Elseve Dream Long Mükemmel Düz Pürüzsüzleştirici Saç Serumu

Herkese yeniden merhaba, bloguma hoşgeldiniz. Loreal markasının kısa bir süre önce piyasaya sürdüğü Elseve Dream Long Mükemmel düz ve pürüzsüzleştirici serumunu mercek altına alacağız bugün. Mucizevi saç bakım serumunu artık kullanmayan kalmamıştır eminim. Ben kaç şişe bitirdim sayamadım. O kadar memnunum. Onun etkilerini çok sevdiğim için bunu da mutlaka denemeliyim dedim.  

Elseve dream long serum kullananlar

Ambalaj tasarımı mucizevi serumla birebir aynı. 100 ml ve pompalı. Kokusu güzel.  Serumun rengi renksiz, şeffaf görünümde. Bitkisel kaynaklı keratin ve kakao yağı ile zenginleştirilmiş. Neler vaat ediyor?

Saçtaki elektriklenmeyi kontrol altına alır.

230 derece ısıya karşı koruma sağlar.

Yağlı his bırakmaz.

Serum nemli saça düzleştirme öncesi uygulanarak, ısı koruması ve düzleşince daha uzun saç görünümüde vaat ediyor. 

Kuru saçlara ise son bitiş olarak uygulanıp, elektriklenmeyi önlemekte yine kullanım önerilerinde yer alıyor. 

Elseve dream long serum yorumları

Ben serumu hem kuru hem ıslak saçlarımda denedim. Yapısının farklı olması sebebiyle daha ilk kullanımda garipsediğim bir ürün oldu. Alışık olduğumuz tarzda saç bakım yağları veya serumları gibi değil. Yağ değilde sanki saçlarınıza jel gibi birşey sürdüğünüzü düşünün. Sürerken yapış yapış bir hissi var. Bu nasıl saç serumu yaa deyip ellerimi hemen yıkama ihtiyacı duydum. Neyseki bu yapış yapış his saçlarımda kalıcı bir durum değil. Saç, serumu emince bu durumda ortadan kayboldu. Saçlarıma yumuşaklık sağlamadı. Nem vermedi. Sürsemde aynı sürmesemde aynı saçım. Yapış yapış hisside cabası.

Elseve mükemmel düz serum kullananlar

Düzleştirme öncesi ıslak saçlarıma uyguladım ve düzleştirme işlemi yaptım. Saçların kolay düzleşmesini sağlıyor ve parlaklık sağlıyor. Bu ürünün bunun dışında başka etkisi yok. Ben saçlarımı her zaman düzleştirmiyorum. Bu sebeple benim için işlevsel bir ürün değil asla. Saçlarım doğal halindeyken yumuşaklık sağlasın ve saçlarımı sakinleştirsin isterim saç bakım serumundan. Ürünün yumuşatıcı veya onarıcı etki gibi bir vaadi yok zaten.Deliler gibi reklamı yapılan bu saç serumu maalesef bana hitap eden bir saç bakım serumu değil. Sizinde beklentileriniz benimle aynıysa tavsiye etmem. İndirimli olarak Watsons mağazasından 22 tl civarında bir fiyata almıştım. Tekrar tercih edebileceğim bir ürün değil. Elseve Mucizevi bakım yağına bıkmadan usanmadan devam diyorum.😊

Umarım sorularınıza cevap olabilmişimdir. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek dileğiyle şimdilik hoşça kalın.^^ ^^


YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Elseve Dream Long Mükemmel Düz Pürüzsüzleştirici Saç Serumu
Elseve Dream Long Mükemmel Düz Pürüzsüzleştirici Saç Serumu
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiAGSFAXGuums6egEmc4PLwj_9hC8o_f3fGLOm1pACngJl2aBSje9wru0_NJ6yv5fni948vgk8qjPdKzvFRUONIeD03AlYR9vgLPC1nRC8UIAXE4TBA6PEd4znL3DdqYWlgpYm5pqtGQri0/w400-h266/IMG_8950-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiAGSFAXGuums6egEmc4PLwj_9hC8o_f3fGLOm1pACngJl2aBSje9wru0_NJ6yv5fni948vgk8qjPdKzvFRUONIeD03AlYR9vgLPC1nRC8UIAXE4TBA6PEd4znL3DdqYWlgpYm5pqtGQri0/s72-w400-c-h266/IMG_8950-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/05/elseve-dream-long-sac-serumu.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/05/elseve-dream-long-sac-serumu.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)