M. Asam Magıc Finish Fondöten

Merhabalar, bugün blogumun konuğu denemem için gönderilen sihirli fondöten. Daha iyi deneyimlemek adına her gün sürdüm diyebilirim. M.Asam Magıc Finish Fondöten Watsonslarda satılıyor. Tek renk seçeneğine sahip ve her ten uyumlu olması sebebiyle sihirli fondöten adı verilmiş.


Fondöten metal rengi ve kavanoz ambalaja sahip. Gramajı diğer fondötenler gibi 30 ml. Krem kutusuna benzeyen ambalajını pek hijyenik bulmasam da şık olduğunu düşünüyorum. Yüzüme uygularken elimle değil fırça ucu ile alıyorum.


Yapısı köpük formda. Yüzüme sürdüğümde kadife yumuşaklığında dağıldı. Sanki bebek pudrası sürmüşüm gibi bir his. İnanılmaz güzel bir kokusu var. Normalde ten ürünlerindeki kokulardan rahatsız olurum. Bunu çok sevdim. İlk sürünce o kadar şaşırdım ki! Koyu renk yüzüme dağıttığım anda cildimle aynı rengi aldı. Pudra bitişli görünüm bıraktı yüzümde bence yağlı ciltlerde çok sevecektir. Peki kapatıcılığı nasıl? diyeceksiniz. Yoğun kapatıcılık sağlayan bir fondöten değil çenemde ki sivilce izlerini tamamen kapatamadı. Üzerinde ikinci katı geçince bile hala lekelerim bir miktar belli oluyor. Fakat ben bu fondöteni çok sevdim. Cildimi çok sağlıklı ve doğal görünümlü yaptı. Yüzüme fondöten sürmüş gibi ağırlık hissi yaratmadı. Hiçbir şey sürmemiş gibi doğal görüntü sevenlerdenseniz bu fondöten tam size göre.


Pudralı-mat bitişine rağmen cildi kurutmayan bir yapıya sahip. Sürdükten sonra gözenekleri minimize ettiğini fark ettim. Harika bir makyaj bazı görevi görebilir. Baz olarak diyorum çünkü yok gibi duruyor. Bu da üzerine sürülen başka fondötenin kat kat durmasına sebep olmayacaktır.


Tek renk tonunda olmasına rağmen, her cilt tonuna uyum gösteren M.Asam Magıc Finish Fondöten yazın bronzlaştım koyu renk fondöten alayım derdine de son vermiş diye düşünüyorum. Yaz aylarında çok fazla kullanacağımı biliyorum. Ful kapatıcılık özellik aramıyorsanız sizlere de şiddetle tavsiye ederim. Bu fondöteni sürdüğünüzde kimse yüzünüze bir şey sürdüğünüzü anlayamaz. Kalıcılığı da gayet güzel hatta yüzüme sürdükten sonra sabitlendi. En nefret ettiğim olaya sebep olmadı. Fondötenin telefonu leke yapması :)


Cildimin harika görünmesini istediğimde makyaj bazı olarak kullanacağım kesin. Günlü kullanımda ise bana tek başına yeterli geliyor.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Sonraki ürün yorumlarımdan haberdar olabilmek için blogumu izlemeye almayı unutmayın. Şimdilik hoşça kalın ^^ ^^

YORUMLAR

BLOGGER: 2
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: M. Asam Magıc Finish Fondöten
M. Asam Magıc Finish Fondöten
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjjZ-Qf8OsVkDsITNibTOURGSg39GNCtVp2NMjKCwWiwBZCU59pG7E5gBAwxzoiKl2JHQnpTSx7ym3K0ZsJnmuBnJCXM8NiSU6qmSirsKU6M6-a0HqR-YCNgSDpqGxvvaDJPIvWi3rMPhRJ/s640/IMG_4158.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjjZ-Qf8OsVkDsITNibTOURGSg39GNCtVp2NMjKCwWiwBZCU59pG7E5gBAwxzoiKl2JHQnpTSx7ym3K0ZsJnmuBnJCXM8NiSU6qmSirsKU6M6-a0HqR-YCNgSDpqGxvvaDJPIvWi3rMPhRJ/s72-c/IMG_4158.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/04/m-asam-magc-finish-fondoten.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/04/m-asam-magc-finish-fondoten.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)