Roc Kahverengi Lekelere Karşı Güneş Kremi

Herkese merhaba! 1 haftadır bloguma yazamadım sebebi tatile gitmiş olmam😊 Tatil sürecince sizler için Roc Antı-Brown yani kahverengi leke karşıtı güneş kremini deneyimledim. Hemen incelemeye başlayalım.


Roc Soleıl- protect antı-brown güneş kremi neler vaat ediyor öncelikle ondan bahsedeyim.
  • Cildin genç ve canlı görünmesini sağlar ve korur.
  • Çok hafif yapısı sayesinde hızlıca emilir 
  • Beyaz kalıntı bırakmaz.
  • Kahverengi lekeleri gözle görülür şekilde azaltmaya yardımcı olur.
  • Hassas ciltler de dahil tüm cilt tipleri için uygundur.


Benim cildim yaz aylarında güneşi görünce hemen çil atmaya başlıyor. Bu sebeple tatile giderken bu özellikte bir ürün arayışına girdim. Aynı zamanda sivilce de çıkarmaması gerekiyordu. Hafif yapılı ve kahverengi lekelere karşı ibaresiyle dikkatimi Roc markası çekti.
Sanırım leke çıkmasını engelleyebilecek bir ürün yok. Belki daha az leke oluşumunu sağlayıp fayda sağlıyordur. Yüzüm tatil dönüşü yine çil doluydu😊
Ancak kahverengi lekeler oluştuktan sonra, yok etmeye fayda sağlıyor diye düşünüyorum. Tatil dönüşü kullanmaya devam ediyorum ve çillerimin renklerinde açılma oluyor.

Roc anti-brown güneş kremi SPF 50+UVA+UVB koruma faktörü içeriyor. Kıvamı oldukça sıvı olduğundan daha kolay uygulama sağlıyor. Ancak tüpten alırken birden sıkmamak lazım fazla ürün çıkabilir. Yavaş ve kontrollü sıkarak istediğim miktarı ayarlayabiliyorum.


Hafif ve güzel kokuya sahip. Hafif yapısıyla gerçekten hızlıca emiliyor. Parlama yapmıyor ve yağlı bir yapısı yok. Sivilcelenme, siyah nokta, komedon vs. cilt problemlerine sebep olmadı. Sanki güneş kremi değil de, çok hafif yapıda nemlendirici bir losyon uyguluyormuş gibi bir hissi var. O yüzden bu güneş kremini çok sevdim.


İçeriğinde C vitamini barındırıyor. Hem güneşten korunma hem de cilt bakımı oldu benim için. Watsonstan indirim zamanında 45 tl ye aldım. Sanırım uzun bir süre bu güneş kremini kullanacağım. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek üzere şimdilik hoşça kalın😊

İncelemiş olduğum diğer güneş kremi yazılarımı aşağıya link olarak bıramıyorum. 



YORUMLAR

BLOGGER: 2
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Roc Kahverengi Lekelere Karşı Güneş Kremi
Roc Kahverengi Lekelere Karşı Güneş Kremi
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgJOTwm_ArBuhFeR2vqAHz5XdIFoC68bJcYJJB_8Qd0_w7rd2vtpq7HT9DgQgVui64Y_TQT0ylxjYNWqamyYlzcgofqkLmd6kNifu6vQHZitUOMBE0q260QsP_DboxeT6YNlSu1YGngWsMy/s640/IMG_5509.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgJOTwm_ArBuhFeR2vqAHz5XdIFoC68bJcYJJB_8Qd0_w7rd2vtpq7HT9DgQgVui64Y_TQT0ylxjYNWqamyYlzcgofqkLmd6kNifu6vQHZitUOMBE0q260QsP_DboxeT6YNlSu1YGngWsMy/s72-c/IMG_5509.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/06/roc-kahverengi-lekelere-kars-gunes-kremi.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/06/roc-kahverengi-lekelere-kars-gunes-kremi.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)