LİQUİD KERATİN SAÇ BOTOKSU-Yanmış Ve Yıpranmış Saç Bakımı

Herkese yeniden merhaba bloguma hoşgeldiniz. Daha önceki blog yazılarımda sizlere saçlarımın sık boyamadan dolayı çok yıpranmış olduğundan bahsetmiştim. Hatta uç kısımları yıpranmadan daha kötü bir hal aldı. Banyo sonrası ıslakken sünme yapıyor ve hamurlaşıyor. Yani yanmış durumda. Tararken öyle korkuyordum ki kopmasından, çünkü tarak aşağıya doğru inince takılıp kalıyor. Ne kadar tararsam tarayayım düğüm düğüm kalıyor. Uyguladığım bakım ürünleri sadece o anı kurtarıyor. Kalıcı bir düzelme sağlamıyor. Kestirmeden düzelme olmayacak derken Liquid keratinle tanıştım. 

Liquid keratin kullananlar

LİQUID KERATİN ile yanmış ve kopma sorunu olan saçlara keratin yüklemesi yapılıyor. Diger ismiyle saç botoksu yapılıyor. Ancak bu kuaförlerde yapılan keratin yüklemesi adı altında brezilya fönü,kalıcı düzleştirme işlemleriyle aynı kefeye konulamayacak bir marka. Ben daha önce saçlarıma brezilya fönü yaptırdım. Dumanlı, göz yaklamalı ve ısı işlemli bir süreç. Ve saçlara form aldehit isimli kimyasal yükleniyor. İlk başta saçlar parlak, düz ve bakımlı gibi görünsede bir süre sonra saçlar eski haline geri dönüyor. Liquid Keratin içerisinde kimyasal barındırmıyor. Saf ve organik sertifikasına sahip. O kadar doğal ki hamileler ve emzirenler dahi güvenle kullanabiliyor. Markanın farklı saç sorunlarına yönelik setleri mevcut. Ben saçlarımdaki yanıkları tedavi etmek amacıyla, ful keratin yükleme botox seti olan kutuyu tercih ettim. Şimdi sizlere kullanım deneyimlerimi ve kutu içeriğini detaylıca anlatmak istiyorum. Biraz uzun bir yazı olacak umarım sıkılmazsınız. 

Yanmış saç için bakım ürünleri 

Setin içerisinde şampuan, keratin serumlar(bu sette 6 adet), maske ve bakım kremi mevcut. 

1.Şampuan;  İçerisinde zararlı tek bir içerik göremedim. Keratin serumu(saf keratin) yüklemeden önce saçı tüm kalıntılardan arındırarak keratinin saçlara daha iyi işlemesine yardımcı oluyor. Ve şampuan sonrası herhangi bir saç kremi, maske uygulanmaması gerekiyor.

Liquid keratin şampuan kullananlar

Ben şampuan sonrası krem veya maske uygulamadan asla çıkamıyorum. Bu aşama beni çok korkutuyordu. 2 kez şampuanladığım saçlarım baya sertleşti. Temiz içeriği sebebiyle çok fazla köpürmeyen bir şampuan. Kokusunu sevdim.  Durum çok korktuğum gibi olmadı. Bu süreçte kullanılan tarak çok önemli. Mutlaka düğüm açıcı saçı çekiştirmeyen bir tarak tercih edilmeli. Ben saçlarımı tutamlara ayırıp kolayca tarayabildim. Ve saçlarımı sağa sola savurmadan düz bir şekilde kuruttum. 


Hiç kalıntı bırakmadığımız saçlara artık saf keratini yükleme işlemi yapıyoruz. 

2. Keratin Serum(Saf Keratin); Bu serumları saç dipleri hariç saç boyaması yapar gibi sürüyoruz.

Benim saçlarım kısa değil ve gür. Bana bir uygulamada 2 şişe saf keratin ancak yetti. Kısa ve seyrek saçlara 1 adet yeterli gelecektir. Serumun kapağını açınca güzel tropikal bir koku aldım. Ancak uygulama yaparken saf keratinin kokusu da ortaya çıkmaya başladı. Bu koku pek güzel değil. İlk önce ellerimle uygulamaya çalışsamda zorlandım ve fırçayla devam ettim. Çünkü yapış yapış bir hissi var. Sanki saçlarıma şekerli su veya kola sürmüşüm gibi bir his. Beni zorlayan tek aşama bu kısımdı. Sebebi ise keratini saçlarda 6 saat bekletmek gerekiyor. Isı uygulamadan kendi halinde kurutulması tavsiye ediliyor. Çünkü keratin proteindir ve yüksek ısı proteinlerin yapısında bozulmaya sebep olur. Ancak aceleniz varsa düşük ısıda ara ara fön tutularak kurutulabileceği belirtilmiş. Ben işi kuralına göre yapmak istediğim için 1 gece bu şekilde uyudum. Saçlarım katur kutur oldu. Aman Allahım neler oldu saçlarıma dedim.😊

Liquid keratin nasıl kullanılır

Yaklaşık 12 saat kadar beklettiğim saçlarımı sadece suyla duruladım. Bu süreçte şampuan uygulaması kesinlikle yapılmıyor. Durulama sonrası saçlarım hala çok sertti. Ama bu durum çok normal keratin saça işleyince saçı sertleştirir. Zaten yanmış saçın ihtiyacı olan şeyde bu. Yanmış saç yumuşadıkça esneyip kopuyor. Ve artık gelelim bu sert saçları artık yumuşatma işlemine. Duruladığım saçlarımı yumuşak bir havluya sardım ve fazla suyunu emmesini bekledim. Havlunun yumuşak olması çok önemli bu aşamada. Pamuklu bir tişört ile de bu işlemi yapabilirsiniz. 

