Garnier Express Çift Etkili Göz Makyajı Temizleyicisi

Herkese merhaba, bugün neden bu kadar geç kullanmaya  başladım diye hayıflandığım Garnier Göz Makyajı Temizleyicisi Express Çift Etkili üründen bahsedeceğim. Daha önce pembe olan Mıcellar makyaj temizleme suyunu kullanıp çok memnun kalmıştım. Garnier makyaj temizleme ürünlerinde son derece popüler. Çift fazlı göz makyajı temizleyicisi hakkında çok güzel yorumlar okumuştum. Ancak elimdekiler bitmeden almak istemediğimden bu ürünü hep erteledim.  Migros indiriminde o kadar uygun bir fiyata düşmüştü ki hemen kapıverdim. Bana sorarsanız piyasada ki en güzel çift fazlı göz makyajı temizleyicilerden birisi bu.


Çift fazlı göz makyajı temizleyicilerini çoğu zaman başarısız bulmuşumdur. Sebebi makyaji iyi temizliyor olsalar bile gözlerimde yanma, kızarıklık ve puslu görme sorunları yaşadım. En önemli sorunlardan biri ise aşırı yağlı yapıda olmaları sebebiyle göz altlarım da yağ butoncukları oluşturdular. Bu sebeple göz makyajımı da Mıcellar makyaj temizleme suyu ile çıkarmaya devam ediyordum. Fakat Mıcellar makyaj temizleme suları suya dayanıklı göz makyajını temizlemekte yetersiz kalabiliyor. Garnier benim beklediğimin üzerinde bir performans göstererek bu yaşadığım sorunların hiçbirine sebep olmadı.


Aşırı yağlı olmayan hatta yağsız gibi bile diyebileceğim bir yapıya sahip. Makyajımı temizledikten sonra puslu görmeme sebep olmadı. Gözlerimde yanma, kızarıklık ve hassasiyet problemleri olmadı. Her gün kullandım ve extra göz altı butonları oluşturmadı. Hiç bir eksik yanını görememekle birlikte keşke bu ürünün daha büyük boyutu çıksa ümidi taşıyorum.
Makyajı temizleme konusuna gelecek olursak; bu konuda da aşırı yağlı göz makyajı temizleme sularına taş çıkarır. Suya dayanıklı mascaralarımı bile tek bir hareketle, oraya buraya taşıyıp bulaştırmadan hepsini makyaj temizleme pamuğuna zamp diye çekti.


Herhangi bir kokuya sahip değil. 125 ml kullanışlı bir ambalaja sahip. Üstte kalan faz kısmı lila-mor renginde olup çok tatlı görünümde. Ayrıca içerisinde kirpikleri besleyen ARGININE içeriyor. Bu etkisi gerçekten var mı bilemiyorum. Uzun süreli kullanımda daha doğru bilgi verebilirim.

Kullanmadan önce iyice çalkalayıp iki fazın birbirine karışmasını sağlamak gerekiyor. Makyaj temizleme pamuğuna bir miktar döküp gözlerimin üzerine yerleştiriyorum. Bu şekilde 30 sn. Kadar gözlerime tampon hareketler uyguluyorum. Daha sonra hafifçe ovalama işlemini yapıp göz makyajını tamamen temizliyorum. Direk ovalama işlemi yapmanızı hiç bir makyaj temizleme suyunda tavsiye etmem. Hem daha zor olur hem de gözünüzde tahriş yaratabilirsiniz.
Benim Garnier çift fazlı göz makyajı temizleyicisi deneyimlerim bu şekilde. Sizler hangi ürünleri kullanıyorsunuz aşağıya yorum olarak bırakırsanız sevinirim.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Blogumu izlemeye almayı ve sürekli aktif olduğum instagram hesabımı takip etmeyi unutmayın. Şimdilik hoşça kalın:)




YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Garnier Express Çift Etkili Göz Makyajı Temizleyicisi
Garnier Express Çift Etkili Göz Makyajı Temizleyicisi
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjNw-QtqPBPftrwFE8lng6mDJUc2lXnrJdDLRukhdq3in4DHc_SQwOWU3Emacz_zcWX2rnybSaCFf5fywFS5AAOYZC7jlbQlSI7St3LMmwLZm55ZmDC4c-232uQLpKNk4NkkxvlQY3Qy3kg/s640/IMG_4299.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjNw-QtqPBPftrwFE8lng6mDJUc2lXnrJdDLRukhdq3in4DHc_SQwOWU3Emacz_zcWX2rnybSaCFf5fywFS5AAOYZC7jlbQlSI7St3LMmwLZm55ZmDC4c-232uQLpKNk4NkkxvlQY3Qy3kg/s72-c/IMG_4299.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/04/garnier-express-cift-etkili-goz-makyaj.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/04/garnier-express-cift-etkili-goz-makyaj.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)