HBMIC YATIŞTIRICI YÜZ KREMİ

Herkese yeniden merhaba, bloguma hoşgeldiniz. Bugün sizleri Hbmıc yatıştıcı yüz kremiyle buluşturmak istiyorum. Bu ürünü Gratis mağazasından temin ettim. Aslında hakkında çok çok güzel yorumlar duyduğum göz çevresi kremini arıyordum ama bulamadım. Yüz kremi %70 indirimle 22 tl ye düşmüştü. Sanırım artık mağazalardan bu marka çekiliyor. Son zamanlarda hiçbir Gratis'te bu markaya ait ürün görmedim. Online sitesine baktığımda bu serinin yüz kremi ve yüz kremi hala mevcut. 
HBMIC yatıştırıcı yüz kremi yorumlarım için hadi yazımın devamına buyrun.

Hbmıc yatıştırıcı yüz kremi kullananlar
Hbmıc yatıştırıcı yüz kremi, içerisindeki yeşil çay ve nikotinamid ile cildi yatıştırmayı ve beslemeyi vaat ediyor. 50 ml ve kavanoz ambalaja sahip. Kremin kapağını açınca karşınıza koruyucu, seffaf bir kapak daha çıkıyor. Yoğun parfüm kokmayan ve hafif bir kokusu var. Cilt bakım ürünlerinde yoğun parfüm kokusu sevmediğim için bu özelliğini sevdim. 

Hbmıc yatıştırıcı serisi kullananlar
Kıvamı oldukça yoğun yapıda. Yağlı ciltler için uygun değil. Benim cildim kışın kuru,yaz aylarında karmaya dönüyor. Yaz aylarında daha hafif yapılı nemlendiriler kullanmayı tercih ediyorum. Üzerine güneş kremi uyguladığım için gayet yeterli geliyor. Hbmıc yüz kremini yazın karma ciltli olarak ben ağır yapıda buldum. Cildimin t bölgelerinde kusmalara sebep oldu. 
Nemlendirmesi gayet iyi bir ürün. Kış aylarında benim kuru cildim için güzel sonuç sağlıyor. Kullanım talimatında belirttiği gibi ince bir tabaka halinde uygulamak gerekiyor. Aksi halde cilde ağırlık hissi verebiliyor. Çok çok kuru yapıda bir cilt bu kremi çok sever. Dirsek kısımlarımdaki kurumuş yerlerde denedim. Sonuç çok iyi oldu, pamuk gibi yaptı. 


Alırken içeriğini kontrol etmedim. Liqudium paraffin içerik listesinin en başlarında yer alıyor. Bu bir çeşit mineral yağdır. Yağlı ve sivilceye yatkın ciltlerin uzak durması gerekir. Benimde çene kısımlarımda bazen sivilcelenmeler oluyor. Kreme bağlı bir sivilcelenme yaşamadım. Ancak siz sivilcelerden yana şikayetçiyseniz bu ürünü ve bunun gibi mineral yağlar içeren ürünleri kullanmanızı tavsiye etmem. İçeriğini merak eden okuyucularım için listeyi aşağıya bırakıyorum. 

Hbmıc yatıştırıcı yüz kremi içeriği
Cildimde herhangi bir iritasyona sebep olmadı. Kızarıklık, sivilce,yanma vs sorunlar oluşmadı. Kurumuş ve gerilmiş cildi anında yumuşatıp nemlendiriyor. İçeriği ve yoğun yapısı sebebiyle hergün kullanmak yerine kışın cildimin çok ihtiyacı olduğu günlerde sürmeyi tercih edeceğim. 


Yapısının ne kadar kıvamlı olduğunu da anlayabilmeniz için görselledim.  Az miktar kullanmak yeterli geldiği için uzun süre gidebilecek bir yüz kremi. 
Benim Hbmıc yatıştıcı yüz kremi deneyimlerim ve yorumlarım bu şekildeydi. Umarım sorularınıza cevap olabilmişimdir. Başka bir ürün inceleme yazımda görüşmek dileğiyle kucak dolusu sevgiler.🖐

Düzenli olarak yayınladığim blog yazılarımdan haberdar olmak için,beni instagram hesabımdan takip etmeyi ve blogumu sayfanın sonunda yer alan izle butonundan takibe almayı unutmayın.

YORUMLAR

Ad

cilt bakımı,56,dudak,15,gözler,24,kişisel bakım,83,makyaj,68,saç bakımı,69,ten,48,tırnak bakımı,3,vücut bakımı,5,yüz bakımı,47,
ltr
item
Bakımsal Notlar: HBMIC YATIŞTIRICI YÜZ KREMİ
HBMIC YATIŞTIRICI YÜZ KREMİ
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEicGtFmL0gbwwQ4RQ55yBkpaE4pUJ2mIUV0pj-B-1BxY2P1bvlJfpSMyXnVCTc7IDoSgCUCOkbzioqfWezmHbeR3WWalUpLAYHB63rZXEoAEuZOErdfl6OrvIc8MVmXU9QC7aZeC0BZOVgv/w400-h266/IMG_9933-01.jpeg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEicGtFmL0gbwwQ4RQ55yBkpaE4pUJ2mIUV0pj-B-1BxY2P1bvlJfpSMyXnVCTc7IDoSgCUCOkbzioqfWezmHbeR3WWalUpLAYHB63rZXEoAEuZOErdfl6OrvIc8MVmXU9QC7aZeC0BZOVgv/s72-w400-c-h266/IMG_9933-01.jpeg
Bakımsal Notlar
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/06/hbmic-yatistirici-yuz-kremi.html
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/
http://bakimsalnotlar.blogspot.com/2021/06/hbmic-yatistirici-yuz-kremi.html
true
6513322833765618703
UTF-8
Tüm Gönderiler Yüklendi Herhangi bir gönderi bulunamadı TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtı İptal Et Sil Anasayfa SAYFALAR GÖNDERİ Tümünü Gör SİZİN İÇİN ÖNERİLENLER ETİKET ARŞİV ARAMA TÜM GÖNDERİLER Aramanızla eşleşen bir gönderi bulunamadı. Anasayfa Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pzr Pzt Sal Çrş Prş Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Ock Şbt Mart Nis Mayıs May Haz Tem Ağu Eyl Ekim Kas az önce 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce Daha önce Takipçiler Takip Et BU İÇERİK ÖZELDİR Görüntülemek için paylaşın Tümünü Kopyala Tümünü Seç Bütün metin kopyalandı İçerik kopyalanamıyor / Lütfen kopyalama kısayolunu kullanın [CTRL]+[C] (veya CMD+C Mac için)