Golden Rose Long Stay Likit Mat Ruj 03

Herkese merhaba, bugün bloguma Golden Rose likit mat rujlarından 03 numarayı konuk etmek istiyorum. Bu markanın daha önce 10 numarasını kullanıp kendime hiç yakıştıramadım. Seveni çok fazla ama herkese yakışabilen bi ton degil. Bende çok ölü bir görüntü yarattı. Yapısını da hiç beğenmemiştim. Dudaklarımı çok kuruttu ve kötü bir görüntü oluşturdu. Ancak 03 numarasını görünce dayanamayıp aldım. Likit mat rujlarda her renk aynı yapıya sahip olmayabiliyor. Golden Rose markasında renkler arasında ki bu yapı farklılığını fark ettim. Öyle ki bu rengin yapısı korktuğum gibi çıkmadı.


Dudaklarımda kurutma yapmadı. Yine de öncesinde lip balm sürmekte fayda var. Yapısı ince ve buna rağmen çok opak. Dalgalanma ve pütürleşme problemi yaratmıyor. Meyvemsi bir kokusu var. Koku hassasiyetiniz var ise sevmeyebilirsiniz. Fakat ruj dudaklarımda kuruduktan sonra herhangi bir koku hissetmedim.


Fırçası ideal boyutta.Sürerken taşırma problemi yaratmıyor. Likit mat rujlarda fırça şekli ve boyutu benim için çok önemli. Kalın dudaklara sahip olsaydım belki bunu pek sorun yapmazdım😊
Diger önemli bir nokta ise rujun kıvamı ne çok sıvı ne de aşırı kıvamlı. Kuruma hızı ayarında. Çok hızlı kuruyup uygulama zorluğu yaratmıyor ve rujumun kurumasını bekleyeyim derdi yok.



Pembe-lila-leylak tonlarını barındırıyor. Ben bu renkleri günlük makyajlarımda çok severek kullanıyorum. Sizde bu tonları seviyorsanız bu ruja mutlaka şans verin. Kalıcılığından bahsedecek olursam;
Kesinlikle çok başarılı buldum. Yani bir şey yiyip içmezsem öylece duruyor yerinde saatlerce. Tabi ki yemek yediğimde ortalardan silinmeye başlıyor. Sudan pek etkilenmese bile her likit mat ruj gibi yağda çözünüyor.
İndirimli olarak 15 tl gibi uygun bir fiyata almıştım. Şu aralar elimden düşmüyor. Bahar da daha bir güzel duruyor bu ton😊

Umarım sorularınıza cevap olabilmişimdir. Daha çok blog yazısı için izle butonundan blogumu takibe almayı unutmayın. Şimdilik hoşça kalın ^^ ^^








YORUMLAR

BLOGGER: 2
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Golden Rose Long Stay Likit Mat Ruj 03
Golden Rose Long Stay Likit Mat Ruj 03
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgB4rMlzlMrkdbrUIDZZSsGg78WWh5OFJu-TrLfQQGdLQPSWvntDJR_iO51pYgCVbkwssCJckytGwT0Ju7EqDY6_-s7Y5GahxYP0bx77Audz0_5dkgWb3FtST1D0WM-Lwj9hNDOa222_48S/s640/IMG_4318.JPG
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgB4rMlzlMrkdbrUIDZZSsGg78WWh5OFJu-TrLfQQGdLQPSWvntDJR_iO51pYgCVbkwssCJckytGwT0Ju7EqDY6_-s7Y5GahxYP0bx77Audz0_5dkgWb3FtST1D0WM-Lwj9hNDOa222_48S/s72-c/IMG_4318.JPG
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/04/golden-rose-long-stay-likit-mat-ruj-03.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2017/04/golden-rose-long-stay-likit-mat-ruj-03.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)