Elseve Mucizevi Yağ Saç Bakım Serisi Kullananlar-Şampuan-Maske-Saç Güzelleştirici Krem-Mucizevi Saç Bakım Yağı

Herkese yeniden merhaba, bloguma hoşgeldiniz. Bugün Loreal Elseve 6 mucizevi çiçek özleriyle üretilen serinin elimde bulunan ürünlerini mercek altına alacağız. Bu seriyi duymayan kalmamıştır. Gerek ambalajları, gerek müthiş kokuları ve saçlardaki etkisiyle büyük ses getiren bir seri oldu. 

Elseve mucizevi saç bakım ürünleri kullananlar

Bu seriye ait kullandığım ürünler görseldende görebileceğiniz gibi; Şampuan, Maske, Saç Güzelleştirici Krem ve Onarıcı saç bakım yağı. Ürünlerin hepsinin kokusu neredeyse aynı. Sadece maskenin kokusu farklı geldi. 

Ürünlerin etkilerini tek tek incemek istiyorum. Ama belirtmem gerekir ki her saç tipi farklıdır. Bana iyi gelen ürünler size iyi gelmeyebilir. Yada bana çok iyi gelen ürün sizde aynı etkileri vermeyebilir. 

Elseve mucizevi şampuan yorumları

Elseve 6 Mucizevi Yağ Besleyici Bakım Şampuanı;  Yağlı saç tipine sahipseniz bu şampuandan koşarak uzaklaşın derim. Sanırım yağ içerikli olması sebebiyle saç derisinde kalıntılar bırakıyor. Aslında banyo esnasında aldığım temizlik hissi gayet iyi. Güzel köpürüyor. Saçlarımı temizlenmiş hissediyorum. Ve saçlarımı yumuşacık yapıyor. Ama ertesi gün saç derimde kaşınmalar başlıyor. Benim saçlarım hızlı yağlanmaz. Bu şampuan saçımı çok hızlı yağlandırdı da diyemiyorum. Fakat hani saçınız kirlenir ve kirlilik kokusunu alırsınız ya. Bunu hızlandırdı bende. İçeriğinde bulunan yağlarla saçları gerçekten beslediğini ve hızlı uzattığını düşünüyorum. Saçlarım açık renk olduğu için uzama hızındaki farkı daha kolay anladım. Bu şampuanı kullanırken dip boyam normalden daha hızlı geldi. Saçlarınız çok kuruysa ve yağlanma sorununuz yoksa deneyebilirsiniz. Benim saç uç ve boylarıma iyi gelsede saç derime iyi gelmeyen bir şampuan olduğu için yeniden tercih etmeyeceğim bir şampuan oldu. İndirimli fiyatı 13 tl.

Elseve mucizevi saç maskesi kullananlar

Elseve Mucizevi Yağ Besleyici Saç Maskesi; Normal ve kurumaya Eğilimli saçlar için üretilmiş. Benim saçlarım aşırı kuru. Maske Jojoba yağı ile zenginleştirilmiş. Jojoba yağı saçlar için faydalı olduğuna inandığım yağlardan. Bu yağ hakkında daha önce araştırma yapmıştım. Bizim saç derimizin ürettiği yağ ile çok benzer özellik gösteren bir yağmış. Kendi saç yağımız saçlarımıza en güzel bakımdır aslında. Bu sebeple saçlarımızı hergün yıkamamamız önerilir. 

Maskenin yoğun bir yapısı var. Rengi gold-karamelize tonlarında. Kokusu güzel. Az miktarda kullanmak yeterli geldi. Etkili ve yoğun yapısı sebebiyle uzun süre gidebilecek bir maske. 300 ml gramajında.

Elseve mucizevi saç maskesi yorumları

Maskenin içinde minik ışıltılar var. Sık boyama sebebiyle sürekli dolaşan ve zor taranan saçlarıma baya iyi geliyor. Yumuşaklık ve parlaklık etkisi gözlemlediğim etkileri arasında. Daha önce bir maskeden parlaklık etkisi almamıştım. Genellikle yumuşaklık etkisi sağlıyor bir çoğu benim saçlarıma. Şampuan sonrası saçlarıma uygulayıp 5 dakika kadar bekliyorum. Daha sonra ılık hatta soğuga yakın suyla durulama yapıyorum. Mat,cansız ve kuru saçlarınız var ise  denemenizi tavsiye ederim. İndirimli fiyatı 30 tl.

Mucizevi yağ saç güzelleştirici krem kullananlar

Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem; Yıllardır bıkmadan usanmadan aldığım bir ürün olur kendisi. Biterse bir süre ara verip yeniden alıyorum. Yine kusursuz mucizevi yağ kokusuna sahip. 150 ml ve tüp ambalaja sahip. Saç güzelleştirici kremin 2 çeşiti var. Ben saç tipime daha uygun olduğu için kuru ve sert saçlar için olanı tercih ediyorum. Diğeri çeşiti ise tüm saç tipleri için. 

