Fa Pink Passion Deodorant

Herkese yeniden merhaba, bloguma hoşgeldiniz. Kullanıp bitirmiş olduğum ve artık gönül rahatlığıyla yorumlayabileceğim Fa Pink Passion deodorant'ı mercek altına alalım bugün. Alüminyum içermemesi sebebiyle ve fiyatının biraz daha uygun olması sebebiyle şans vermek istedim bu deodoranta. Normalde yaz sıcaklarında alüminyum içermeyen deodorantlardan yeterli verimi alamıyordum. Acaba bu üründen memnun kaldım mı? Hadi yazımın devamına buyrun.

  Fa deodorant kullananlar
Normalde Nivea veya dove markasının deodorantlarını çok severek kullanıyorum. Spor bile yapıyorsam onlarla ter kokusundan eser olmuyor. Fa pink passion deodorantı alırken korumaz endişesi yaşadım. Daha önce denediğim Alüminyum içermeyen deodorantlarda koltuk altımda ter kokusu olmasada garip bir koku alıyordum çünkü. 
Pembe, şirin ve standart deodorant ambalajına sahip. Uygularken ortalığı tozu dumana katmıyor. Nefesimi daraltmadı. Kokusu hafif ve güzel.  İçeriğinde alkol barındırıyor. Koltuk altı tüyü traşı sonrasında uygularsam biraz kaşıntı oluşturuyor. Ama bu sorunu ben genel olarak bütün deodorantlarda yaşıyorum. Traşın ertesi gününe geçen bir durum olduğu için pek sorun yapmıyorum. 

Fa pink passion deodorant kullananlar
Günlük olarak yani fazla efor sarfetmediğim günlerde koruması güzel. 48 saat olduğuna inanmasamda sabahtan akşama kadar ter kokusu oluşmuyor. Ama hareketli geçen günlerde veya spor yapıyorsam koruma gücü bir tık yetersiz kaldı. Nivea veya dove markasında aldığım o güçlü koruma etkisi maalesef yok. Bu sebeple ortalama bir performansa sahip olduğunu düşünüyorum. Ama alüminyum içermeyen deodorant denemelerim arasında en güzel etkiyi bu üründen aldım. 

Deodorant önerisi
Market alışverişim sırasında indirimli olarak görüp 11 tl civarında bir fiyata aldım. Yeniden böyle bir indirim yakalarsam tabiki tercih ederim. Bu markanın stick şeklinde deodorantlarıda mevcuttu. Fakat başarılı olduklarını düşünmüyorum. Stick olarak Nivea'nın stick deodorantları üzerine asla tanımıyorum.(kıyafetlerde leke bırakmayan çeşidi)
Fa pink passion deodorant'ı beyaz kıyafetimle denedim. Sarı leke oluşumuna sebep olan deodorant benim için direk çöptür. 
Böyle bir soruna sebep olmadı neyseki. Uygun fiyatlı, günlük kullanıma yeterli(spor yapılmayan günler) bir deodorant arayışındaysanız şans verebilirsiniz. 
Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek dileğiyle şimdilik hoşçakalın.😊




 

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Fa Pink Passion Deodorant
Fa Pink Passion Deodorant
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg8rWYFQ-Rcz6SSe-SOJJgeqxIV9KZiNFpE3iQHiZRlG31DwjuN5dutIjjKl2OgKIoob7RPTKsKNuMb1HNJtyTbRuN2CbXpyORL9tNOwnmRTH6VAvolFdQ__PNHikP52vbTgCtb-6bM0D1h/w400-h266/IMG_9960-01-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg8rWYFQ-Rcz6SSe-SOJJgeqxIV9KZiNFpE3iQHiZRlG31DwjuN5dutIjjKl2OgKIoob7RPTKsKNuMb1HNJtyTbRuN2CbXpyORL9tNOwnmRTH6VAvolFdQ__PNHikP52vbTgCtb-6bM0D1h/s72-w400-c-h266/IMG_9960-01-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/06/fa-pink-passion-deodorant.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/06/fa-pink-passion-deodorant.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)