokmuş gibi bir ten makyajı sağlıyor. Ancak benim yüzümde en fazla 3 saat kalabildi. Yağlı ciltlere tavsiye etmem bir kaç saat sonra yoğun parlama ve kusma yapacaktır. Aslında ne çok satin ne de mat bir bitişi var. Ben kuruya dönük cildimde çok sağlıklı bir bitiş elde ettim. İlk sürdüğüm an gibi kalsaydı çok sevebilirdim bu fondöteni. Hiç belli olmuyor yüzümde. Kalıcık konusunda sınıfta kaldı.
Rimmel London Fresher Skın Fondötenin normal satış fiyatı 24 tl. Watsons bayram indirimden 12 tl ye aldım. İyi ki indirim zamanı almışım. Tam anlamıyla memnun kaldığım bir ürün olmadı. İnce yapılı olması sebebiyle bu yaz bb krem niyetine kullanıp bitiririm. Tekrar satın almam. Rimmel London'un çok daha güzel fondötenleri var aşağıya linklerini bırakıyorum okumak isterseniz.
Rimmel London Match Perfectıon Fondöten
Rimmel London Lasting Finish Fondöten
Rimmel London Wake me up Fondöten

Umarım faydalı bir yazı olmuştur.  Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek üzere sevgiyle kalın😊 Beni blogumdan ve instagram hesabımdam takip etmeyi unutmayın ^^ ^^




YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Rimmel London Fresher Skın Fondöten Yorumlarım
Rimmel London Fresher Skın Fondöten Yorumlarım
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiv6i7tti2VPKB4C62H33lveEXRfx6Hva-P5xGl9yf0z4M4yHc86gGqiuSRVKwptx0yf0juTbfToJry1ngeP81Bkwsf4ITY2iq-aqgqqBwEqVlx2eb4dtxPg19HPGUtltNyX7D8lDCVDwVO/s640/IMG_5642.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiv6i7tti2VPKB4C62H33lveEXRfx6Hva-P5xGl9yf0z4M4yHc86gGqiuSRVKwptx0yf0juTbfToJry1ngeP81Bkwsf4ITY2iq-aqgqqBwEqVlx2eb4dtxPg19HPGUtltNyX7D8lDCVDwVO/s72-c/IMG_5642.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/06/rimmel-london-fresher-skn-fondoten.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/06/rimmel-london-fresher-skn-fondoten.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)