Pantene Hindistan Cevizi Özlü Saç Bakım Yağı

Herkese yeniden merhaba, Migros turu yaparken pantene markasının yeni saç bakım ürünleri ve şampuan serileri çıkardığını gördüm. Argan yağ terapisi ve onarıcı ve koruyucu bakım saç bakım yağlarını yıllardır kullanıyorum ve etkilerini çok beğeniyorum. Bu bakım yağlarına ek olarak hindistan cevizi yağlı saç bakım yağı da üretmiş. Hemen denemek istedim ve 3 haftadır kullanıyorum. Artık yorumlama vakti gelmiştir. 

Pantene hindistan cevizi yağlı saç bakım yağı kullananlar

100 ml ve diğer bakım yağlarıyla birebir aynı olan, pompalı ambalaja sahip.  

Neler vaat ediyor, nasıl kullanılır?

"Saçı yumuşatan ve protein kaybını önleyen, derinlemesine nemlendiren günlük besleyici yağ,"

"Islak veya kuru saça uzunluğu boyunca az miktarda uygula"

Pantene hindistan cevizi özlü saç bakım yağı yorumları
Su gibi akışkan ya da aşırı yoğun kıvamlı olmayan bir dokuya sahip. Pantene'nin diğer bakım yağlarını denediyseniz aynen o kıvama sahip. Hindistan cevizi yağı kokusuyla birleşmiş hafif bir parfüm kokusuda mevcut. Ben kokusunu çok beğendim. Saç bakım yağlarını genellikle kuru saçlarıma uygulamayı seviyorum. Çünkü,saçlarım kurutma makinası sonrası aşırı sertleşip kabarıyor. Sık boyama işlemi sonrası yıpranmış durumda. Yani ben saç bakım yağları olmadan asla yapamıyorum.

Pantene saç bakım yağı kullananlar
Avuç içlerim arasında ısıtarak saçlarımın boy ve uçlarına uyguluyorum. Kurumuş ve sertleşmiş saçlarımı anında yumuşacık yaptı. Elektriklenmeyi başarılı  bir şekilde kontrol altına aldı. Emilimi hızlı ve yağlı bir görüntüye sebep olmadı. Saçlarımı harika bir şekilde nemlendirdi. Ve bunları yaparken saçların hacmini azaltmadığını fark ettim. Benim saçlarım çok kabarık, pürüzsüz bir görünüm yarattı saçlarımı daha bakımlı gösterdi. Ama kabarıklığı istediğim seviyede almadı. Sönük saçlara sahip olanlar gönül rahatlığıyla alıp, az miktarda uygulayarak güzel sonuç alabilirler. Pantene'nin Argan yağ terapisi saç bakım yağı saçlarımın kabarmasını çok daha iyi bir şekilde alıyor. Aşırı kabarık saçlarınız varsa ve sönsün istiyorsanız o daha iyi sonuç veriyor. 
 
Pantene hindistan cevizi özlü saç bakım yağı içeriği

İçerik bilgisi merak eden okuyucularım için görsel ekledim.  Pantene yine beni yanıltmadı ve harika bir saç bakım yağı üretmiş. Piyasada bulunan bir çok saç bakım yağına göre çok daha iyi etkiye sahip yağlar üretiyor. 

Ben alırken yeni çıkmış olduğu için süper bir indirime denk getiremedim. 27 tl civarında bir fiyata aldım. Trendyol'da çok daha uygun bir fiyata düştüğünü gördüm. Gratis ve Watsons indirim dönemlerinde mutlaka şans vermenizi tavsiye ederim. Umarım faydalı olabilmişimdir. Başka bir ürün inceleme yazımda görüşmek dileğiyle kucak dolusu sevgiler. ^^ ^^ 



YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: Pantene Hindistan Cevizi Özlü Saç Bakım Yağı
Pantene Hindistan Cevizi Özlü Saç Bakım Yağı
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhsk-kWdDnL4_XTv8pz7C1yyzGXQ6uZS9XsE-0wWrbhRf53bEnUtzTgYiQcaJbqugwCSGRlnHLG5Zq76UMw05rcK4Z5FQoC5MfVWNDpwBOT1MMJXpDXr02qiGt9zAFbQAUPGH2fG2DZsx0m/w377-h266/IMG_0077-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhsk-kWdDnL4_XTv8pz7C1yyzGXQ6uZS9XsE-0wWrbhRf53bEnUtzTgYiQcaJbqugwCSGRlnHLG5Zq76UMw05rcK4Z5FQoC5MfVWNDpwBOT1MMJXpDXr02qiGt9zAFbQAUPGH2fG2DZsx0m/s72-w377-c-h266/IMG_0077-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/06/pantene-hindistan-cevizi-ozlu-sac-bakm.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/06/pantene-hindistan-cevizi-ozlu-sac-bakm.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)