NİP+FAB DRAGON'S BLOOD FIX HYALÜRONİK SHOT

Merhaba blog ailem, Nip+Fab ürünleri biliyorsunuz ki Watsonslar'da satılıyor. Bu marka hakkında hep güzel yorumlar duydum. Bende aşırı derecede merak ediyordum. Ürünleri incelerken turuncu ambalajları olan cilde dolgunlaştıcı etki vaat eden ve içerisinde hyalüronik asit bulunduran serisi ilgimi çok çekti. Çünkü hyalüronik asidin cilt için çok etkili ve faydalı bir ürün olduğunu biliyordum. Bu seri içerisinde temizleme pedleri, maske, serum ve benim almış olduğum hyalüronik shot bulunuyor. Shot olanı tercih etme sebebim içerisinde yoğun Hyalüronik asit bulundurması!


Bu ürün hakkında ki yorumlarıma geçmeden önce, Hyalüronik asidin faydalarından biraz bahsedeyim;
  • Cildin genç kalmasına yardımcı olur.
  • Kırışık oluşumunun önüne geçer ve var olan kırışıklıkları açar.
  • Cildin su tutma oranını yükseltir.
  • Harika bir nemlendiricidir. Bu nedenle nemlendirici kremlerde kullanılır.
  • Aknelerin iz bırakmasını engeller.
  • Cildin kolajen üretimini destekler, bu sayede dokuların tamirinde rol oynar.
Dermoroller tedavisini mutlaka duymuşsunuzdur. İgnelerle cilde milimetrik kanallar açılıyor ve hemen arkasından hyalüronik asit cilde uygulanıyor. Bu sayede cilde yoğun kolajen üretimi için uyarı veriliyor. Kırışıklık, akne scarları, lekeler vs. problemleri büyük oranda çözüme ulaşıyor.  Yani hyalüronik asit, kısaca  cildimizin yenilenmesini sağlıyor diyebiliriz.


Nip+Fab Dragon's Blood Fıx Hyalüronik Shot 30 ml ve çok şık ambalaj tasarımına sahip. Kapağını açtığımızda damlalıklı bir aparat çıkıyor karşımıza. Oldukça kullanışlı. Tepesinde bulunan basmalı kısmı istediğimiz gibi ayarlayabiliyoruz. Çok baskı uygulayınca daha çok ürün alıyor hazneye. Muhteşem bir kokuya sahip. Dokusu cilt serumları kıvamında diyebilirim.


Neler vaat ediyor;
İçerisindeki nem konsantresi ile kuru cildi nemlendirir. Canlı cilt görünümü için cildin derinliklerine kadar nüfuz eder. Hyalüronik asit ile cilde nem sağlamaya, dragon.s blood ile cildi ferahlatmaya ve yenilenmiş bir cilt görünümü sağlamaya yardımcı olur.
Nasıl kullanılır;
Gündüz veya gece nemlendiricilerin içerisine bir kaç damla katılarak veya gece bakımı olarak tek başına sürebilir.
Ben her iki şekilde de kullanıyorum. İlk sürdükten sonra cildimi izlemeye başladım. Herhangi bir yan etki,kızarıklık veya kaşıntı oluşacak mı diye! Hassas cildimde hiçbir problem yaratmadı. Cildim hızla sıkılaşmaya başladı. Hafif bir gerginlik oluştu ve iyice toparlanmış bir görüntü elde ettim. Gözenek görünümü önemli ölçüde azaldı. Daha sonra gerginlik hissi kayboldu ve cildim nemli, doğal ışıltılı bir hale büründü.


Ciltten çok hızlı bir şekilde emiliyor.Günlük kullandığım nemlendiricilerin içerisine katarak çok güzel nem sağlıyorum. Sadece nemlendirici içine katılarak kullanılırsa baya bereketli bir ürün. Ancak ben cildimde ki etkilerini o kadar çok sevdim ki! Tek başına kullanmaktan da kendimi alamıyorum.
Bitince tekrar satın alacağım bir ürün. Watsons indirim döneminde 55 tl ye almıştım. İndirimsiz haliyle almanızı tavsiye etmem. Bu serinin diğer ürünlerini de en kısa zamanda cilt bakım rutinime eklemeyi düşünüyorum.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Okuduğunuz için teşekkürler:) Sonraki ürün inceleme yazılarımdan haberdar olmak için bogumu izlemeye almayı ve beni instagram hesabımdan takip etmeyi unutmayın. Şimdilik hoşça kalın  ^^ ^^








YORUMLAR

BLOGGER: 2
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: NİP+FAB DRAGON'S BLOOD FIX HYALÜRONİK SHOT
NİP+FAB DRAGON'S BLOOD FIX HYALÜRONİK SHOT
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEga1wbJFch5P1za6439FJkMX-w5W8gaJEA23EJ9eRd-fvRvgb4FTLzbZcqARPkD7DxZLfOcyYUBYzhYP16M-ut99piJikzqwnEUJuq52WMFQzQ5zVoBb9uD4Me5D2csiYcm93T8VX4-RAyi/s640/IMG_5638.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEga1wbJFch5P1za6439FJkMX-w5W8gaJEA23EJ9eRd-fvRvgb4FTLzbZcqARPkD7DxZLfOcyYUBYzhYP16M-ut99piJikzqwnEUJuq52WMFQzQ5zVoBb9uD4Me5D2csiYcm93T8VX4-RAyi/s72-c/IMG_5638.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/06/nipfab-dragons-blood-fix-hyaluronik-shot.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/06/nipfab-dragons-blood-fix-hyaluronik-shot.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)