3. Maske; Saf keratini duruladıktan sonra, havluya sarılarak aşırı ıslaklığı alınmış saça diplere çok yaklaşmadan uyguluyoruz.

Maske sertleşmiş saçı anında yumuşatıyor. Bu aşamayı iple çekiyordum. Maskenin kokusu çok güzel ve baya yoğun kıvamı var. Karamelize gold arası bir renge sahip. Şampuan, keratin serum ve maske genel olarak bu tonda renge sahip. Maskeyi saçlarımda talimatta belirtildiği gibi 15 dakika bekletip  durulama yaptım. 


Durulama esnasında o sert saçlarımdan eser kalmamıştı. Saçlarım ellerimin arasından kayıp gitti. Bir oh çektim gerçekten bu aşamada. Durulama yaparken saç uçlarımdaki esnemeyi kontrol ettim hala var mı diye. Hatta tekrar tekrar kontrol ettim diyebilirim. Çünkü sonuca inanamadım esneme yok olmuştu. Hemen hızlı karar vermek istemedim bu onarılma etkisine çünkü merak ettiğim şey, bu ürünleri kullanmadığım günde normal banyo rutinimi yaparken durum nasıl olacaktı. Maske aşamasından sonra minicik bir işlem daha var. 

4. Saç Kremi; Maskeden sonra saçların ıslaklığını alıyoruz ve durulanmayan saç kremini uyguluyoruz. Zaten yumuşak olan saçlarım iyice yumuşadı ve tarak saçlarımdan akıp gitti. 

Liquid keratin yanmış yıpranmış saç bakımı

Bu saç kreminin saçlarımdaki etkisini çok sevdim. Ağırlaştırmadan yumuşacık yapıyor. Günlük olarak kullanıma uygun. Her banyo sonrası kullanıyorum. Üstelik gramajı büyük ve uzun süre gidecek bir krem. Kokusu güzel. Sanırım elimdeki durulanmayan saç bakım kremlerinin pabucunu dama attırdı. 

Saçlarıma keratin yükleme aşaması bu şekilde oldu. Aşırı yıpranmış saçlarda 3 gün arayla bu işlemin tekrarlanması öneriliyor. Ben 5 gün ara vererek 2. seansı uyguladım. Saçlarımdaki esneme tamamen yok oldu. Uzun zamandır saçlarımı bu kadar sağlıklı hissetmemiştim. Sık boyama işlemi sebebiyle uçları incecik kalan ve kopmaya meyilli ve sünen saç tellerim kalınlaştı. Bu etkiyi asla beklemiyordum. Saçlarım inceldi ve sünüyor kestirmek tek çözüm diye düşünüyordum. Etkisinin kalıcı olduğuna inanıyorum. Çünkü bu seti uygulamayıp normal kendi banyo ürünlerimi kullandığımda da saçlarımda esneme olmadı. Ürünün havuzda, denizde dahi aylarca saçlardan çıkmadığı zaten belirtilmiş. 




Saçlarımın LİQUID KERATİN yüklemeden önceki halini yukarıdaki görsellerden görebilirsiniz. Çıtır çıtır kırılan, taranmayan donuk bir görüntüsü var. Ve bu ısı ile şekillendirilmiş hali. 



Keratin yükleme sonrası günün farklı saatlerinde yani farklı ışık altında çekilen görüntü bu şekilde. Sizlere saçlarımdaki esnemenin nasıl yok olduğunu keşke gösterebilseydim. 

Son olarak keratin yükleme sonrası flaşlı çekim.

Eğer saçlarınız açıcı, saç boyası, ısı işlemleri vs. Sebeplerden dolayı yandıysa ve kestirmek istemiyorsanız benim kullandığım bu seti mutlaka deneyin. İnce telli ve yıpranmış saçlarada gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Saç tellerinde kalınlaşma isteyenler sizde LIQUID KERATIN ile saçlarınıza botoks yapın.😊 Daha bir çok farklı seti bulunan bu markayı buradan adresine tıklayarak inceleyebilirsiniz. 

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek dileğiyle şimdilik hoşça kalın.^^ ^^

YORUMLAR

BLOGGER: 5
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: LİQUİD KERATİN SAÇ BOTOKSU-Yanmış Ve Yıpranmış Saç Bakımı
LİQUİD KERATİN SAÇ BOTOKSU-Yanmış Ve Yıpranmış Saç Bakımı
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgWwIrfoUBEytuQmXwcizuNQz5-seQIiFXY4w22Qhisz5QuXFV6m2-yumCxzbNw13dYpqNCytIaWeZdzX0R1O6ngpQB1XxMUyQLsrjdfCqvC8fr40p37kCj9R245oNxhdGCxWMf67y9Ry6I/w400-h266/IMG_9672-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgWwIrfoUBEytuQmXwcizuNQz5-seQIiFXY4w22Qhisz5QuXFV6m2-yumCxzbNw13dYpqNCytIaWeZdzX0R1O6ngpQB1XxMUyQLsrjdfCqvC8fr40p37kCj9R245oNxhdGCxWMf67y9Ry6I/s72-w400-c-h266/IMG_9672-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/05/liquid-keratin-sac-botoksu-yanms-ve.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/05/liquid-keratin-sac-botoksu-yanms-ve.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)