Botanica Comfort Keratin Yağı

 Herkese yeniden merhaba, bloguma hoşgeldiniz. Geçtiğimiz aylarda keratin içerikli bir saç bakım yağı araştırıyordum. Trendyol'da Botanica Comfort isimli keratin yağına denk geldim. Yorumları çok iyi olunca denemek istedim. Blog yazılarımı takip edenler biliyordur benim saçlarım genetik olarak sert ve kabarık. Üzerine birde saçlarımı açık renge çevirmemle durum çok vahim bir hal aldı. Bu sebeple keratin içerikli ürünlere saç bakımımda çokça yer veriyorum. Bu markayı 1 aydan fazla deneyimledim. Kafamda etkileri tamamen netleştiğine göre sizinle paylaşabilirim. 


100 ml ve kullanışlı pompalı ambalaja sahip. Aslında bana kapaklı bir şekilde ve yanına pompası eklenerek gönderildi. Yani 2 şekilde kullanma imkanı sunulmuş. Ben saç bakım yağlarında pompalı ambalajı sevdiğim için kapağı iptal edip pompasını taktım. Botanica Comfort Keratin Oil aşırı yıpranmış saçlar için üretilmiş. Yani benim için.😊 

Kullanım şekli; ıslak veya kuru saça, 2 pompa kadar saç uç ve boylarına sürülür. Saç yoğunluğuna ve uzunluğuna göre miktar arttırılabilir. 


Çok akışkan olmayan orta kıvama sahip. Kokusu muazzam güzel. Burdan anlayacağınız üzere bu yağ çok doğal bir içeriğe sahip değil. Son zamanlarda denediğim en güzel kokan saç bakım ürünleri arasında yer alıyor. Benim kabarık ve tülermiş saçlarımı çok güzel sakinleştirdi. Kabarıklığını alıp pürüzsüz bir görüntü yaratıyor. Banyo sonrası ıslaklığını aldığım nemli saçlarıma sürdüğümde harika bir kolay tarama sağlıyor. Benim saçlarım kuru ve kabarık olduğu için etkilerini çok ama çok sevdim. Sizin saçınız ince telli ve sönükse miktarı az tutmanızda ve sadece uç kısımlarını beslemek amaçlı kullanmanızda fayda var. 


 Kullandığım süre boyunca gözlemlediğim diğer bir etki, sert saçlarımı çok güzel yumuşatması ve parlatması oldu. Bu yağı düzleştirme öncesi sürünce saçlarımda hem mis gibi bir koku hem de hoş bir ışıltı bırakıyor. Düzleştirme sonrası bitiş olarak 2 pompa kadar daha uygulayıp etkisini arttırıyorum. Etkili bir saç bakım yağı arayışındaysanız bu ürüne mutlaka şans verin derim. Benim için fiyatının çok üzerinde bir performans sağladı.

Aynı markanın argan yağıyla birlikte sipariş vermiştim. İkili olarak Trendyol indirim döneminde 60 tl ye satın aldım. Argan yağını ise önümüzdeki günlerde yine blogumda anlatıyor olacağım. 

Saçlarınız işlem görmüş,kuru, kabarık ve inatçı bir yapıda ise tavsiye ederim. Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek dileğiyle şimdilik hoşça kalın.😊

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Botanica Comfort Keratin Yağı
Botanica Comfort Keratin Yağı
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiqNAYtqp9dTk62gvIiHuyDgvmcm11KPE07tnaJOfS-Jou8pbX-FR2ICgqYzX0SoNW87Sdu1TTLSH13FNRmuddmB0fliepsoj1TEwkyutS5JUKAkE0P_kC2K6PnfA2o9sMQYpOA68fBuDzY/w400-h266/IMG_8798-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiqNAYtqp9dTk62gvIiHuyDgvmcm11KPE07tnaJOfS-Jou8pbX-FR2ICgqYzX0SoNW87Sdu1TTLSH13FNRmuddmB0fliepsoj1TEwkyutS5JUKAkE0P_kC2K6PnfA2o9sMQYpOA68fBuDzY/s72-w400-c-h266/IMG_8798-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/05/botanica-comfort-keratin-yag.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/05/botanica-comfort-keratin-yag.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)