Koleston 12.1 Kullananlar

Herkese yeniden merhaba, bloguma hoşgeldiniz. Geçtiğimiz aylarda saçlarımı koleston 12. 11 ile boyadığımı anlatmıştım. Hatta en çok okunan yazılarım arasına girmiş. Okumayanlar okumak isterse buradan ulaşabilir. Bu sefer koleston 12.1 ile dip boyası yaptım.  Saçlarımı acil boyamam gerekti ve koleston 12.11 öyle her yerde satılmıyor. Sadece online olarak ulaşabiliyorum. 
Ben saçlarıma oryel veya açıcı kullanmadan boyama işlemi yapıyorum.  Koleston 12.1 ile dip boyası nasıl sonuç verdi? Merak edenleri yazımın devamına bekliyorum. 

Koleston saç boyası kullananlar
Daha önce oryel ile saçlarımın yanması sebebiyle ve boyaya göre kat kat zararlı olması sebebiyle kullanmak istemiyorum. Zaten istediğim ton asla platin gibi çok açık sarılar değil. Küllü kumralları seviyorum. Tabi ilk boyamada istediğim sonucu alamıyorum. Biraz kızıllık kalıyor diplerde ancak 2. Boyamada sonuç çok güzel oluyor. Daha önce farklı boya markaları denesemde en güzel renk açma ve küllülük etkisini kolestonda yakaladım. Koleston boya kutusunun içeriğine kısaca göz atalım.


1.  Krem saç boyası
2. Oksidan suyu
3. Boya sonrası saç bakım maskesi(2 adet eklenmiş, 30. Günden yeniden kullanım için)
4. 15. Gün renk aktifleştirici krem(Deneyip faydasını göremedim) 

Paket içeriğinde yer alan gramajları da görebilmeniz için görsel eklemek istedim.

Koleston saç boyası yorumları
Boyanın oldukça yoğun bir kıvamı var. Sürerken büyük kolaylık sağlıyor bana. Su gibi olan boyalar gibi damlama yapmadı. Çok hızlı bir şekilde dip boyası yapıyorum Koleston markasıyla. Eldivenleri çok güzel. Saçımda kaygan bir etki yapıp boya sürümünü daha da kolaylaştırıyor. Tek sevmediğim sorun yoğun amonyak kokusuna sahip. Dar ve kapalı bir alanda asla boyama yapılmamalı. 

Koleston sarı dip boyası
Renk tablosuna asla inanmasamda sizler görün diye eklemek istedim.😊 Benim doğal saç rengim koyu kumral. Sanırım 6 numaraya tekabül ediyor. Zor açılan bir saç rengim yok. Açıcı kullanmadan saç açmak istiyorsanız bu durumu göz önünde bulundurmanızı belirtmem gerekir. Simsiyah bir saçı doğal renkte, boyasız ise ancak 1 ton açabilirsiniz. Koyu renk boya varsa zaten hiç değişiklik yaratmaz. Boya boyayı açmıyor. 




Aslında benim saç rengim böyle göründüğü gibi bile koyu değil. Ama açık rengin yanında sanki daha bir koyu görünüyor. Dip boyama öncesi saçlarımın perişanlığı bu şekilde. Boya aktıkça diplerde turunculaşmalar çoğalıyor. Koleston 12.1 ekstra küllü sarı ile saçımın diplerini ve turunculaşmaların yoğun olduğu tepe kısmını boyayarak 50 dakika bekledim. 



Yeni çıkmış olan ana saçlarımda bir miktar turunculuk kalıyor tabiki. Ama yıkadıkça açılıyor oralarda. Daha önceden boyanmış kısımlarda ise etki çok daha güzel. Yoğun küllü bir görünüm sağladı. 
Ben Koleston 12.1 ile dip boyası sonucundan memnun kaldım. Siz oryelle tertemiz açılmış saça uygularsanız tahminim griye dönük, soğuk bir sarı elde edersiniz. Çünkü saçımın çok açık olan bazı kısımlarına boya değince grileşme olmuş. 
Umarım faydalı olabilmişimdir. Farklı bir ürün inceleme yazısında yeniden görüşmek üzere hoşçakalın. 

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Koleston 12.1 Kullananlar
Koleston 12.1 Kullananlar
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj8zfyLnVXUud-fBd2jZI_IusfsOPUDORHG1f4aOwGi-f6KsSs7evsGDgdok9xw-ULfYb6uhMSgLgUhkb3d5dkLYL0tkgtfA5m4Jkde3oh1aw_uH7guSSj_gHJMkbvddfYt_0g6zUg2xf__/w400-h266/IMG_0041-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj8zfyLnVXUud-fBd2jZI_IusfsOPUDORHG1f4aOwGi-f6KsSs7evsGDgdok9xw-ULfYb6uhMSgLgUhkb3d5dkLYL0tkgtfA5m4Jkde3oh1aw_uH7guSSj_gHJMkbvddfYt_0g6zUg2xf__/s72-w400-c-h266/IMG_0041-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/05/koleston-121-kullananlar.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/05/koleston-121-kullananlar.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)