Morfose Argan Saç Bakım Yağı Kullananlar

Herkese yeniden merhaba, bloguma hoşgeldiniz. Biliyorsunuz bu aralar saç bakım ürünleriyle çok haşır neşir oluyorum. Bugün morfose argan yağını mercek altına alalım. Argan yağı olarak geçsede içerisinde argan yağı minimum seviyede. Gerçek argan yağı biliyorsunuz ki çok pahalı. Öncelikle saç tipindem bahsetmek istiyorum. Genetik olarak saçlarım sert, kuru ve dalgalı. Boyaların içinde yer alan oksidanlar saçlarımı daha çok kuruttu ve yıprattı. Hal böyle olunca saç bakım yağları olmadan asla yapamıyorum. 

Morfose saç bakım yağı kullananlar
Morfose argan saç bakım yağı 100 ml ve cam şişe ambalaja sahip. Trendyoldan sipariş verdiğim için cam şise olduğunu bilmiyordum. Geldiğinde çok saşırdım. Ben sevmiyorum cam şise ürünleri. Çünkü çok sakarım ve tehlikeli sonuçları olabiliyor. Morfose Argan içerikli saç bakım yağı neler vaat ediyor bakalım;

Kabarıklıkları düzeltir. Şekil verir. 
Anında saç tarafından emilir.
Cansız ve mat saça güç ve parlaklık kazandırır.
Saçların kolay taranmasını sağlar.
Kuru ve kırık saçları nemlendirir.

Morfose argan saç bakım yağı kullananlar
Saç bakım yağlarında pompalı ambalajlara alışkın olduğumdan bu ürünün akış hızını çoğu zaman ayarlayamıyorum. Bakım yağının kıvamı çok aşırı su kıvamında olmasada akışkan diyebilirim. Bu sebeple kullanırken dikkat etmek gerekiyor. Yağın rengi göründüğü gibi sarı. Kokusu hafif ve güzel. 
Ben genellikle kurutma sonrası kabaran saçlarıma saç bakım yağı uygularım. Bu ürünüde bu şekilde kullandım. Avuç içlerimde ısıttığım yağı saç uç ve boylarıma sürüyorum. Tam istediğim etkiyi aldığımı söyleyemem. Kabarıklık alma konusunda pek başarılı değil. Yumuşatma etkisi yine aman aman değil. Bir miktar parlaklık etkisi veriyor. 

Morfose argan saç bakım yağı yorumları
Elimde çok daha iyi bakım yağları bulunduğu için, bahsettiğim sebeplerden dolayı elim pek fazla bu ürüne gitmiyor. Saçlarda onarım etkisi zaten beklemiyorum ama benim kuru ve sert saçlarım çok daha iyi yumuşatma etkisine muhtaç. Saçlarımı boyarken boyamın içine az birşey katarak kullanmaya başladım. Belki boyanın verdiği zararı bir miktar azaltır düşüncesiyle.😊  Ne kadar doğru bir işlem bilmiyorum tabi. Kuaförlere sormak lazım boyanın içine yağ, saç kremi tarzı şeyler katılır mı diye. 
Yani burda şunu demek istiyor yazar. Ben bu saç bakım yağını aldım. İstediğim performansı alamayınca nasıl bitireyim derdine düştüm. Belki saçlarınız benimki kadar sert, yıpranmış ve kabarık değilse işe yarayacaktır. 
Bu saç bakım yağını kuaför malzemeleri satan yerlerden veya kuaförlerden temin edebilirsiniz. Ancak kuaförlerden almanızı tavsiye etmem. 3 katı fiyata satıyorlar. Yuh diyor insan!
Benim gibi internetten almak isterseniz ben en uygun trendyolda buldum. Yanlış hatırlamıyorsam 30 tl civarı bir fiyata aldım. 
Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek dileğiyle şimdilik hoşça kalın.^^ ^^


YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Morfose Argan Saç Bakım Yağı Kullananlar
Morfose Argan Saç Bakım Yağı Kullananlar
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgJb4pxxbg1HPrqAswJP9xW79_XDJU2jULp6jbd4nE5PVdaAT296Jgcd7G38NdAtlA08wcoj-vMVqRfy3BHE8reTTHfonoK8t2ldfLiPldFdGp5FPEC6PpNqtr17vARBnnhit1p90W6dTqx/w400-h266/IMG_9768-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgJb4pxxbg1HPrqAswJP9xW79_XDJU2jULp6jbd4nE5PVdaAT296Jgcd7G38NdAtlA08wcoj-vMVqRfy3BHE8reTTHfonoK8t2ldfLiPldFdGp5FPEC6PpNqtr17vARBnnhit1p90W6dTqx/s72-w400-c-h266/IMG_9768-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/05/morfose-argan-sac-bakm-yag-kullananlar.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/05/morfose-argan-sac-bakm-yag-kullananlar.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)