Revuele Retinol Forte Yüz Kremi Ve Göz Çevresi Kremi

Herkese yeniden merhaba,bloguma hoşgeldiniz.Bugün konumuz cilt bakımı üzerine. Eveshop mağazalarında satılan Revuele markasının Retinol Forte cilt bakım ürünlerini yaklaşık 2 aydır deneyimliyorum. Bu markayı ilk defa kullanıyorum. Eveshopta hem saç bakım reyonunda hem de cilt bakım reyonunda bu markanın ürünlerine ulaşabilirsiniz. Cilt bakımında farklı cilt sorunlarına yönelik birçok ürünü var. Ben içeriğinde retinol barındırması sebebiyle bu seriyi denemek istedim. Gündüz kremini ve göz çevresi kremini yorumlayabilecek kadar fikirlerim oluştu. 

Revuele markası kullananlar

Retinol nedir ne işe yarar bir bakalım;

Retinol A vitaminin bir türevidir. 

Hücre yenileme özelliği yapılan deneyler sonucunda ispatlanmıştır.

Yaşlanma karşıtı olarak görev yapar.

Kırışıklık, sivilce ve lekeler vs cilt sorunlarını azaltır. 

Revuele cilt bakım ürünleri kullananlar
Revuele Retinol Forte Gündüz Kremi; 

50 ml ve tüp ambalaja sahip. Orta akışkanlıkta bir krem. Yapısı oldukça hafif. Yağlı ciltler dahi güvenle kullanabilir. Cilt tarafından emilimi çok hızlı. Çok hoş bir kokusu var. Fakat cilt bakım ürünlerinde parfümsü kokuları ben pek sevmiyorum. Parfüm içermesi sebebiyle hassas ciltlerin kullanımına pek uygun bir krem değil. Benim cildimde herhangi bir kızarıklık, kaşıntı veya iritastona sebep olmadı. 

Benim cildim kuru olduğu için nem verme etkisi bir tık yetersiz geldi. Özellikle kış aylarında ekstra bir nemlendirici ihtiyacı yaratır. Ama yaz ayları için yeterli gelecek bir ürün. Ciltte parlama, yağlı görüntü gibi sorunlara sebep olmuyor. Çok sağlıklı ve sanki doğal kendiliğinden bir ışıltı varmış görünümü yaratıyor cildimde. Gözenek görünümünü minimize ediyor. Cildimde sivilce oluşumunu gözlemlemedim. Etkilerini çok sevdiğim bir yüz kremi oldu. Parfüm içermesi dışında!

Ürünü indirimli olarak 24 tl civarı bir fiyata aldım. Cildimdeki etkilerine bakacak olursak tam bir fiyat performans ürünü. 

Revuele retinol forte göz çevresi kremi kullananlar

Revuele Retinol Forte Göz Çevresi Bakım Kremi;

25 ml ve yine tüp ambaja sahip. Ben cilt bakım ürünlerinde tüp ambalajı her zaman daha çok sevmişimdir. İçine parmak daldırma olayı olmadığı için hijyenik kullanım imkanı sağlıyor. Göz çevresi bakım kremleri genelde 15 ml oluyor. Bu krem neredeyse iki katı gramajda. Uzun süre kullanım imkanı sunuyor. Ürünün kıvamı yine orta akışkanlıkta. Göz çevresi,kremi çok hızlı bir şekilde emiyor. İçerisinde kafein bulunduruyor. Sanırım bu sebeple yorgun göz altı sorununu daha sürer sürmez yok ediyor . Aydınlık görünüm katıyor. Nem etkisi benim kuruya dönük cildim için bir tık yetersiz kaldı. 

Göz çevresi kremide yüz kremiyle yine aynı güzel kokuya sahip. Göz altı kremlerine parfüm koymak nedendir hala anlamış değilim. Gözüme ister istemez kaçıyor bu koku ve yakıyor. 

Yağlı bir yapısı olmaması sebebiyle göz çevremde yağ butoncukları oluşturmadı. Bu benim göz altı kremlerinde en çok dikkat ettiğim konu. Bu sorunu çok fazla yaşıyorum çünkü!

Parfüm içeriği sebebiyle banyo sonrası uygulayınca göz çevremde yanma hissi oluştu. Sanırım banyo da gözenekler iyice açılıyor bu sebepten. Çünkü sadece banyodan sonra yanma sorunu oluştu. 

Yorumlarımdan anlayacağınız üzere hem sevmediğim hem sevdiğim etkileri mevcut. Göz çevresi kremini de yüz kremiyle aynı fiyata satın aldım. Umarım faydalı olabilmişimdir. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek dileğiyle kucak dolusu sevgiler.😊

Not: Ürünlerin içerisinde retinil palmitat içeriği bulunuyor. Yani retinolün en hafif hali veya esteri diyebiliriz. Bu içerik retinol gibi hızlı etki göstermiyor. Ancak cilde güzel bakım yapıyor. Yoğun sivilce ve leke probleminiz varsa bu tarz kremlerden yoğun bir tedavi beklemek yanlış olur. 

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Revuele Retinol Forte Yüz Kremi Ve Göz Çevresi Kremi
Revuele Retinol Forte Yüz Kremi Ve Göz Çevresi Kremi
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgyZpXADBZVGY1q2VfklBmpm3FVwdAyZyWfJwytL1oABugthHNSckvinq6iaFmKy-53EJ-SJtb1KYSttfoyQ-3kxZcxCERIO1vjrJ_UxV66v8WI_WUE49VWlU1DSTZFVdjxSP57OW3BDZyB/w400-h266/IMG_9747-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgyZpXADBZVGY1q2VfklBmpm3FVwdAyZyWfJwytL1oABugthHNSckvinq6iaFmKy-53EJ-SJtb1KYSttfoyQ-3kxZcxCERIO1vjrJ_UxV66v8WI_WUE49VWlU1DSTZFVdjxSP57OW3BDZyB/s72-w400-c-h266/IMG_9747-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/05/revuele-retinol-forte-yuz-kremi-ve-goz.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/05/revuele-retinol-forte-yuz-kremi-ve-goz.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)