Live Clean Keratin Oil-Besleyici Ve Kırılma Karşıtı Şampuan

Herkese yeniden merhaba, bloguma hoşgeldiniz. Bugün sizleri Live Clean markasının Keratin Oil şampuanıyla buluşturacağım. 
Sevip sevmeme konusunda çok kararsız kaldığım bir şampuan. Sanırım ben temiz içerikli şampuanlarla anlaşamıyorum. Kullanıyorum ama araya mutlaka saçıma iyi gelen bir market şampuanı sıkıştırıyorum. Saçlarım sık boyama işlemleri sonrası yıpranmış ve uçları banyo esnasında bir miktar esneme yapıyor. Bu sebeple ben keratin içeren ürünlere saç bakımımda sık sık yer veriyorum. Live Clean Keratin Oil şampuanıda temiz içerikli ve keratinli olması sebebiyle denemek istedim. Hadi incelemeye buyrun o halde😊

Live Clean Keratin Oil Şampuan Kullananlar
350 ml ve tatlı bir şişe ambalajı var. Şampuan çok parfüm parfüm olmayan güzel bir kokuya sahip. Banyo sonrası bu koku hiç hissedilmiyor. Şampuanın vaat ettiği şeylere biraz değinmek istiyorum. 
  • Sls/Sülfat içermez.
  • Petrol ve türevleri barındırmıyor.
  • Organik sertifikalı bitkiler içerir. 
  • Saf vegandır.
  • Dea, fosfat, paraben, phtlhalate içermez.
  • Saçları derinlemesine nemlendirir. Kırıkların giderilmesine yardımcı olur. 
  • Buriti ve keratin yağı içerir.
  • %97 bitkisel içeriklidir. 

Live Clean Şampuan Kullananlar
Normalde foşur foşur köpüren şampuanları çok severim. Temiz içerikli şampuanlar çok fazla köpürmez biliyorsunuz ki!
Ama bu şampuanda ben köpürmeme sorunu yaşamadım. Market şampuanları gibi deli gibi köpürmüyor evet. Ama hiç köpürmüyor diyemem. 1. Yıkama esnasında az olsada 2. Yıkamayı yaparken tatmin edici oluyor. 
Temizlik hissini gayet güzel veriyor. Saçları ve saç derisini yağdan, kirden güzel arındırıyor. İçerisinde saç yumuşatacak zararlı kimyasallar olmamasından olsa gerek saç gırc gırc ediyor. Ben bu olaydan nefret ediyorum aslında. 

Live Clean Şampuan yorumları

Saçlarım işlem görmüş olduğu için yoğun yağ içerikli bir şampuan veya saç bakım kremi, maskesi kullandığımda uçları kendini iyice salıyor. Yani esmeye başlıyor. Sarı saç sevdalıları beni çok iyi anlayacaktır. 
Bu şampuan o olayı tamamen kesiyor. Yıkama esnasında keratin saça işliyor ve esneme olayı bitiyor. Bu özelliğini çok sevdim. Ancak şampuan benim saçlarımda çok fazla kuruluk yaptı. Saçlarım zaten sert benim. Şampuanda sert yaparsa iyice yoldan çıkıyor. Üzerine banyoda bolca saç maskesi ve saç bakım yağları sürerek yumuşaklık etkisi sağlamaya çalışıyorum.
Saçlarımı kuruttuğu gibi saç derimi de çok fazla kuruttu. Normalde çok yağlı bir saç tipine sahip değilim. Live Clean Keratin Oil şampuanla saçlarımı yıkadığımın ertesi gününde saç derimde kuruluk ve kaşıntı sorunları oluşuyor.



Bu şampuanla ıslakken taramaktan korktuğum saçlarımı korkusuzca taramaya(esneme yok olduğu için) başladım. Ama kuruyken sertleşme,kuruluk ve dolaşma olduğu için saç bakım yağı veya spreyi sıkmadan asla taramıyorum. Ben saçlarıma güç verdiğini hissettim. Fakat sürekli olarak değil araya farklı şampuanlar koyarak kullanıyorum.(Saçlarıma nem veren ve yumuşaklık sağlayan) Hem sevdim hem sevmedim derken bunu anlatmak istedim. Keşke saçlarıma güç katarken nem ve yumuşaklıkta sağlayasaydı.
Sanırım temiz içerikli bir şampuanda bu pek mümkün olmuyor. 

Live Clean Keratin Oil şampuanı Watsons mağazalarından temin edebilirsiniz. İndirimli olarak 45 tl fiyatı. İndirimsiz almanızı tavsiye etmem. 
Umarım sorularınıza cevap olabilmişimdir. Başka bir ürün inceleme yazısında görüşmek dileğiyle kucak dolusu sevgiler.




YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Live Clean Keratin Oil-Besleyici Ve Kırılma Karşıtı Şampuan
Live Clean Keratin Oil-Besleyici Ve Kırılma Karşıtı Şampuan
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEic8ioY_qRLRFwBoWhHM9O7Nkd9T12aQTqhm-9opaHUJwkYCIJojcS9raLu8bfSb_R2VUERN0P20hlzGWCXzpie_QE0gvMxwJ5pq5ILp_WAz42QTM-k77RGjoWh2hB8jSih57CI1VItl2dh/w400-h266/IMG_9733-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEic8ioY_qRLRFwBoWhHM9O7Nkd9T12aQTqhm-9opaHUJwkYCIJojcS9raLu8bfSb_R2VUERN0P20hlzGWCXzpie_QE0gvMxwJ5pq5ILp_WAz42QTM-k77RGjoWh2hB8jSih57CI1VItl2dh/s72-w400-c-h266/IMG_9733-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/06/live-clean-keratin-oil-besleyici-ve.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/06/live-clean-keratin-oil-besleyici-ve.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)