Nivea Pürüzsüzleştirici Pirinç Peeling

Herkese yeniden selamlar, Nivea markasının pirinçli peelingini bugün mercek altına alacağız. Cilt bakımında peeling benim için önemli bir yere sahip. Yapmadığım hafta cildimi temiz ve arınmış hissetmiyorum. Ayrıca peeling konusunda çok seçiciyim. Yağsı bir yapı içerisinde tanecikler içeren peelinglerden hoşlanmıyorum. Favori peelingim Nip Fab markasının glikolik asitli peelingi ama onu çok sık kullanamıyorum. Hem etkisi kuvvetli hem asit içerdiği için yaz aylarında kullanmaya korkuyorum. Nivea pirinçli peeling haftada 4 defaya kadar kullanabiliyor. Etkilerini merak ediyorsanız hadi yazımın devamına buyrun. 

Nivea pürüzsüzleştirici pirinç peelingi kullananlar

Ürünün 2 çeşiti vardı. Diğeri yeşil ambalajlı ve arındırıcı etkili. Ben mavi ambalajlı, pürüzsüzleştirici etkili olanı denemek istedim. Ayrıca ürünlerin peeling yoğunluklarıda farklı. Ambalajın ön yüzünün en alt kısmında yoğunluk belirteci var. Bendekinin yoğunluğu 2 noktalı. Diğerinin yoğunluğu 3 noktalıydı diye hatırlıyorum.

75 ml ve tüp ambalaja sahip. İçerisinde organik pirinç tanecikleri ve yaban mersini bulunduruyormuş. 

Nivea pirinçli peeling kullananlar

Hafif kokulu ve şeffaf renkli yüz temizleme jeli içerisinde, minik minik pirinç tanecikleri mevcut. Peeling parçacıkları küçük ve sert yapıda olmadığı için yüzü tahriş etmiyor, çizmiyor. Bana peeling yoğunluğu bir tık az geldi. Yeşil olanı tercih etseydim keşke dedim ilk denediğimde. Özellikle yaz aylarında t bölgem yağlanmaya ve pütürlenmeye meyilli olduğu için,daha kuvvetli ama cildimi yormayan peeling yoğunluğuna sahip peelingleri daha çok seviyorum. Bu arada bu peeling normal ciltler için üretilmiş eğer yağlı bir cildiniz varsa yetersiz kalabilir.

Nivea pirinçli peeling yorumları

Gelelim sevdiğim özelliklerine, tahriş etmeden ve nazikçe temizlemesini sevdim. Yoğun yoğun peeling etkisi alamasamda bana kış aylarında yeterli geleceğini düşünüyorum. Uyguladıktan sonra cildimin canlandığını ve sanki kendiliğinden, içten gelen bir ışıltı kazanmış gibi parladığını fark ettim. Kurutma yapmıyor ve yumuşacık bir his bırakıyor. 


Cildi yormadığı için 2 günde bir kullanım imkanı sağlamasını sevdim. Hatta bazen hergün kullandığım oldu. Yine bir hassasiyet yaratmıyor. Peeling yoğunluğu daha yoğun olan,yeşil ambalajlı arındırıcı olan çeşidini de bu bittiğinde denemek istiyorum. Ancak benim favori peelingim yine Nip Fab yazımın başında belirttiğim gibi.😊 Cildiniz çok hassas değilse onu da mutlaka deneyin. 

Umarım sorularınıza cevap olabilmişimdir. Başka bir ürün inceleme yazımda görüşmek dileğiyle şimdilik hoşça kalın ^^ ^^

YORUMLAR

BLOGGER: 1
Loading...
Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Nivea Pürüzsüzleştirici Pirinç Peeling
Nivea Pürüzsüzleştirici Pirinç Peeling
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjFhqEcfwE76bCyJNidy0mGZ6P3hsaV7BE71-jri3T5bgAkg9cBZp1pRBbMvGCAqdNuteL6vUc7ZbPZ0y4TkISfoFMU5oEKzcEUzSJjQoQ2zteFWLO0jgS3fF8jIOWlwgyu0JjiOTrJlvHG/w400-h266/IMG_9895-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjFhqEcfwE76bCyJNidy0mGZ6P3hsaV7BE71-jri3T5bgAkg9cBZp1pRBbMvGCAqdNuteL6vUc7ZbPZ0y4TkISfoFMU5oEKzcEUzSJjQoQ2zteFWLO0jgS3fF8jIOWlwgyu0JjiOTrJlvHG/s72-w400-c-h266/IMG_9895-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/06/nivea-puruzsuzlestirici-pirinc-peeling.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/06/nivea-puruzsuzlestirici-pirinc-peeling.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)