Procsın Mavi Anemon Yüz Temizleme Jeli

Merhabalar, sizde benim gibi cildi temizlerken aynı zamanda kurutmayan yıkama jellerini seviyorsanız bugün konuğum olan procsin yüz yıkama jelini çok seversiniz. Procsin ürünleri, PRS laboratuvarlarında Herbal Scıence Technology ile çalışan sistemle üretiliyor. PRS Türkiye de ilk ve tek  yarı kimyasal yarı bitkisel formülasyonlar kullanan ve kullanıcıya maksimum faydayı saglamayı hedefleyen bir dermoloji laboratuvarıdır. Procsın ürünlerini yeni yeni kullanmaya keşfetmeye başladım. Bundan önce sıkılaştıcı yüz temizleme jelini kullanıp çok memnun kalmıştım. Okumak isterseniz buraya tıklayın.


Procsın Mavi Anemon yüz temizleme jelinin vaatleri;
Cildi tahriş etmeden derinlemesine temizlerken cildin doğal nemini korumaya yardımcı olur. Ciltte hücre yenilenmesini hızlandıran Allontoin ve doğal nemlendirici olan Pentavitin sayesinde cildi nemlendirir.
Özellikle yağlı, akneli ve problemli ciltleri tahriş etmeden temizler. Bakteri oluşumunu engeller. Cildi arındırır.

Nasıl kullanılır?
Günde 2 kez makyaj ve yüz temizliğinde bir pamuk yardımıyla özellikle T bölgesinde yoğunlaşarak kullanılır. Daha sonra durulanır.


Ben pamukla silme şeklinde uygulamıyorum. Bu ürün zaten çok güzel köpürüyor. Normal temizleme jellerim gibi iyice köpürtüyorum. Nazik hareketlerle uygulayıp duruyorum. Köpük olmadan temizlik hissi alamıyorum nedense😊
Procsın mavi anemon yüz yıkama jeli 200 ml ve benim çok kullanışsız bulduğum bir ambalaja sahip.
Neden derseniz; Jeli aşırı sıvı kıvamda. Normal jeller bir miktar kıvamlı olur. Hal böyle olunca ürünü alırken kontrolü kaybedebiliyorum. Keşke bu formda ki bir ürüne pompalı bir ambalaj yapılsaymış dedim.
Çok hafif güzel ve temizlik hissettiren bir kokuya sahip. Her sabah ve akşam cildimi bu ürünle yıkadım.
Kuruluk gerginlik hassasiyet yaratmadı cildimde. Aksine yıkama sonrası nemlendirici koşma durumunu yaratmadı.


Cildimi makyaj, yağ ve kir kalıntılarından çok güzel bir şekilde arındırdı. Hani o temizlik hissi dediğimiz şey var ya onu tam olarak yaşatıyor diyebilirim. Son zamanlarda cildim o kadar hassaslaşmıştı ki bu ürün bana ilaç gibi geldi. Sanki içinde cildi sakinleştiren bir şeyler var içinde. Bitince koşa koşa gidip tekrar satın alabilirim.
Sanırım bu ürüne pompalı bir ambalaj ayarlamam gerekiyor.
Procsin ürünleri watsonslar da satılıyor. Mavi anemon serisinin diğer çeşitlerini de çok merak ediyorum. Yüz kremleri, göz çevresi kremleri, pleeng, yüz temizleme köpüğü vs. Ürünler içeren bir seri. Bu jel indirimsiz olarak 39.90 TL.
Ben indirim döneminde çok daha uyguna almıştım.
Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Blogumu izlemeye almayı ve sürekli aktif olduğum instagram hesabımdan takip etmeyi unutmayın. Sevgiyle kalın^^ ^^




YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Procsın Mavi Anemon Yüz Temizleme Jeli
Procsın Mavi Anemon Yüz Temizleme Jeli
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjfVQSY4ZxZLi0voNE_z8fHBA-0iZ_nI-KEplGjUR3TcQWqIOSYkkWj-U3utxvA7A1D6tGXPP4PunSkxSU4WxYhYI8VWHw4FDzB4cTvmVPEoDD6lZx7NQU5R7HR4-ObzKcWkAnW8HK6HKIN/s640/IMG_4467.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjfVQSY4ZxZLi0voNE_z8fHBA-0iZ_nI-KEplGjUR3TcQWqIOSYkkWj-U3utxvA7A1D6tGXPP4PunSkxSU4WxYhYI8VWHw4FDzB4cTvmVPEoDD6lZx7NQU5R7HR4-ObzKcWkAnW8HK6HKIN/s72-c/IMG_4467.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/04/procsn-mavi-anemon-yuz-temizleme-jeli.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/04/procsn-mavi-anemon-yuz-temizleme-jeli.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)