Golden Rose Stick Fondöten-09

Yeni bir ürün inceleme yazısı ile merhabalar, bugün sizlere uzun zamandır almak istediğim bir ürünü anlatacağım. Golden rose 09 numaralı stick fondöteni yüz kontürleme amacıyla üretilmiş.Fondöten olduğu için açık renkleri de var. Fakat hiç stick fondöten kullanmadım ağırlık hissi verir gibi bir ön yargı oluşmuş bende. Kat kat fondöten uygulamış gibi durur diye pek cesaret edemedim. Golden rose stick fondoten 09 numarayı çok sevdigim bir youtube kanalında görüp satın almaya karar verdim. Ama bu rengi her sitede bulmak kolay değil. Golden rose online sayfasında tabiki mevcut fakat indirim göremiyorum çoğu zaman bu sayfada. Ben bu ürünü cosmetica sitesinden sipariş verdim ve indirimle 17 TL gibi bir fiyata geldi.


Kontür yapmak için pudra/toz ürünleri kullanıyordum. Fakat bazen eşit dagıtmak zorlaşabiliyor. Dalgalanma ve çamurumsu bir görüntüyü çok yaşadım. O yüzden yumuşak sürümlü, kolay dağılan, kremsi bir ürün arayışı içerisindeydim. Nyx markası aklımdaydı fakat uygun fiyatlı bir ürünle başlamak isteyip iyi verim alabilirsem onu da yine alırım dedim. Kontür yapmayı çok seviyorum. Makyajı daha iyi gösterdiğini ve yüz hatlarını harikalaştırdığını düşünüyorum. Ben kontür yaparken ilk amacım; elmacık kemiklerimin ön plana çıkması ve burnumu daha dar biçimli göstermek oluyor.


Golden rose stick fondöten siyah ve altın rengi yazıları olan bir ambalaja sahip. Ambalajının sağlamlığı hakkında biraz endişelerim olmakla birlikte şimdilik bir sorun yok😊 Rengi biraz daha soguk ton olabilirdi. The balm Bahama Mama gibi bir üründen sonra biraz sıcak kaldı yüzüme. Ambalajında çok koyu gibi dursada yüzünüze dağıttığınızda daha hafif tonda bir kahverengi oluyor. Kremsi kolay sürülen bir dokusu var. Ben yüzüme çizgiler halinde uygulayıp daha sonra makyaj süngeri veya fırça yardımıyla dağıtıyorum. Fondöten olduğu için kapatıcılık etkisi de var.


Kalıcılığı orta seviyede, üzerinden toz bir kontür ürünle sabitlenirse daha iyi seviyeye getirilebilir. Golden rose stick fondöten serisinin 7 ve 8 numarası da koyu tonlarda onlarla kontür yapılır mı diye soracak olursanız asla tavsiye etmem çünkü yoğun turunculuk içeriyorlar. Kolay sürülüyor demiştim. Burdan yola çıkarak bu ürünler yağlı yapıda desek pek yanlış olmaz. O yüzden yağlı ciltler pek sevmeyebilir. Benim cildim şu aralar çok kuru olduğundan hiç sorun yaşamadım. Stick şeklinde ki kontür ürünlerini denemeye devam edeceğim. Bunu sevmedim değil ama daha iyisi vardır. Denedigim stick kontürleri yine buradan sizlerle paylaşacağım.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Sonraki yazılarımdan haberdar olmak için blogumu izlemeye almayı ve beni instagram hesabımfan takip etmeyi unutmayin ^^ ^^

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Golden Rose Stick Fondöten-09
Golden Rose Stick Fondöten-09
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgM7J5zfJfK8hjkK6f9hR7x39mODmvNUA0UvUAumWV87toLND_mcfWPMaeFsBE68GLgUWQCdbES4Rq6fIzL6p928Ssz3HtXZ0GJ7DByvqiwHkYRJZ1O1zhr4zWQT0PZnN4myKzOgPaesKnU/s640/IMG_4280.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgM7J5zfJfK8hjkK6f9hR7x39mODmvNUA0UvUAumWV87toLND_mcfWPMaeFsBE68GLgUWQCdbES4Rq6fIzL6p928Ssz3HtXZ0GJ7DByvqiwHkYRJZ1O1zhr4zWQT0PZnN4myKzOgPaesKnU/s72-c/IMG_4280.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/04/golden-rose-stick-fondoten-09.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/04/golden-rose-stick-fondoten-09.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)