Yumuşaklık

Parlaklık

Kolay şekillendirme ürünün vaatleri arasında.


Ayrıca 230 dereceye kadar ısı koruma özelliği mevcut. Bu sebeple saçlarımı düzleştireceksem mutlaka bu ürünü banyo sonrası nemli saçlarıma uyguluyorum. Diğer ısı koruyucular gibi saçlarımı sertleştirmiyor. Saçların kolay şekil almasını sağlıyor. Islak, kuru veya nemli saçıma her şekilde kullanıp memnun kaldığım bir ürün. Çalı süpürgesi gibi sert ve kurumuş saçlarımı yumuşatıyor. Hala denemediyseniz bu ürünü deneyin memnun kalacağınıza eminim. İndirimli olarak en son stoğumu 22 tl ye yapmıştım. Fiyatının gittikçe artması üzücü. 

Elseve mucizevi saç bakım yağı kullananlar

Elseve Mucizevi Saç Bakım Yağı; Yine saç güzelleştirici krem gibi bu üründende çok fazla bitirdim. Bittikçe satın alıyorum. Hatta bitmeden stok yapıyorum. Mucizevi yağın 2 çeşiti var. Ben onarıcı olanını kullanıyorum. Tüm saçlar için olanını da denemiştim. Fakat bunun kadar başarılı bulmadım. 100 ml ve pompalı kullanışlı ambalaja sahip. Kokusu bağımlılık gibi! Bu ürünü neden bu kadar seviyorum?

Saçlarım çok kuru. Saçlarımı yıkamadığım günlerde de saç bakım yağı uygulamak zorunda kalıyorum. Hal böyle olunca birçok bakım yağı üst üste uygulama sebebiyle saçlarımda ağırlaşma hissi yaratıyor. Ama Elseve Mucizevi Yağ asla öyle değil. Bunu nasıl beceriyor bilmiyorum. Müthiş güzel bir yapısı var. Sürmeyi abartsamda ağırlaşma hissi yaratmıyor. Fakat ince ve yağlanmaya meyilli saçlar için böyle bir etki yaratırmı bilmiyorum. Benim saçlarım kabarık ve kuru. 

Elseve mucizevi saç bakım yağı yorumları 

Hafif dokusuna rağmen saçlarımı yumuşacık yapıyor. Parlaklık sağlıyor. Fön sonrası bitiş ürünü olarak bulunmaz bir nimet. Üretimi hiç bitmesin diye dua ettiğim bir ürün. Elseve Dream Long serisine ait bir serum daha çıkardı. Onun  hakkındaki yorumlarımı okumak isterseniz buradan tıklayarak ulaşabilirsiniz. 

Tartışmasız en çok sevdiğim bakım yağlarım arasında olan bir ürün. Kullanmaktan asla bıkmadığım nadir ürünlerinden biri. Ne zaman güzel indirimde görsem stok yapıyorum. Malum savaş falan çıkar sonra bulamam demi.😂 İndirimli en son aldığım fiyatı 26 tl.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Başka bir ürün inceleme  yazısında görüşmek dileğiyle hoşça kalın. ^^ ^^

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Elseve Mucizevi Yağ Saç Bakım Serisi Kullananlar-Şampuan-Maske-Saç Güzelleştirici Krem-Mucizevi Saç Bakım Yağı
Elseve Mucizevi Yağ Saç Bakım Serisi Kullananlar-Şampuan-Maske-Saç Güzelleştirici Krem-Mucizevi Saç Bakım Yağı
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiCT9j8hP8GCoBtNc5vu5FGQzlbu0VXIIxv4wg4afTbbYdRn2Nk8OkPJ3ja_ePjY5rEXGGUSOZXMkGfq_rEEVzGD6F3Q6F2z3FZ1zUDWTWG-arnR8xS0N7YLOnHamJTLiBifPPvXqMdPaUO/w400-h266/IMG_8836-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiCT9j8hP8GCoBtNc5vu5FGQzlbu0VXIIxv4wg4afTbbYdRn2Nk8OkPJ3ja_ePjY5rEXGGUSOZXMkGfq_rEEVzGD6F3Q6F2z3FZ1zUDWTWG-arnR8xS0N7YLOnHamJTLiBifPPvXqMdPaUO/s72-w400-c-h266/IMG_8836-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/05/elseve-mucizevi-yag-sac-bakm-serisi.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/05/elseve-mucizevi-yag-sac-bakm-serisi.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)