Max Factor 2000 Calorıe Curl Addıct Mascara

Herkese yeniden merhaba, makyajımızın vazgeçilmez parçası olan rimeller kirpik yapısına göre farklı sonuçlar verebiliyor. Bugün bloguma çok merak ederek aldığım Max Factor 2000 Colorie Curl Addıct maskarayı konuk ediyorum. İlk çıkan 2000 calori rimellerini denemedim. Bu son çıkan Curl Addıct serisinin reklamlarını çok fazla görüyordum. Eminim siz de merak ediyorsunuz. Hadi gelin inceleyelim o halde😊


Vaatleri şu şekilde;

Kirpiklerini kirpik kıvırma aparatına gerek kalmadan kıvrık yaparım. Muhteşem dolgunluk katarım diyor. Benim çok düz ve aşağıya bakan kirpiklerim yok fakat belirgin bir kıvrım da var diyemem. O yüzden en çok bu vaadi beni çok meraklandırdı.


Siyah ambalajlı ve üzerinde kırmızı detaylarla şık tasarlanmış. Fırçası kıl, açılı ve tombul. Açılı rimel fırçalarını çok seviyorum kirpiği daha iyi kavrıyor ve kaldırıyor.Fakat tombul fırçalardan hiç hoşlanmıyorum. Uygulama sırasında göz kapağıma bulaştırma yapıyorum. Nitekim bu fırçayla da aynı problemi yaşadım.


Mascara ilk açtığımda baya cıvık yapıdaydı. Yaklaşık 2 haftada kendini buldu diyebilirim. Tombul fırçası çok fazla ürün alıyor ucuna. Bu özelliği de rahatsız edici. Uygulama yaparken topaklanmalara sebep oluyor. İlk günlerde kirpiklerimin hepsi birbine yapıştı.Bu nasıl bir rimel ya dedim. Gün geçtikçe kıvamlandı daha iyi oldu ama yine de var yapışma problemi.Özellikle ikinci katı gectiğim de. Eğer kirpiklerim tek tek ayrılsın yapışmasın diyorsanız aradığınız rimel bu olmayabilir. Vaat ettiği gibi harika kıvırma etkisi var. Rengi simsiyah ve kirpiklerimi yapıştırmasını görmezden gelirsem takma kirpik etkisinde uzunluk katıyor. Tek katta bile harika bir uzunluk etkisi ve hacim veriyor. Fırçasının üzerindeki kıllar normalden fazla uzunluğa sahip ve bu özelliği sayesinde zorlanmadan kirpik diplerine kadar kolayca ulaşıyor. Keşke daha ince yapıda bir fırçan olsaydı demekten kendimi alamıyorum o ayrı mesele.


Max Factor 2000 calorıe Curl Addıct Mascara gün içerisinde akma, dökülme problemleri yaratmıyor. Ben üzerinden kirpiklerimi tek tek ayıran bir rimel daha geçip yapışma etkisini yok ettim. Kıvamı düzeldikçe yapışma azalsa da tombul fırçasıyla da sürme zorluğu yaşadığımdan bir daha satın alır mıyım kesin bir şey söyleyemiyorum.
Temizlemesi beni zorlamadı Garnier Mıcellar temizleme suyu ile kolayca çıkarıyorum. Kirpik dökülmesi problemi yaşamadım ama her kirpik yapısı aynı degil sizde aynısı olacak diye bir şey yok. Bu seriden önce çıkan max factor 2000 calori rimellerinin fırçalarını inceledim ve onlar daha çok hoşuma gitti. Bu bittikten sonra onları da denemek istiyorum. Sizlerle de paylaşırım sonuçlarını😊

Son olarak ben cosmetica sitesinden %50 indirim varken sipariş vermiştim. İndirimsiz haliyle almanızı tavsiye etmem. Bana 23 TL'ye geldi.

Umarım sorularınıza cevap olabilmişimdir. Blogumu izlemeye almayı unutmayın sevgiyle kalın ^^ ^^




YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Max Factor 2000 Calorıe Curl Addıct Mascara
Max Factor 2000 Calorıe Curl Addıct Mascara
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhFeC6hoTL965NIkujSi5jWNxRozFqxmXqXPxcwrC-WIYnmTIFtqhJQcumyWNlym96dTd-Ahl2vqXPkiHEfLflnZgBxivY6jCHCzQyXk-KWIzhN6OFULn1T2o7aeYpbBlk_2oUthrb_sOo9/s640/IMG_5203.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhFeC6hoTL965NIkujSi5jWNxRozFqxmXqXPxcwrC-WIYnmTIFtqhJQcumyWNlym96dTd-Ahl2vqXPkiHEfLflnZgBxivY6jCHCzQyXk-KWIzhN6OFULn1T2o7aeYpbBlk_2oUthrb_sOo9/s72-c/IMG_5203.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/04/max-factor-2000-calore-curl-addct.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/04/max-factor-2000-calore-curl-addct.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)