Avon Moroccon Argan Yağı

Herkese yeniden merhaba, bloguma hoşgeldiniz. Avonun saç serumlarını fiyatlarına göre çok başarılı buluyorum. Ama içlerinden en çok arganlı serumunu sevdim. Yıllardır saç bakım rutinim içerisinde yer alır ve bittikçe satın alıyorum. Etkilerini merak ediyorsanız sizleri yazımın devamına bekliyorum. 

Avon argan saç serumu kullananlar
 30 ml ve kullanışlı pompa ambalajda. Cam şişe ambalaja sahip. Bu sebeple çok agresif düşmelere karşı dikkatli olunması gerekiyor. Ben birkaç kez düşürdüm ama kırılmadı. 

Neler vaat ediyor;

İçeriğindeki argan yağı saçı besler.

Kuru ve yıpranmış saçları nemlendirir.

Fas argan yağı, provitamin B5 ve E vitamini içeriyor.

Fiyatına göre performansını çok begendiğim bir bakım serumu. Ancak ambalajının minik olması sebebiyle fiyatının uygun olması çok normal. 30 ml bir saç serumu benim gibi kuru saçlara uzun süre gitmiyor. 

Avon saç serumu kullananlar

Öncelikle şu konuda anlaşalım; saç bakım yağları veya saç serumları saçları onarmaz. Saça sürünce güzelleştirir,bakımlı gösterir, yumuşatır ve kabarıklığını alır. Banyo sonrası saçlar eski haline geri döner. Benim gibi kuru, sert, işlem görmüş ve kabarık saçlarınız varsa bu anlık iyileşmeye çok ihtiyacınız var demektir. 

Avon Advence Techniques Moroccon Argan Oil işini çok güzel yapan bir ürün. Banyo sonrası kabaran ve kuruyan saçlarıma 3-4 pompa avuç içlerimde ısıtarak uyguluyorum. Saçları anında sakinleştiriyor ve kabarıklığını alıyor. Kokusunu seviyorum. 

Avon morocco argan saç serumu kullananlar

Yağın rengi sarı. Çok yoğun veya  su gibi olmayan, orta kıvamda güzel bir akışkanlığı var. Sağladığı yumuşaklık ve nem etkisinin saçlarımda uzun süre dayanmasını seviyorum. Benim saçlarım çok kuru olduğu için ağırlaşma hissine sebep olmadı. Malüm benim saçlarım ne versem yalayıp yutuyor.😊 İnce telli ve yağlı saçlarda sönme etkisi yaratabilir. Sadece çatallanan saç uçlarına kullanmaları daha doğru olur diye düşünüyorum. 

Çevrenizde avon ürünleri satan birileri varsa bu ürüne sipariş vererek ulaşabiliyorsunuz. Veya Trendyoldan ulaşabilirsiniz. Ben bittikçe 3'lü set halinde trendyoldan sipariş veriyorum. Tanesi 15 tl civarında bir fiyata geliyor.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek dileğiyle hoşça kalın. ^^ ^^


YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Avon Moroccon Argan Yağı
Avon Moroccon Argan Yağı
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhsb6Yo_kUwdD3Lhbt33_yw7vagKECSwKBQUowhkI8-F5LlmHKI0enyUTyvt-ftxpEolVcE_apsAYffIGHFjW4KXNmg1JU3uEkHPD4Kvk_aRV7vf_pjWxNty_jBe5cNZbtr0V-HflExcUd-/w400-h266/IMG_9721-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhsb6Yo_kUwdD3Lhbt33_yw7vagKECSwKBQUowhkI8-F5LlmHKI0enyUTyvt-ftxpEolVcE_apsAYffIGHFjW4KXNmg1JU3uEkHPD4Kvk_aRV7vf_pjWxNty_jBe5cNZbtr0V-HflExcUd-/s72-w400-c-h266/IMG_9721-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/05/avon-moroccon-argan-yag.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/05/avon-moroccon-argan-yag.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)