Ogx Coconut Miracle Oil Şampuan

Herkese yeniden merhaba, bloguma hoşgeldiniz. Bugün Ogx markasının Coconut Miracle Oil yıpranma karşıtı şampuanını mercek altına alacağız. Daha önce bu markaya ait farklı bir şampuan kullanıp memnun kalmıştım. Yine blogumda incelemiş olduğum o şampuanın linkini yazımın en sonuna eklerim. Bildiğiniz gibi Ogx şampuanları sülfat içermiyor. Bir dolu şampuan çeşiti mevcut. Şampuanların her serisi için saç kremleride mevcut.

Ogx şampuan kullananlar

385 ml ve tombik kısa boylu ambalaja sahip. Kokusu isminden anlaşılacağı üzere hindistan cevizi yağı kokuyor. İlk şampuanlamayı yaparken az köpürsede ikinci defada baya iyi köpük yapıyor. Tuzsuz bir şampuan olmasına rağmen köpürmesi tatmin edici. Bu da içinde tuz olmasa da farklı kimyasalların olduğu anlamına geliyor. 

Benim saçlarım genetik olarak sert yapıda. Yıllardır saçlarımı boyadığım için zaten sert olan saçlarım daha da sertleşti. Açık renk saç kullandığım için koparak dökülmelerim çok fazla oluyor. Bu sebeple saçlarımı yumuşatan ve besleyen şampuanları bağrıma basasım geliyor. Tabi bunu yaparken saç derimde kaşıntı, çabuk kirlenme gibi sorunlara sebep olmamalı. Çok şey istiyorum galiba.🤗

Bu şampuan hindistan cevizi yağı içeriyor.(Bu yağın etkisiyle saçlarım yumuşar diye düşündüm) Sülfat bulundurmuyor. Yıpranma karşıtı özellik vaat ediyor. Saçları yumuşattığı ve besleme özelliğide vaatleri arasında. 

 Ogx şampuan yorumları

Büyük hevesle aldığım bu şampuan benim için hayal kırıklığı oldu. Yıpranma karşıtı bir şampuan saçları neden kurutur ki? Benim saçlarım zaten kuruydu. Kullanınca saçlarım kaskatı kesildi. Bu şekilde banyodan çıkmam mümkün değil. Asla taranmaz bir hale koydu. Yoğun yumuşaklık etkisi veren saç maskesiyle durumu düzelttim. Banyodan çıkınca saç bakım yağı uyguladım. Neyse idare etti o gün beni. Ama ertesi güne saçlarım yine kupkuru oldu. Tararken kırılmalar arttı. Ayrıca saçlarımı deli gibi kabarttı. Zaten kabarıktı saçlarım! Bir kez daha anladım ki şampuan saç bakımında kilit nokta. Şampuan saçımı sert yapmışsa üstüne ne sürersem süreyim ertesi güne şampuanın yarattığı sorun devam ediyor. 

Ogx coconut miracle oil şampuan kullananlar

Yıpranma karşıtı bir şampuan ve benim saçlarımı daha çok yıprattı. Kullanmayı kesmek zorunda kaldım. Acaba bende mi sorun diye düşünüp eşimin denemesini istedim. Eşim yağlı saç tipine sahip. Akşam yıkasın sabahına yağlanır saçları. Saçlarının çok sert olduğunu fakat yağlanmasının geciktiğini belirtti. Saçım kazık gibi oldu şekil vermekte zorlanıyorum deyip o da kullanmayı kesti. 

İndirimli olarak 45 tl. civarında bir fiyata aldım. Ve şampuan elimde kaldı. Saçlarınız benimki gibi kuru ve sert yapıdaysa tavsiye etmiyorum. Şampuan benim saç derimi dahi kuruttu. Normalde ikinci gün yağlanmaya başlayan saç diplerimde yağdan eser yoktu. Fakat saçım yağlanmasın diye saçlarımı bu denli kurutan, sert yapan ve onları inciten bir şampuanı kullanmak istemem. Umarım bu şampuan hakkındaki meraklarınızı giderebilmişimdir. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek dileğiyle kucak dolusu sevgiler. ^^ ^^

Daha önce kullanmış olduğum Ogx şampuana tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Ogx Brazilian Keratin Şampuan

YORUMLAR

BLOGGER: 1
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Ogx Coconut Miracle Oil Şampuan
Ogx Coconut Miracle Oil Şampuan
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgzBLtVyiyRZng8ZBpL9Kj5uvfb2rGHuFXuKcV02B5GSJsstAZYzHYalmyJYoK2DPMGTtK5ZLZxPaAQHoUgGNsgsJvPIU7-7pyZpI9e56BckJwbSSeU7eRAtB4kLOmspfb-fgaMALuSQ8QN/w400-h266/IMG_9728-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgzBLtVyiyRZng8ZBpL9Kj5uvfb2rGHuFXuKcV02B5GSJsstAZYzHYalmyJYoK2DPMGTtK5ZLZxPaAQHoUgGNsgsJvPIU7-7pyZpI9e56BckJwbSSeU7eRAtB4kLOmspfb-fgaMALuSQ8QN/s72-w400-c-h266/IMG_9728-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/05/ogx-coconut-miracle-oil-sampuan.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/05/ogx-coconut-miracle-oil-sampuan.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)